Bože Můj!!!

93 3 0
                                    

Vyšla jsem na cestu a u toho stále přemýšlela....Že bych sama Naštvala?
Ale jak?....říkala jsem mu přece že si s Dominem promluvim....Nejspíš jsem mu lezla na nervy Stejně jako vždycky všem...
Šla jsem přes park a u toho se také dívala na spoustu lidi co si právě třeba dělalo piknik protože bylo slunečno....nejprve to vypadá že začne pršet a v další chvíli je nádherné počasí....Jak krásný...

Když jsem byla u mého domu. Tak jsem nemohla přestat přemýšlet nad Dominikem a Samem....Proč jsou oba tak odtažití?...Odemkla jsem dveře a podívala se jestli je někdo doma....
Šla jsem do Dominika pokoje ale nebyl tam....Tak jsem Teda šla na zahradu ale tam také nikdo nebyl....Šla jsem si Teda udělat jídlo a sednout si k notebooku do svého pokoje...

Po asi tak dvou hodinách jsem uslyšela bouchnutí dveří....
Opatrně jsem se podívala přes moje dveře do chodby a pak jsem přešla ke schodům které byly do spirály....
Pod schodama stál Můj táta....Ale nevěděla jsem proč byl tak brzo zpět...
Začal se rozhlížet a pak se podíval nahoru takže jsem se rychle schovala za roh....Potom jsem uslyšela kroky do obýváku a nakonec hlasy....Počkat...
HLASY??? Pomalu jsem se naklonila dolů abych viděla do obýváku....
Naproti mě seděla nějaka žena a vedle ni seděl táta....O něčem diskutovali a mě zajímalo o čem ....Takže jsem pořádně nastražila uši a poslouchala...Ale nic moc jsem neslyšela jelikož obývák je docela daleko od nás...Slyšela jsem jen ,,Nikdo se to nedozví"A ještě,,Je tady někdo?"Je zvláštní že ta žena se na tatu dívala jako by ho svlékala pohledem....Počkat.
Takže Táta...podvádí mámu!!???
Potom ale přešli do kuchyně která je naštěstí hned vedle schodů a tak jsem je dost dobře slyšela,,Vždyť víš že už je to nějaký čas....Musíš ji to říct "
,,Nemůžu...Dominika a Akkie by to zničilo..." Pan tatík mysli i na své děti?Wow😑,,Je jasný že k ni už nic necítím ale ....K dětem toho cítím dost..."??
,,Udělej to.....rozveď se s ni...."
Chvilku přemýšlel ta žena vypadala sympaticky ale proč by to táta dělal???
Ten který nám vždycky říkal že navždy budeme Velká šťastná rodina...
,,Popřemýšlím o tom.....",,Dobře...máš času dost....Kdyby něco zavolej...."
Odešla a Já se podívala na tátu..
Povzdechl si a opřel se o linku...
Jestli se s Mámou rozvede...tak se zhroutím....Jako doslova...
Možná udělám největší chybu svého života ale Já si o tom s nim promluvim....Táta začal zničehonic něco říkat,,Ty Haranti!...Cele mi to Kazí!!"C-co?.....
Počkat....To....to by táta nikdy neřekl..
Ta žena ho dost změnila.....DOST!....
Začal něco hledat v župlíku....
A pak vytáhl obří nůž který máma používá na krájení krocana....Ale k čemu ho potřebuje táta?
Začal se s nim blížit ke schodům rychle jsem utekla do pokoje....Vzala jsem si notebook,mobil,peněženku,Klíče a vše to dala do vaku....Potom jsem se podívala na dveře rychle jsem je zamkla.....Otevřela jsem okno a dívala se jak se táta snaží otevřít dveře
,,Akkie.. přijel jsem dřív pojď mam pro tebe překvapení"nevím jestli se stal z táty psychopat....Ale tohle chování u něho není normální....vylezla jsem ven z okna a sklouzla se po trubce dolů....
Běžela jsem do parku a tam jsem vytočila Dominika číslo ....Bylo to dost těžký protože se mi třásly ruce....
,,Akkie!??Kde jsi!!??hledám tě z klukama úplně všude!!!!"
,,D-Dominiku....teď mě poslouchej....vracela jsem se domů s tím že se ti chci omluvit ale.....T-Táta se vrátil d-domů a chtěl mě z-zabít....Teda...n-Nevím....Jestli ano....
A-Ale ale šel ke mě do pokoje a říkal mi že má pro m-mě p-překvapení.....
Držel v ruce nůž....takový ten
v-velký....Přišel tam s nějakou holkou...Teda...ž-ženou....A ch-chce se s mámou rozvést....Nechoď domu!!!!teď ne!!!",,Co to meleš??Táta že tě chtěl zabít??Však proč by to dělal???"
,,Dominiku jestli teď jdeš domů tak rychle utíkej odtamtud!!nechoď tam!!myslíš si že bych snad tohle jen hrála!!!??"

×××Pohled Dominika[Dejzra]×××

,,myslíš že bych snad tohle jen hrála!!!??" Má pravdu....Jak Já ji znám tak nikdy nelhala....Ale neudělala by to ani kdybych ji vyprenkoval a ona by mi to mela oplatit...,,Teď jsme byly na cestě....Ale otočíme se....." kývnul jsem na kluky ať se otočí.....,,Dobře....Jsme v Parku a jdu volat Mámě....",,Jasně ale neříkej ji o tom.....Vis jak by to s ni seklo??Ještě k tomu v práci??",,Jo....Jen se ji zeptám jak dlouho bude v práci....",,oky....My jdeme do parku za tebou.....",,Jasný..."
,,Čau ",,Čau..." Jakmile to típla tak se mě kluci začali hned vyptávat....
,,Co se stalo??",,kdo koho zabil???"
,,proč ti volala ségra??",,co je s vašim tátou??",,KLUCI!!"všichni rázem zmlkli...,,Náš táta se nejspíš chystá rozvést s naší mámou kvůli nějaké buchtě....Takže se snažil zabít Akkie aby to měl lehčí nebo tak nějak to řekla....Takže teď je v Parku a my musíme za ni....Už v telefonu nezněla nejlíp strašně se ji třásl hlas....",,tak jdeme...."rozhodl Vitaa....

Když jsme tam přišli tak jsem si hned všiml Akkie jak sedi na lavičce a právě dotelefonovala.....,,Ahoj...."řekl jsem k ni a sedl si vedle ni ...Obejmul jsem ji a ona mě......brečela....šlo to na ni poznat....,,Dobrý?"Zeptal se Maty....,,Jo...Maty?....",,Akkie??",,vy se už znáte?",,Jasně jsme ve stejný třídě"řekl se smíchem Matyáš,,Hele....Ehm.....Nevím jak půjdeme teď...Ale......Za chvilku je tma....A....Když .....Nenajdeme nějaký byt s přespáním....tak nevím co budeme dělat...."Môžete prespať u mňa..."

Podle je všem jasný kdo to je😂
Budu ráda za každý komentář a hlasování pokud se vám kniha líbi prozatím 😀Zatím pa!

^*^*^*^*Terka^*^*^*^*^*^

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat