V krku se mi rázem udělalo strašně sucho a nedokázala jsem vydat ani hlásku....,,J-Já...",,Neboj se. Brzo jsem doma doufám že uděláme spolu palačinky a spolu je natřeme marmeládou",,T-Tati...J-Já..."
Když toto uslyšel Dominik neváhal a mobil mi vzal z ruky.začal na něj řvát,těch sprostých slov bylo snad více než u mě doma ve slovníku...Dominik mi vrátil mobil a tvářil se dost naštvaně,,Uloz si to číslo. Ať víme kdo když tak vola"jak řekl tak jsem učinila...ruce se mi třásly nehoráznou rychlostí,,půjč"vzal mi mobil a číslo mi uložil.celá jsem se třásla a nedokázala jsem pomalu ani mluvit...
Proč mi volal??
A proč mi volal v dobu kdy hledáme kluky??
Začínala jsem mít ponětí že s nima má něco společného on ale nechtělo se mi tomu věřit.
Domu jsem došla jen tak tak.
A vůbec nebyl náhodou táta ve vězení? Přestala jsem na chvíli premýšlet nad nim a začala jsem přemýšlet jak najít kluky.Sam se mnou celou dobu nepromluvil ruce měl zaťaté v pěsti a tvářil se dost naštvaně. Nedokázala jsem pochopit proč je naštvaný ale raději jsem ho neřešila.
,,Akkie?...Já půjdu spát jestli něco budeš potřebovat tak přijď když tak"
Kývla jsem jen na souhlas a vydala jsem se k sobě do pokoje. Sam prý dneska přespí u nás takže spí dole na gauči což mě dost vyvedlo z míry protože mohl spát nahoře kde máme volný pokoj. Ale nechtěla jsem teď řešit jeho ale to jak najdeme kluky.×××Pohled Sama×××
Od té doby čo som sa dozvedel že Akkie volá její ocko. Tak som sa nahněval tak moc že som chcel zbiť prvú osobu kterú potkám!
On nie je normální!nie kedy chce takhle ublížiť vlastní dcére!
Rozhodol som sa že dneska prespim u Domina a Akkie doma. A jelikož jejich mama má hore v izbe pre hosty nejakú prácu tak som si povedal že prespim na gauči. Jak jinak že?Nedokázal som usnout ani po dvacati minutovém válení sa z jedné strany na druhú.
Strašne by som si chcel s Akkie o tom všem porozprávať ale věděl som že už takto je pekne na dně z jejího otce.
Takže som to nechal byť.
Ale potrebuje zase nejakú podporu a chcel by som ji to nějak ukázať že Já som tu pre ni za každé okolnosti.Zničehonic som sa zvedol a šel som sa ísť napiť ale kedy som rozsvítil svetlo tak som si myslel že som dostal infarkt!
Prede mnou bola Akkie ako si nalévala vodu do sklenice.
Pozrel som sa na ni a ona na mě..v tej chvíli som nevedel Kdo má povedať prví....Já alebo ona...×××Pohled Akkie×××
V tom se rozsvítilo světlo a Já málem přišla o dech když jsem spatřila sama jak se na mě díval.
Vypadal že asi za pár minut vypustí z těla svého ducha. To se mě až tak lekl?
Nevěděla jsem co tu chce ale ani jsem nevěděla proč rozsvítil.
Když asi dvě minuty mezi námi vládlo ticho tak jsem se rozhodla že konečně ten led prolomím
,,ehm...Chceš také nalít?"Eh fakt nic lepšího tě nenapdlo? Ozval se můj blbý mozek. ,,Ehm ja si nalejem...Ty môžeš ísť spať...",,Dobře..."Nic lepšího mě v tu chvíli nenapadlo jelikož jsem nechtěla takhle blbě stát až do rána. Jakmile jsem se okolo něj protáhla abych mohla projít,tak jsem se omylem dotkla jeho ruky. Nevím proč ale v té mé jako by se udělala bouře.
Elektřina mi proudila po ruce ještě do doby než na mě promluvil. A to v té chvíli kdy jsem byla na schodech
,,Akkie?"tak jako fakt?teď?
,,Hm?"to byla jediná odpověď kterou jsem mu teď mohla dát jelikož jsem byla unavená jako Medvěd co potřebuje nutně zimní spánek
,,Já len....Nechcela by jsi si so mnou na chvilku porozprávať?....Je to dôležité.."
Důležité?....teď?....
,,A nepočkalo by to do zítra?"Zeptala jsem se ho a udělal u toho dost unavený obličej aby bylo poznat že jsme dost unavená,,Ehm...Asi....Jo...Ale..Chcel by som to probrat v soukromí. To znamená...",,bez Dominika?"jen přikývl ,,A co kluci?",,Mezitím Dominik môže nečo zjistiť....pôjdeš zítra so mnou na chvilku von?"
Udělal u toho takové roztomilé oči že se tomu nedalo odolat.
,,tak dobře...Ale už půjdu spát pokud dovolíš...",,Jasně....Ehm tak sladké sny"
,,i tobě"Já se vrátila do pokoje i se svou sklenicí s vodou. Dala jsem ji na noční stolek a lehla si do postele.
Konečně můžu jít spát...***********
Další den ráno jsem vstala kolem Sedmi což mi vyhovovalo i když bych si nejraději zase lehla a spala ale dneska potřebuji být čilá a to proto že dneska jdu ven s tím Samem.
Koho by zajímalo proč nechodím do školy tak proto že jsou prázdniny.
Ale ne letní ale školní.To mě tak zajímá dlouho se mi neozvala Molly...Nejspíš bych ji mohla také zavolat....Sedla jsem si a začala vytáčet Mollyino číslo.
Chvilku to vyzvánělo ale potom to přece jen zvedla ,,Ahoj Molly... děje se něco když se mi tak dlouho neozíváš?"
Snažila jsem se znít jako kamarádka se smíchem i když mi to teď moc nešlo ,,A-Ahoj....A-Akkie....J-Já-"
,,snaž se nekoktat!ty krávo!
,,Molly?....Kde jsi?",,jsem...u svého přítele....",,přítele?....Však žádného nemáš...",,Ale už mám..."
,,Molly s kým tam jsi??",,to byla jen moje máma...",,neříkala jsi náhodou že jsi u svého přítele?",,Já....Jsem...s nim u mě doma...",,Aha...A predstavíš mi ho?můžu k vám za-",,NE!.....Já....Teda...On není moc na seznamování.....Možná někdy j-jindy...",,proč tak Koktáš?"
,,To je jedno....Už budu muset končit"
,,ne vyndej z ní informace o její matce!"
,,Molly kdo tam s tebou je!a pravdu!"
,,Můj přítel Akkie........A...Jak je na tom tvoje máma?",,Máma?proč se ptáš na mojí matku?",,tady si člověk vše musí udělat sám!! Nazdar Akkie tady tvůj milovaný tatínek!. Kde je tvoje máma!"
,,to ti neřeknu!!",,Vážně?já mám tvoji nejlepší kamarádku v šachu a ještě pár tvých přátel",,Maty!?? Radku!?Víťo?!",,Ano holčičko moje přesně tak
Takže mi řekni laskavě kde je nebo to všichni s chytají a ty víš že jsem toho schopen!!",,Ne!!....A jim také neublížíš!!",,Dobře"cože ?,,Co?"
,,Dobře ale sejdeme se",,cože??jsi blázen??",,Dá se tomu tak říkat
Takže buď mi to řekneš po telefonu a nebo se sejdeme a řekneš mi to do očí"
,,Já.....",,Máš na to deset sekund"
,,cože??",,deset"tak fajn teď musím rychle....,,devět " Když půjdu se s nim sejít stoprocentně mi něco udělá,,Osm"ale také nechci aby ublížil mým nejlepším kamarádům...,,sedm"
,,jedině že bych si sebou vzala někoho z kluků ,,Šest" ale těm by také mohl ublížit protože bude mít u sebe rozhodně nějakou zbraň,,Pět" ach jo....budu to muset riskovat...Ale ne pro sebe ,,čtyři"Ale pro moje kamarády pro sama a pro Dominika....,,tri",,Sejdeme se"Hupyty stup!
Je tu další kapčaaaaaaaaaaaa :D :>
ČTEŠ
^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^
RomantikAkkie je 17 léta holčina která má za svého bratra velmi známou osobu. Je to známy Dejzr(Dominik Tuček). A však když Akkie pozná jeho přátele více zblízka zjistí toho více než li ona čekala sama. Jako třeba to že se za koukala do známé osoby Moona n...