,,Ehm ja...",,Nemusíš teď...ale s někým si už nutně potřebuješ promluvit....vidim to na tobě"
,,Ach jo....Proč máš vždycky pravdu?"
,,Nevim možná proto že jsme best?"
,,no jasně úplně jsi best"
,,Copak nejsem?"
,,Jo samozdřejmě"
,,to byla ironie?"
,,jo..."
,,ha ha ha ....vtipné....tak to vyklop"
,,je to složité....",,můžeme to vylušťit tady a teď jestli chceš návštěvní hodiny jsou dvě hodiny"
,,Tak fajn.....Když jsem se probudila....Prvního člověka kterého jsem viděla byl už známý Sam...jak mu teda říkáte....a já jsem ho neznala...Prostě jako by mi vypadl z hlavy....",,Hm?",,A....Když zase přišel jako bych k němu cítila...Pouto?...
Něco takového.Ale nevím jestli k němu cítím něco jako lásku....To je podle mě asi moc brzo...."
,,Takže ty se trápíš protože si myslíš že se do něj za miluješ?",,Ja....Ani nevím proč se tím trápím....Teda možná vím ale nevzpomínám si...."
,,Oki....Tak teď vím co tě trápí od skočím si někam a pak se hned vrátím je to jen na skok takže neměj obavy... zatím Čus",,čau?"
Bylo strašně divné že prostě odesel a nechal mě tu samotnou...Ale zase jsem si konečně mohla srovnat myšlenky.×××Pohled Sama×××
Seděl som na židli a koukal som sa z okna. Nevěděl som čo sa stane ked bych vyšel z domova,nejspíš bych si to razil do nemocnice jelikož ma strašne chýba Akkie....Strašně vela moc....
V tom som počúval zvonek. Kdo to môže byť? Počul som že Klára otevrela dvere a že niekto kde sem.
Rychle som si ľahol do postele a dělal že spím. Někdo vešel do mé izby a sel si sednut na moju židli kterú mám na natáčení. Keby som zjistil kdo to je tak bysom mu rozbil hubu pretože na mé židli nikdo sedět nebude!,,Same ja vim že nespíš"Do frasa!On ma snáď skenuje???
,,Čo chceš Domino?"povedal som to dosť otráveně páč som na nej nemal náladu. Vlastne som na nič nemal náladu.
,,Nic nepotřebuji jen jsem se šel na tebe podívat jak ti je",,fajn"
,,nevypadáš že by ti bylo fajn"
,,Ale je!!",,Fajn v klidu. Jen jsem řekl svůj názor" odmlčel som sa.
Nevedel som čo mám povedať.
,,A....Nechceš třeba zajít ven?po nějaké době?",,Nie",,Samo....Jsi snad už tři dny doma bez toho aby jsi nevylezl ven....Začínám mit o tebe strach....A klara taky...I kluci",,Noa?"
,,Alespoň přestaň dělat uraženého...."
,,copak robím??",,Jo a dost''
,,Domino neser ma..."
,,A ty neser mě.Akkie možná leží v nemocnici a nevzpomíná si na tebe ale když budeš ležet a dělat že ti na ni nezáleží tak si na tebe možná nevzpomene vůbec. Kdybych byl na tvém místě tak už jsem u ní a snažím se být co nejvíce s ni",,jenže ona ma nechce vidieť",,Chce....Byl jsem za ni"
Odmlčel som sa a pozrel sa do okna ktoré bolo nade mnou.
,,Půjdeš za ni?",,nie...."
,,chceš si o tom promluvit?Akkie se mi taky svěřila."chvílu som uvažoval či to mám urobiť.ale pak som si uvedomil že Domino je môj dobrý kamarád a já bysom udělal úplně to stejné keby bol na mém místě.
Takže som tedy len prikývol že súhlasím.
Prisedl si ku mě na postel a já som sa posadil,,Takže. Nejprve se zeptám na to samé co u Akkie trápíš se tím že se bojíš že se do ní za miluješ?"
Mlčel som...Věděl som že to je náznak toho že súhlasím ale Já Akkie milujem to je dosť na vysvetľovanie
,,ahaaaa chápu. Ty se ne trápíš tím že by jsi se do ní zamiloval. Ty do ní jsi zamilovaný!"on asi vyštudoval školu pre čarodejnice pretože Tohle som absolútne nepochopil,,Ako to vieš?"
,,Poznám to. Hele....Akkie by měli zítra pustit. Takže se domluvíme takto. Ty nebudeš zalezlý tady a truchlit a půjdeš za ni. A já tě už nebudu otravovat",,otravuješ ma furt...tak neviem čo tu ešte robíš"
,,čekám na tebe chlape"
,,prečo?Já nikam nejdem"
,,máš důvod?",,Jo lezeš ma na nervy!"
,,Když myslíš ale ne odejdu"
,,jsi otravný Vieš to vôbec??"
,,Jo a teď už pojď ",,kam?",,Nevím třeba se konečně půjdeme projít jako kámoši?dlouho jsme nebyly venku jako celá parta"
,,ty chceš vzít i ostatní?",,proč ne?"
,,Neviem...",,Ok tak já jim zavolám že se sejdeme v mekáči",,Fajn ale varujem ťa. Jestli sa niečo stane tak odejdem domu",,co by se mělo stát?.
Hele já jdu volat aby jsme to měli z krku a mohli vyrazit ty se mezitím můžeš převléknout "
,,Jsi ako môj ocko....",,nemel a pohni"
,,však už idem....Ten Domino..."
Toto som si povedal tak len v duchu pretože som vedel že na to bude mať nejaké kecy a ty som nepotreboval slyšeť.
Keď som sa prevelknul tak som si to namiril dolu kde už dotelefonoval Domino,,Pôjdem?",,Jasně.Půjdeme pěšky?",,môžme" Šli jsme zticha. Nevěděl som že keď Když chcel von tak bode ticho stejně ako u mě v izbe
,,Budem si povedať?a lebo bude bodem zticha?",,Přemýšlel jsem víš"
,,a nad čím?",,Nad celou touhle situací",,o čem teď hovoríš?"
,,o tobě,Akkie o nás všech...",,Aha....A konkrétněji by to nešlo?"
,,Víš....kdybych se tehdy nezachoval jako debil tak by Akkie ne ležela v nemocnici ty by jsi nemusel tady truchlit a vše by mohlo být v pohodě...",,ty si to dáváš na svoju vinu?",,Jo protože to tak je"
,,Domino i kdyby to tak bolo tak s tím už nič neurobíš....",,v Tom máš sice pravdu ale napravit to musím "
,,a jak?",,třeba tak že Akkie paměť vrátím",,Domino. Neviem či je dobré jít v tomto pomáhat...."
,,Sklapni.Jsem si na 99,9% jist že ji díky tomuhle pomůžu!...Ale Pořád je tam to 1% toho že to nepomůže takže mi nemluv alespoň do tohohle. Dik"Vím že dneska je to kratší ale mám k tomu své důvody. A tím sou
YouTube Tik tok a Instagram.
Tyto tři sociální sítě mě úplně odradily k dalšímu psaní na wattpadu. A jelikož s Tik Tokem už jsem jakž takž skončila tak jsem se rozhodla že tento bohatý čas dám právě Wattpadu.Takže už by kapitoly měli vycházet zase obden takže se zase těšte 😁💙💙
S pozdravem Luky!!!💙💙
ČTEŠ
^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^
RomanceAkkie je 17 léta holčina která má za svého bratra velmi známou osobu. Je to známy Dejzr(Dominik Tuček). A však když Akkie pozná jeho přátele více zblízka zjistí toho více než li ona čekala sama. Jako třeba to že se za koukala do známé osoby Moona n...