Akce

56 3 0
                                    

Ruce se mi strašně třásly,pistol se v mé ruce kývala ze strany na stranu.
Třásla jsem se snad hůř jak číšník na severním pólu...
Šla jsem z Dominikova pokoje rovnou do svého kde jsem si vzala svoji bundu a dala zevnitř do ní pistol.
Nikdy jsem s pistolí nemířila...A ani nevím jestli Dominik má k tomuto průkaz.

Jakmile bylo půl osmé tak jsme se začali připravovat...
Ale najednou mi zazvonil mobil.
Věděla jsem kdo to je ale nechtěla jsem to zvedat,ale musela jsem. Jinak by bylo po mě...,,Ano?",,Nazdárek. Už čekám jestli nepřijdeš víš co bude následovat",,vím....",,a jestli přijde ještě někdo jiný bude to ještě horší to si pamatuj",,Jasně...",,Alespoň mi odpověz celou větou!",,Ano...T-Tati..."
,,tak,když toto máme tak už jen počkám na tebe. Doufám že Teda přijdeš",,ano přijdu!",,nezvyšuj na mě hlas!!"celá jsem se zase začala třást....
,,já teda čekám a PŘIJĎ!"
Následovně to típl...najednou někdo zaťukal...neodpověděla jsem. Tentokrát jsem tu nikoho nechtěla...
I když za chvilku budu muset dolů..
,,Môžu?"Sam....Jen jsem Přikývla. Říkala jsem že tu nikoho nechci?
Tak teď měním názor...Teď tu chci Sama,,Máš strach?",,co očekáváš když mě může zabít vlastní táta...."
,,Jo viem....blbá otázka......Ehm....
No len som ti chcel povedať že tam bodem s tebou takže sa nemusíš bát"
,,Same ty nevíš jak mi je líto že táta se stal tím čím je teď....nemůžeš to chápat....",,To nie....Ale môžem...moji rodičia sa s tvojimi zná už dlhou radu let....Takže tvojiho otce znám jakž takž...",,to nějak nechápu..."
,,Tvoj otec bol strašne sympatický týpek takže som ho považoval trochu ako druhého tátu",,Vždyť jsme se nikdy neviděli....",,to nie ale tvoje rodičie som videl skoro denně tenkrát",,tenkrát ale nevíš co se stalo za tu dobu....",,Hm...To máš asi pravdu....",,Už bychom měli jít....Za chvilku je osm....",,Asi jo...."zvedli jsme se a šli rovnou dolů kde už Dominik dával do své malé tašky věci které budeme k Akci potřebovat
,,jste připraveni?",,Jo....Asi...."odpověděla jsem mu,,,tak fajn. Same pojedeme spolu. V Parku vysadime Akkie a potom odjedeme ale (Jako) jakmile za točíš zpět za první zatáčkou tak zaparkuješ a pak půjdeme z Akkie ale budeme za stromami jako jsem už říkal. Já beru ještě dvě pistole pro mě a Sama ",,neříkal jsi ze máš jen jednu?",,Ne nic takového jsem neříkal. A teď pojďte musíme už jit"

Tentokrát jsem se musela sakra držet abych se nerozklepala jakoželva....protože tohle mě dostává do rozpaků.

Jakmile jsem vystoupila před parkem tak mi ještě Dominik hodil pistol kterou jsem si dala pod bundu kde jsem měla nenápadnou kapsu.
,,Co když to nedokážu?"
,,zvládneš. Když tak tak mám plán B"
,,a to je jaký?",,to už je mimo tebe jestli u sebe bude mít zbraň tak vytáhni i tu svoji. A jestli ji bude mít nabitou tak nic neříkej a odpovídej na všechno ale ohledně mámy neřekneš ani slovo",,co když mě bude chtít zastřelit?",,To neudělá věř mi"
,,Dobře...",,jedeme Same"

Odjeli a Já se Rozešla do parku.
Měla jsem strašný strach protože tu byla tma to za prvné za druhé protože tu bude můj táta a bůh ví co má sebou a za třetí protože nevím jak použít tu pistol....Sice mi to Dominik v autě ukazoval jak ale pořád se může stát že mi z ruky vypadne a on si ji vezme...
Takže tu je ta šance že tu zdechnu.

Zastavila jsem se uprostřed parku kde jsou lavičky okolo jedné sochy koně.
Fajn teď mám ukrutný strach....

,,prišla jsi"uslyšela jsem hlas za mými zády.,,Jo....Musela jsem"
,,jsem rád že jsi poslechla a nikoho si sebou nevzala přeci jen jsem vychoval dobrou holku",,Ne ty ale máma"
,,Jak myslíš. Takže nepřišli jsme sem jen aby jsme si pochválili péči. Ale, aby jsi mi řekla kde máš mámu"
,,To ti neřeknu" neřeknu mu že je máma v práci a nejspíš je na tom dost špatně. Ale zase on věděl kde pracuje takže jestli se z tohoto dostanu tak ji musím ihned zavolat aby přijela
,, ale řekneš. Já jsem ten kdo může ublížit tvé nejlepší kamojdě"
,,neublížíš ji",,Ublížím pokud mi neřekneš kde je",,co po ní chceš?"
,,Vlastně. Toho po ní moc nechci jen to že, ji už ne miluju a že jí podvádím a že její dcera je děvka a její syn nekontrolovatelny děvkař"
,,takhle o Dominikovi nemluv!!"
,,Takže to je pravda že jsi děvka?"
,,Ne!!",,nepopřela jsi to takže to tak je, když máš doma neboli spíš měla, jsi doma kluky samé kluky ke všemu"
Koukala jsem na něj jako na zjevení jak tohle může říkat o vlastní dcere?
A synovi?,,A ke všemu, věnovala jsi více času spíše jim než li tvoji nejlepší kamarádce " v tomhle měl pravdu..
Více jsem se soustředila na kluky než li na Molly....Koukla jsem se někam jinam hlavně ne do jeho očí
,,nikdy si nepřiznáš pravdu Akkie, to by jsi měla změnit"najednou byl u mě nebezpečně blízko, narušil tím můj osobní prostor který mohl překročit jen člověk kterému věřím a ne tohle
,,jdi ode mě "řekla jsem najednou
,, nemáš právo mi říkat co mám a nemám dělat Akkie. Nejsi dospělá aby jsi si mohla dělat co chceš a nejsi ani dost silná aby jsi se se mnou dokázal prát...A nikdy nebudeš tak chytrá aby jsi se mi dokázala ubránit"poslední větu mi zašeptal do ucha...
Tentokrát jsem sebou nemohla ani hýbat. Celá jsem ztuhla a nedokázala ani okem hýbat. Ve všem měl pravdu.
Ten kterého momentálně nesnáším.

Zničehonic omotal svoje ruce okolo mého těla. Ale to co udělal mě zarazilo nejvíce, ne ne Obejmul mě to je moc těžký úkol pro něj. Ale přiložil mi něco na moje záda. Pistol.

,,Nejsi zas tak chytrá",,já možná ne ale uvědom si po kom to mám" vytáhla jsem pistol a přiložila ji k jeho břichu
,,Jestli to ztiskneš tak to ztisknu taky"

To jako fakt se mi právě vymazala půlka tohoto příběhu??!!! 😠

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat