festival?

62 5 1
                                    

×××Pohled Akkie×××

Otevřela jsem oči s uviděla jsem fialovou zeď. Co se včera stalo?
Když jsem se chtěla pohnout tak jsem ucítila dvě ruce na mých bocích.
Sam.
Snažila jsem se jeho ruce dát dolů.
Úspěšně.
Od kráčela jsem si to rovnou do klari koupelny,tam jsem si udělala hygienu a pak se vrátila do pokoje kde už na posteli seděl rozespalý Sam.
,,prepač že som tu usnul....neměl jsem kde spáť",,V pohodě za to se nemusíš omlouvat. Jen nevím co budeme dělat dneska",,Hm...Tak....treba...."
,,co?",,Ehm.....Pôjdem na námestí?
Má tam byť nejaký festival...."
Říkal to tak divně jako by se bál že nebudu souhlasit.
,,Jasně můžeme ale teď se půjdeme najíst ne?",,Jo....Ehm....No....A ..."
,,A?",,Já len.....To je vlastne jedno....

×××Pohled Sama×××

Já ťa asi milujem....To bolo to čo som ju chcel povedať....Ale nemůžu...
Pretože to by bylo narychlo a Já som pre ni chcel niečo čo by si pamatovala.Nějakou krásu.

Premýšlel som snáď celé raňajky jak ji to povedať. Ale ani jeden způsob ma nenapadol.....
Keď som ju nie jakou chvíľku nepočúval tak som sa na ňu rýchle pozrel abych odchytil nějaké útržky z jejího povedani.
,,No a pak bychom mohli zajít na ten festival Teda co říkáš?"
A som v riti....
,,Ehm....Jasné....to by šlo...."
,,nevadí ti to?",,Nie prečo by ma to mělo vadiť?"Sakra!Ani neviem O čem povedala!,,no jen že bych to do tebe neřekla že budeš souhlasit....Ale dobře užijeme si to!",,Jo užijem...."snažil som sa celú dobu usmievať....Ale keď nevíte o čem sa rozprávate tak to nie je moc dobrý......

Keď jsme dojedli společně raňajky tak jsem sa rozhodol oznámiť Dominovi že idem s Akkie von. Šel som schody hore A keď jsem uviděl Domina ako zase s někým hovorí tak som sa rozhodol mu udělat trochu naschvál.
,,Hej Dominiku!"zařval jsem mu do jeho levého ucha ,,Samo!!"zařval na mě a do telefonu povedal že hned zavolá,,Samo tohle už nedělej....strašně jsem se lekl...."
,,Sorry. Jen jsem ti chcel oznámiť že sa Akkie idem von tak aby jsi nás nehledal",,A kam jdete?jen abych věděl kde vás najít pro případ"
,,Ehm.....Chceli jsme na ten festival na namesti",,Jo ten. Ok ale žádný balení jasný?",,Jasný"povedal som to trochu zklesle,,Dělám si srandu. Je mi jasný že k ni něco cítíš a ona určitě i něco k tobě ale fakt to nezatáhni někam dál "
,,Jasně....Chápem...Ehm....Tak my pôjdem",,užijte si to ",,Tak Čau"
Odešel jsem z jeho izby a namiril jsem si to rovnou dole kde už bola pripravena Akkie,,Tobě to teda trvá než mu řekneš jednu věc"Ona si z ma utahuje?,,no možno že jsme se trochu za kecali",,Aha tak to jo. A o čem jste mluvili?",,Ale. Nič zaujímavého"
,,Ok?tak vyrážíme?",,Jo"

Vyrazili jsme na cestu. Pri ni som se strašně moc snažil chytit ji za ruku ale pokaždé udělá nějakou grimasu a Já ji vrátím zpět....

Keď sa mi podarilo se o její ruku lehce otrit.Tak její ruka zase vyšvihla do výšky.Ach jo...To to bude ešte dlho...
,,Hele a určitě nemáš problém s tim muzeem?",,čo?",,No s tim muzeem o kterém jsme mluvili při snídani."
,,Ehm...Nie nemám s tím problém..prečo bych mel Mít?"
,,No koukal jsi tak divně jako by ti to vadilo....nemusíš jít jestli nechceš..."
Tak o tomhle mluvila....,,Ehm chciem....Ver mi",,Dobře"
Ani som si toho nevšimol A už jsme stáli pri múzeu. Ach jo. Takže hurá za nudou.....

***************

Keď jsme vyšli z muzea tak som byl nejšťastnější tvor na země kouli. Bola to snáď větší nuda ako ve škole.
,,páni tohle bylo poprvé co jsem s někým byla v muzeu!Nikdo totiž moc se mnou nechtěl...."Taky sa nedivím.....
S ni bych sel ale Sam nikdy...
,,no popravdě......ma to i bavilo keď som tam bol S tebou "
,, Nemluv nesmysly viděla jsem jak jsi se nudil. Teď půjdeme Teda do toho KFC a potom na festival."
,,Tak s tímto súhlasím!" Išli jsme Teda do KFC a tam si objednali nugetky.

***********

Vyšli jsme z KFC a razili jsme si to rovnou k festivalu ktorý bol na námestí,,Páni!Tady je i ruské kolo!jak to stihli smontovat??"Bola krásna keď sa smala. Keď som sa odvážil tak som chytil její ruku a pozrel se na ňu. Zda sa že ji to nijak extra nevadí.
,,Pojď!půjdeme na auta!Tam jsem strašně chtěla jako mála!"táhla mě rovnou k atrakci s Auty. Keď jsme sa blížili k predavaci tak som ju Pustil A stoupl si pred ni. Vytáhl som peněženku a zaplatil. ,,Mohla jsem si to zaplatit sama" povedala ke mě
,,No to sice ano ale Já bol rýchlejšie"
,,Fajn ale přístě platím ja. Beru si modrý!"Bola ako malá. Hneď běžela k modrýmu elektrickému autíčku. Já som si vzal Zelené A pak som ucítil naráz. Akkie se smala ako malé Dítě a právě do mě narazila. To sú odpika.
,,Však toho budeš litovat !" Povedal som A u toho sa smial,,tak pojď ne?!"
Stále sa smala ja milujem keď sa smeje je pak tak šťastná!

***********

Bol už večer a festival bol stále v plném proudu. Ruské kolo začalo záriť a Já som sa rozhodol že Akkie pozvem na něj. Vzal som ju za ruku a tahol k ruskému kolu. Keď som platil tak jsme vstoupili do kabinky a kolo sa začalo točit.

×××Pohled Akkie×××

Když se kolo začalo rozjíždět tak jsem se rychle chytla za paži u Sama....desne jsem se bála vysek a tohle je poslední věc kterou jsem s výškou chtěla vyzkoušet.
,,Ty sa bojíš?",,ne....."
Přišel ke mě blíže a Koukl mi do očí
,,Bojíš sa??"Koukla jsem se mu hluboko do očí,,Jo...",,So mnou sa báť nemusíš.....Ver mi",,Věřím ti....."
Usmál se a začal se nesmírně pomalu přibližovat. Trvalo snad cele hodiny než naše rty spojil v jedny.....Dělal jemné pohyby a Já je opakovala.
Nikdy bych nevěřila že zrovna s nim se budu líbat.....Ale už teď cítím jak se mi v břiše utvořil roj motýlků.
,,Já ťa milujem",,Taky tě miluju Same..."

HM Hm Hm Nu.
Tohle je asi ta nejdivnejsi kapitola 😅

Snad se líbila kapitola ^-^

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat