konečně zábava

54 3 3
                                    

Nevěděla jsem jak reagovat...
Sama jsem milovala a to strašně.
Ale...Nebyla vhodná doba aby se mě na to zeptal v současné době.
Ano chápu chtěl to mít za sebou.
Ale proč?proč zrovna teď?proč v tuto dobu?

,,Same já....",,Nevadi mi keď mi to ne povedáš teraz...Len chcem aby jsi si to premyslela...",,Same...Já...Ano....Chci být s tebou ...",,Vážně?"
,, Ano...strašně moc",,Milujem ťa...děsně moc....",,Já tebe ještě více.."
Sam mi položil své čelo na mé a pak jsme si koukali do očí dokud tu mezeru mezi námi ne zaplnil tím že mě nehorázně něžně políbil.
Snažil se být citlivý,něžný,opatrný a to se mu také strašně dařilo.

Všechny pocity které jsem teď měla v sobě nedokážu popsat. Sam byl pro mě že začátku jen youtuber,idol,Crush kterého jsem věděla že nikdy nebudu mít. A teď je pro mě snad celý svět,více než cokoliv jiného.
Ale Pořád se to nemění na faktu že mamku miluju nejvíce z celého srdce a ona pro mě bude ten pravý anděl.

,,Pôjdem?",,Ano..."Na nič jiného jsem v tu chvíli nedokázala odpovědět.
Jelikož jsem měla myšlenky úplně jinde.
Sam mi svou ruku zabalil do své a společně jsme ruku v ruce došli až ke mě domů.

Jakmile jsem však vešla dovnitř i se samem tak mě Dominik přišel hned obejmout,,v pořádku?"Zeptal se mě a podíval se mi hluboko do očí jako by tam hledal odpověď
,,Ano....Už je to lepší ale pořád to bolí.....",,chápu....Půjdeš s námi do obýváku?",,Dobře..."
Vydali jsme se Teda do obýváku kde už kluci seděli na gauči a zrovna pozorovali televizi.
Ale jakmile jsem přišla já tak televizi vyply ,,V pohodě?"řekli všichni najednou ,,Jo už je to lepší"
,,Pojď si sadnúť." Řekl ke mě Sam a vydali jsme se sednout na gauč.
Sam si sedl vedle mě a Obejmul mě kolem ramen.
,,Co chcete dělat?" Zeptal se Maty
,,Nevím"odpověděla jsem rázně
,,Môžme zajít do kina. Dlho jsme neboli všeci spolu v kině "
Rozhodl Sam ,,Dobrý nápad Samo.
Souhlasíte?"Zeptal se Dominik,,Jasně!"
Odpověděli všichni až na mě ,,co ty Akkie?"Zeptal se mě opatrně Maty
,,Půjdu"rozhodla jsem,kluci měli pravdu nemůžu pořád seděl a plakat u sebe v pokoji. Musím se vzchopit.
Přece jen za chvilku mám narozeniny a nehodlám je probrečet i když bych to kvůli máme nejraději udělala a to mě tak zajímá kdy je pohřeb?
,,Půjdeme rovnou teď!a pak se stavíme ještě v mekáči a hned na to půjdeme do zábavního parku!
Ehm máte tady zábavní park?"Zeptal se Maty Dominika ,,Jo v Ostravě máme zábavní park"
,,Super! Tak zajdeme do zábavního parku!po mekáči!a po kině!"
Rozesmálo mě jak si Maty hrál na plánovače a to jako žádný není. Chudák si neumí ani naplánovat uvaření čaje :(

*********

,,fuj ten má hnusné oči!" Řekl ke mě Vitaa,,Tak se na ně ne koukej"
,,Ale ono to nejde má je tak modré jako studánka",,Maty není to tvůj dvojnik?"Zeptala jsem se ho protože byl hned vedle vityy,,Jo to je můj bratr jmenuje se Boriš"
,,Super musíš mě někdy seznámit!"řekla jsem k němu ,,nemá moc času dělá herce víš"
,,Aha chápu. Ale Stejně mě musíš seznámit",,Neboj seznámím" oba jsme se začali strašně smát ale fakt jsme se snažili potichu.
Jestli vás zajímá na co jsme koukali tak já sama nevím.
Nevím jestli to bylo romantické,hororove,komedie či animak ono to ani nešlo sledovat když máte hned u sebe hlučné kluky a ještě ke všemu přítele který se vám snaží každou  chvilkou osahavat nohy ruce prostě všecko.Ehm ne na to dole si ještě netroufl koho by zajímalo :D

Z kina jsme vycházeli celý rozesmátí.
A jelikož jsme potkali i pár párů co se za námi otáčelo tak si Dominik a Maty neodpustili ukázat jim prostředníček.
Což vznikl další výbuch smíchu.
,,Já už nemůžu už přestaňte prosím!"
Celá jsem se smála od smíchu.
S nima je ta největší prdel ever.
To musím uznat!
,,Kámo odlákej tu vosu dělej!"zakřičel Maty na Sama ,,Dělej!!ty vole já jsem na ně alergický!" Maty začal běžet co nejdál od té vosy co okolo něj létala
,,Dominiku ani ty mi nepomůžeš??"
,,já jsem na ně taky alergický ty demente! Jen si ji hlídej ať neublíží nejbližší osobě"
,,Kámo dělej!" ,,ty jsi strašně neschopný já se nedivím že ještě nemáš kluka!" Dominik odhodil svůj kelímek s Coca colou k Matymu a vosa se rázem věnovala pouze ji
,,dik"řekl k Dominikovi Maty
,,Ještě aby jsi nadával ty magore"
,,přestaňte se hádat a pojďte musíme ještě do mekáče "
Zařvala jsem na ně ale u toho jsem se také smála protože to  jejich přítomnosti vůbec ale vůbec nešlo.

*******

,,já si dám ten cheaseburger. A Dám si jich čtyři. A jednu malou Coca Colu. Co vy hoši?a slečno?"rozhodl Maty
,,Já si dám asi jen malý obyčejný hamburger a malou Colu" rozhodla jsem a šla k pultu si objednat.
Jenže když jsem se otočila tak jsem zjistila že už u pultu stál Sam a objednávku vyřizoval.
On si dělá srandu že ano!?
,,Ehm Same?",,Ano to je všecko. Ano zlato?",,Ehm ty objednáváš za mě moji objednávku?",,Ano. Niečo sa ti nepáči?",,Ano Same něco se mi nepáči. Když jsi objednal tak já to alespoň zaplatím takže prosím na stranu",,už to je zaplacené"
,,co??!",,no čo. Já za nič nie môžem.
To ten tvoj úsmev ma núti toto robiť Zlatko. Pojď si sadnúť"
Asi mi ani nič jiného nezbývalo.
Než ho opravdu poslechnout a jít si sednout.

Ejouuuu som zpět lidi!

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat