Jako Vážně?

93 4 0
                                    

×××Pohled Akkie×××

Cítila jsem jak se na mě Sam Mačká a tak jsem to nechala být protože se mi to líbilo ale potom jsem na sobě ucítila něčí pohled. Otočila jsem se směrem na Matyho a propaloval Sama pohledem Koukl se na mě ale Já jsem rychle uhnula pohledem.
Co to s nim je?
Po nějaké chvíli jsem začala usínat.
Ale přesně nevím co se ještě té noci stalo.

×××Pohled Sama ×××

Keď som sa pozrel na Akkie tak spokojene oddychovala na mojí mojom ramene...Takže som počkal Až skončí horor a potom ju odnesiem do izby. Horor skončil a som sa rozhodol Akkie odnésť hore. Položil som ju na klari posteľ a potom som odišiel.

Zišiel som dole hneď sa na mě pozrela 6 párů očí,,Děje sa niečo?",,Ne co by se mělo Dít?" Odpovedal Dejzr.....
,,Neviem..." všeci se na mňa pozerali
Ako na Sliepku čo začala zpievať oooo makaréna. Ale najviac desil Maty....Ten ma prímo vraždil pohľadom.

×××Pohled Akkie×××

Probudila jsem se v klari pokoji . Jak jsem se sem dostala?. No nic sedla jsem si do tureckého sedu a chňapla po mobilu který jsem měla nějakým zázrakem na stolečku. Bestak mě sem někdo od nich odnesl. Projela jsem všechno a pak se došourala do koupelny kde jsem následovně udělala hygienu. Učesala jsem si vlasy a sešla dolů [btw: Kdo by chtěl vědět kde vzala kartáček a hřeben tak ten si koupila v tom obchodě kde byla nakupovat . Jen taková infoška kdo by chtěl vědět 😃].

Uviděla jsem rozespalého Domču sedět na židli. Takže jsem si sedla vedle něj a Koukla se na něj
,,Čau"řekla jsem po chvíli abych roztrhla to ticho mezi námi ,,Čus"
,,Co jsi tak náhle tady?nespíš ty náhodou dýl jak do dvanácti?"
,,včera jsem šel spát brzo. Asi v devět...Kdy jsme dokoukali film"
,,a kluci?",,Ti se šli koukat ještě na další ale Já šel spát",,co tak najednou?
Že by mého bratříčka něco žralo?"
Jemně jsem se zasmála ,,Ne...Teda....Možná jo....Přemýšlel jsem",,Ty umíš přemýšlet?"Dominik mě jen spražil pohledem takže jsem raději dala ruce do obranného gesta,,Klid se zase tolik nestalo ne?"Mlčel,,Nad čim si přemýšlel?",,Nad tátou...",,Proč nad nim?",,Chtěl jsem si nějak v vtlouct do hlavy že ho třeba jen někdo donutil aby tě chtěl zabít...Ale....Pak jsem si vzpomněl na tu ženu o které si mluvila....Vážně říkal že se chce rozvést?",,Jo....Teda....říkala to ta žena...Táta jen přikývl a řekl že si to rozmyslí....Mam o něj strach...."
,,Já taky....Ale....Není normální že šel k tobě do pokoje s nožem...A ještě ti po telefonu vyhrožoval že si te najde...."
,,Já vím....Asi....Bych to měla říct už mámě....",,ty jsi ji to neřekla v tom parku?",,ne....nedokázala jsem to ...."
,,vis co?dneska zajdeme jen my dva spolu na nákupy a zavoláme to mámě. SPOLEČNĚ" to slovo společně ještě zdůraznil,Usmála jsem se na něj a Obejmula ho,,Dík Domino.....Jsi super bracha...",,a ty super ségra..." potom jsme uslyšeli kroky dolů ,,udělám snídani "Dominik přikývl a Já šla k lednici kde jsem vytahovala potřeby na Lehkou snídani,což byly jen namazaný housky a k tomu na talíři nějakou zeleninu,ovoce a salám.

Z chodby vyšel Maty a díval se na Dominika ,,Čau"pozdravil nás
,,Nazdar "řekl Dominik a podíval se na něj ,,Ahoj"oplatila jsem mu pozdrav
,,Myslel jsem že ještě spíš"řekl Maty směrem k Dominovi,,vykašlal jsem se na stříhání a šel spát....Takže tak"
,,Aha...To bych u tebe nečekal "
Věděla jsem že to je lež ale Dominik udělal dobře. Nechtěla jsem aby ti zatím věděl někdo jiný že mi volal táta...A ještě ke všemu že ma v planu mě najít a nevím co chce se mnou provést....
Dělala jsem že je neposlouchám přesto jsem slyšela každý slovo.

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat