ztráta

59 3 2
                                    

Doporucuji tuto písničku.
Pořád opakujte.

,,Milujem ťa",,Miluju tě"
Sam se na mě podíval ale poznala jsem že v jeho očích byla jiskra,jiskra která dodávala mému životu smysl
,,Vieš o tom že si povedala že nevieš či ke mě niečo cítíš...",,Teď to vím"
Usmál se a pak si ke mě lehl ještě blíž
,,čo budeme dělat?",,nevím....Něco vymysli...."Když jsem zavírala oči s tím že půjdu spát tak musel promluvit
,,Fajn ale nespi",,Tak mluv..."
,,Neviem...Treba. Niečo uvariť? Než prijdu kluci?",,A co?",,Neviem...To vymysli ty",,Nevím....Třeba....nějaké těstoviny rychlé nebo třeba něco jiného....",,tak treba ty těstoviny ale nespi!" A začal se smát a probouzet mě ale Já jsem si stála za svým že chci jít spát ,, fajn" vstal z postele a potom někam odešel. Ale nevím kam,bud se urazil a nebo na mě něco chystá,teď si spíše typuji tu druhou variantu protože jak ho znám tak mě bude chtít odnést.

Kámo já můžu být věšťkyně!!
Jak jsem říkala odešel ale ne na moc dlouho protože se vrátil a vzal mě přes rameno což znamenalo že jsem mu bušila do zad ,,Hej pusť mě!!"
A začala jsem se smát
,,Ne"odpověděl rázně což mě u něj ani nepřekvapovalo,,Prosiiiiim"
,,Hmm ne",,Kéž by jsi měl srdíčka jako v minecraftu..." Tohle jsem si spíš řekla po sebe aby to neslyšel ale bohužel jsem nikdy vyslyšena nebyla a on mě slyšel ,,Teď jsi si to posrala.
Další zastávka Kúpeľňa!"
,,Cože??! NE!Same prosím!!!udělám cokoliv jen ne voda!!!"
,,Čokoľvek?",,Jo!" Možná že i dneska toho lituji že jsem to řekla....
,,Tak fajn " Pustil mě na zem a já viděla že jsme se ocitli v kuchyni Wtf?

,,Takže co po mě žádáš?"
,,nič",,co? Promiň asi jsem špatně slyšela",,Nie neslyšela,nič nechcem len chci aby jsi mi pomohla s temi těstovinami inak to nikdy nezvládnu"
,,Dobře....Tak jdeme na to. V lince bych měla mít těstoviny tak mi je prosím podej"Jak jsem řekla tak učinil,

Jakmile jsme měli hotovo tak jsme počkali na kluky a na Molly. Docela by mě zajímalo proč dovolili Molly jít s nimi a mě ne... Jasně chtěli mě nechat samotnou se Samem ale stejně, je to divný.
A máma by tu také měla co nevidět být takže tak...,,Nevíš kdy by měli přijít?",,Nie....Ešte se neozvaly..."
,,Hm...nezavoláme jim?"
,,Asi jo....Pre prípad",,Hm...Jdeme na fo" zvedla jsem svůj mobil a začala vytáčet Dominika číslo
Bylo divné že mi to tak rychle zvedl
,,už jdeme. Nemusíš se bát"
,,No bojím.... jste pryč nějak dlouho"
,,no oni to musela sepsat a my jsme prý museli být u toho sice nechápu důvod... ale prý museli ale už jdeme Molly jsme odvedli domu a její mamce jsme řekli že byla s tebou a řešili jste takové kamaradske záležitosti",,Aha....A kde jste?"
,, pred domem",,Ježíš tak proč jsi to neřekl hned?? Jdu otevřít!"

Jakmile jsem jim otevřela tak jsem je všechny Obejmula.
,,strašně jste mi chyběli...."
,,ty nám taky...."řekli všichni....
Kluci byly pro mě snad všechno.
Momentálně byly pro mě jako rodina.

Zničehonic se mi ale rozezněl mobil,
Na obrazovce se mi ukázalo nějaké neznáme číslo....

,,Ano?",,Dobrý den. Tady nemocnice"
,,n-nemocnice?",,Ano....Ehm...Je to nejspíš pro vás teď těžké ale....Vaše maminka....Je....Mrtvá"
,,CO???!",,omlouváme se....Snažili jsme se jak nejlépe jsme mohli...Ale....Vaše mamka měla srážku s dalším vlakem a na místě byla mrtvá...snažili jsme se ji ještě nějak oživit ale nešlo to.
Stratila moc krve a srdce se ji zastavilo."
Přísahám. Na místě se mi podlomila kolena a spadla jsem na zem.
Jednu ruku jsem měla na obličeji a druhou držela mobil u ucha ale strašně se mi klepala.
Brečela jsem snad více jak při smrti mého křečka a rybiček.

,,D-děkuji....",,nemáte za co....A upřímnou soustrast..." Jakmile to zavěsil tak mi mobil vypadl z ruky.

Dominik a všichni ke mě přešli a hnedka se mě ptali,,co se stalo??"
,,Akkie???",,děje se něco??"
,,M-m-Máma...Je mrtvá...."
V tu chvíli jsem propukla v hysterický pláč. Dominik mě silně Obejmul a nehodlal pustit.

Teď jsem byla psychicky na dně.
Ano měla jsem s kým být..... Ale teď jsem Stratila osobu na kterou jsem se mohla spolehnout na celý můj život...
A já ji stratím....

Stratím mamku...Je pryč....Mrtvá....
Už ji nikdy neuvidím....

Dominik přišel na chodbu a hned se vyptával..,,Akkie??? Čo sa stalo??"
Maty ho vzal za ruku a odvedl do obýváku.... ,,Kluci......Necháte mě teď?"
,,neuděláš žádnou blbost že ne?"
,,ne....Jen potřebuji být sama...."

,,Dobře...." vzala jsem si mikinu klíče peněženku a šla ven....Jo bylo kolem deváté....Teď jsem potřebovala vzduch.Sakra! Vždyť já Stratila osobu kterou mám strašně ráda! Ta která se snažila mi splnit každé přání, ta která mi darovala život, ta která se nebála mi dovolit přikládat do krbu dřevo když jsme byly na chatě....Ona byla úžasná osoba!....Přesný opak mého otce....

Teď pro mě a Dominika bude létat na obloze. Zastavila jsem se a Koukla na nebe. Byla jsem v Parku a nikdo ty nebyl takže jsem se nebála promluvit do prázdna
,,Mami?.....Strašně mi chybíš.....Ani nevíš jak moc bych chtěla aby jsi tu teď byla a Obejmula mě. Slyšet tvoji praštěnou poznámku na veverku která leze po stromě.... Nebo jen chycení za ruku že srandy....
Zase si zahrát na babu i když mi je sedmnáct....Nebo škádlit Dominika hráškem který nesnáší....
Sranda kterou jsme s tebou zažívali byla ta nejkrásnější....A je mi strašně lito ze končí....." z očí mi najednou vytryskli slzy....
,,Vím že bys nechtěla abych brečela....A také se snažím.....Ale představa že nebudeš u mě a hladit po vlasech.....utěšovat mě když mi někdo vrazí kudlu do zad.....Nebo když se mi zarazi Tříska do prstu a ty mi to vytáhneš a ze srandy pofoukáš.....
Strašně mě mrzí že toto je pryč......
A že se to už nevráti....Ale chtěla bych tě tu....strašně moc.....

Chybíš mi mami .....A budu na tebe vzpomínat. Ať se stane cokoliv.

Miluji tě mami"

Takže nevím jestli tohle je poslední kapitola ale určitě jich bude ještě několik asi tak pět a pak bych to ukončila ale možná přijdu ještě na nějaký jiný konec takže se těžte :)

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat