A sakra....

50 2 2
                                    

,,Dobre ale neviem či děláš dobre"
,,za pokus nic nedáš a hele už jsme tu,kluci tu ještě nejsou ne objednáme si něco?",,Já len Colu objednám si až prijdou",,Fajn já si půjdu objednat a pak objednám tobě zaber mezitím místa",,dobre"
Zabral som nám všem jeden voľný stůl ,ku ktorému som si aj sedol A čakal som na Domina"
Keď prichádzal tak som si musel oddýchnuť jelikož bol pryč celkom dosť dlho,,Proč sis tak oddychl?"
A zasmál sa ,,Docela som mal strach čo sa s tebou stalo jelikož jsi dlho neprisel",,zakecal jsme se s prodavačem ptal se mě jestli tu nemám náhodou nějakou holku,tak jsem mu řekl že ne a on mi prostě nevěřil tak jsem se tam s ním na chvilku hádal ale čiště z dobre věci"
,,chápem. Kedy by mali prijit chalani?",,nevím. Ještě ne volali.Ale jestli nepřijdou do půl hodiny tak se zvednu a půjdu jim naproti"
,,Pôjdem sa tebou Když tak"

,,A dost!!jdu za nimi!" Rozhodol sa Domino,,Dobre. Jdu zaplatit."
Zaplatil som a potom jsme sa vydali klukům naproti.
A však kedy jsme sa dostali k Mattymu domu tak nám nikto ne otvíral..
Pozreli jsme si s Dominem navzájem do očí a začali mít strach.
Čo kedy se jim niečo stalo??
Rozhodol som sa Matymu zavolať.
Ten to však nezvedal,pokusil som sa aj Vitoovi A Radkovi ale nič.
Pak to zkusil aj Domino ale nič,teď jsme mali opravdu strach.

Vrátili jsme sa k Dominovi ale nemali jsme extra Dobrú náladu.
Jelikož jsme ani jeden nemohli prestať mysleť na vituu,Matyho a Radka.
,,Hele samo.",,no?"
,,zajdu za Akkie a vše ji řeknu, vše si říkáme a pak by jsem si připadal blbě kdybych ji to neřekl"
,,Jasně to je v pohodě,klidně běž"
Usmál som sa a čakal čo z něj vypadne tentokrát,,Takže se vrátím tak za hodinu,možná víc. "
,,Nemusíš ma informovať. Už nie Jsi malý Domino a Já nie som tvá mama"
,,Jasně jen jsem zvyklý tak já jdu."
,,Jasně tak Čus"odešel a Já som zůstal doma sám takže som si išiel pustiť film.

×××Pohled Domina×××

Šel jsem za Akkie do nemocnice a jelikož je něco kolem páté tak by měli mít ještě návštěvní hodiny do šesti.

Sestřička mě pustila za ni a já si sedl na židli která byla vedle postele, spala což mi moc ne vyhovovalo jelikož návštěvní hodiny jsou do šesti a takže až se vzbudí tak to bude muset být hodně rychlý.
Po asi dvaceti minutách sedění a koukání se na mojí mladší ségru jsem už si říkal že očí ne otevře. Ale haleluja tobě!!!Otevřela!
,,Dominiku?",,Ano?"
,,co tu děláš?jak dlouho tu jsi?"
,,asi přes dvacet minut. "
,,potřebuješ něco?"v jejích očích jsme viděl zvědavost ,,Ehm....Ne nic nepotřebuji jen....Jsem ti šel něco říct?",,ty se stěhuješ??",,Ne!! Proboha jak tě to napadlo??",,Nevím jen jsem si to na chvilku myslela. Takže co tedy chceš?",,přišel jsem ti něco říct"
Nad zvedla jedno obočí což znamená že poslouchá a můžu mluvit dál
,,Víš. Já a Samo jsme chtěli jít s klukama ven, zavolali jsme jim Teda a oni souhlasili",,No?",,Jenže jakmile jsme dorazili do mekáče jelikož tam jsme se měli sejít,tak nepřišli. Utekla půl hodina a oni nikde takže jsme se vydali jim naproti mysleli jsme si že je třeba něco zdrželo"
,,proč jste jim předem ne zavolali?"
,,to mě ani sama v tu chvíli nenapadlo. Vydali jsme se tedy k Mattymu domu ,Ale ať jsme ťukali sebevíc nikdo ne otevíral.
Takže jsme se rozhodli to nechat.
A teď jsem tady"
,,Ale vždyť je někdo mohl napadnout!"
,,kdo by prosím tě napadl tři kluky?"
,,já nevím ale kdokoliv může být silnější než oni",,Zítra tě pouštějí tak se vydáme je hledat jo?"
,,Dobře....ale můžu taky",,říkám vydáme takže všichni"
S Akkie jsem mohl počítat jelikož jsem věděl že ona bude chtít jít prostě s námi,jen se bojím jak to půjde když na Sama si nepamatuje a on to pořád nedokáže překousnout.
Budu jen doufat že Sam to vezme v pohodě.
,,A ten Sam proč nepřišel taky?"
,,chtěl jsem ti to říct sám. Ale jestli chceš tak zítra může přijít se mnou"
,,Jasně nemám problém"
Usmívá se to je znamení že se těší.

Druhý den jsme se spolu se Samem vydali pro Akkie. Prý už má zbaleno takže pak můžeme rovnou vyrazit.

Jakmile jsme dorazili domů tak jsme se rozhodli začít rovnou hledat Radka,Matyho a Vituu. Mám strašný strach že se jim něco stalo.

,,Domino.kedy pôjdem?"
,,Já nevím. Můžeme rovnou teď"
,, dobre jen som sa spýtal"
,,Akkie!jdeš?!"zakřičel jsem na Akkie  jelikož byla nahoře a bůh ví co zas dělá ,,Už jdu!!" Jo to jsi říkala i před pěti minutami. Naštěstí to teď myslela vážně a my můžeme vyrazit.

Hledali jsme snad úplně všude ale nic jsme nenašli. Když už jsme se chtěli vracet zpět tak se zničehonic Akkie rozezněl mobil.

×××Pohled Akkie×××

Zničehonic se mi rozezněl mobil.
Nevěděla jsem kdo mi volá jelikož to bylo neznáme číslo
,,kdo ti volá?" Zeptal se mě Dominik
,,nevím. Neznáme číslo"
Rozhodla jsme se to zvednout třeba to je někdo z kluků ale volá od někoho jiného ,,Halo?",,Ahojky dceruško"
Když jsem slyšela tento hlas tak se mi udělal knedlík v krku.

Jou dneska to je kratší jelikož nemám chuť dneska psát ale možná ještě něco vyjde zázrakem doufám že se kapitola líbila 😄💙💙

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat