,,sejdeme se",,hodná holka. Sejdeme se ještě dneska v osm večer"
,,proč večer?",,večer už budou všichni u sebe doma a nebudou nám kazit plány. Ty si něco vymyslíš a pak přijdeš"chvilku jsem mlčela...,,Fajn.."
,,Dobře jen ti chci říct že se sejdeme v Parku. Moc dobře víš v jakém. "
,,Jasně...",,A varuji tě jestli s tebou přijde ještě někdo tak si to s chystá tvoje kamarádka a tvoji na myšlení kámoši!" Byla jsem naštvaná a zároveň i smutna protože mého tátu znám od malička a nikdy říkám NIKDY se nezmínil o nějaké Míně...
A také jsem dost naštvaná protože nemusel hned unést mé kamarády a nejlepší kamarádku....,,Jasně...",,Hodná už budu muset tak pa"típl to a já byla zase smutna...Ne z toho že mi to típl ale z toho že by mohl ublížit někomu z mé rodiny nebo kamarádům...Ale nejhorší na tom bylo že on byl moje rodina....Hnedka jsem sešla dolů do kuchyně kde už byly kluci a snídali zrovna něco ani nevím co protože to nevypadalo zrovna vábně...
,,co snídáte?",,Měli to být míchaný vajíčka ale nevím co z toho vzniklo"
,,proč jste mě ne Probudili?ja bych to
Udělala ",,nechtěli jsme tě budit"
,,Sice bych vás pak chtěla uškrtit ale pro vás udělám ráda snídani... nechcete to vyhodit a Já vám udělám lepší?",,Asi jo....Chutná to jako spálená bačkora moji babičky",,pozor moje babička je i tvoje babička"
,,a?",,to znamená že ji nebudeš urážet"
,,prosím tě..."oba se zvedli a šli to vyhodit. Já jsem mezitím zapla kamna a udělala jim Teda míchaný vajíčka.
Docela mě udivilo že ne zapálili celý barák protože to je u nich veliký zázrak! :>Jakmile jsme snědli snídani tak jsem začala uvažovat jak jim říct že večer v osm musím někam jít...Můžu jim říct že jdu ven s Molly ale s tou by se chtěli zkontaktovat...A kdybych řekla že jdu ven s kamarádem tak by se urazil Sam...Jak to vím?jednoduchý...Dneska jsme měli jít spolu ven a o co že mi vyzná svoji lásku....Neříkám že k němu nic necítím ale pořád si na něj extra nepamatuji...Takže se bojím jeho reakce....
Sedla jsem si společně s klukama na gauč kde jsme si našli nějaký film na HBO. Popravdě ani nevím co to bylo jestli Humor,romantika nebo horor..
Ono to vypadalo trošku jako Míchanice.Sam si prý musel odskočit, takže jsem zůstala sama s Dominikem.
,,Ty jdeš dneska někam?",,co?"
Vůbec jsem nečekala že promluvi takže jsem se docela lekla,,jdeš dneska někam?nebo zůstaneš doma?"
,,já?...Ehm....vlastně...Jo...Dneska v osm..",,V osm??",,Hm...No?",,V osm nikam nejdeš!",,proč?",,protože se tu toulá spoustu uchylu večer. A jedním z nich je náš táta pokud sis nevšimla!"
,,Já vím...ale už nejsem malá holka..."
,,to vím taky ale mám o tebe strach.."
,,to nemusíš....vždyť to Víš...."
Na chvilku jsem litovala svých slov....
Jelikož teď se na mě určitě vybodne a nechá mě opravdu jít samotnou večer.
,,já vím že nemusím...Ale ja ho mám i když nechci Akkie....Jsi moje sestra...
A nechci aby tě nikdo unesl znásilnil nebo dokonce.....",,zabil?"přikývl....
,, kdyby se mi něco stalo tak ti okamžitě zavolám...."
,,Slibuješ?",,slibuji"
,,Dobře....Ale vážne o tebe budu mít strach toho se nezbavíš",,to mi je jasný velký brácho",,to fajn malá ségro půjdeme udělat popcorn?",,Jasně. A už mi neříkej malá!neznamená že když mám 162 cm tak jsem malá!"
,,Jo malý lidi jsou více agresivní takže jsi malá" ani jsem neváhala a skočila mu na záda to samozřejmě nečekal a málem spadnul naštěstí udržel rovnováhu a šel se mnou na zádech rovnou do pokoje,,Hyjeeeeeee!dělej koni!! Jsi moc pomalý!!" ,,kdyby na mě nebyl tak tlustý jezdec tak by to bylo snazší",,no dovol!"
Zničehonic se u nás objevil Sam
,,nerad vás ruším ale....Volal Maty.."
,,cože??",,Jo....Prý uväznil všechny tvoj ocko....A tvoju kamarádku tiež.."
,,Aha.....",,čekal som horší reakcu..."
,,víte....On mi volal táta.....A říkal mi to...",,ČO???" Zvolal najednou Sam,Dominik na mě jen valil oči
,,chtěla jsem vám to říct....",,Jasně a kdy jako??"Zeptal se tentokrát Dominik a vypadalo to že i docela zuřil,,Já....Zítra....dneska jsem se s nim měla sejít....",,Proto jsi chtěla v Osm ven sama!??!",,Dominiku Já ti to vysvětlím",,tak dělej!",,Nechtěla jsem aby se vám něco stalo a také proto že říkal že kdyby jste šli se mnou tak by to od skákala Molly.....Nebo dokonce někdo od nich...."V tom se u dveří rozezněl zvonek a nehodlal ztichnout...,,Jdu otevřít...."rozhodl Dominik ,,Maty???" Zavolal z chodby Domča okamžitě jsem se tam rozběhla,,Maty!!!" Maty byl celý unavený a na ret měl roztrhlý....
Modřinu měl na levé ruce... Byla dost velká.....,, Táta?"řekla jsem a po tváři se mi začali kutalet neposlušné slzy...
Maty jen přikývl.....,,Je sedm....vis ty co.....teď máme šanci konečně zase tátu dostat.....pojď dovnitř Maty"Všichni jsme si sedli na gauč a Dominik začal mluvit ,,Takže...nejspíš se mi v hlavě udělal plán ale nevím jestli bude fungovat...."
,,já udělám všechno pro záchranu kluků a Molly!"rozhodla jsem
,,Maty ty určite víš kde Táta bydlí...Když jsi odtamtud utekl"
,, Jo vím....",,Fajn....Známe bydliště.
Teď jelikož je sedm tak můžeme uskutečnit nějaký pořádný plán.
Takže Akkie ty půjdeš ve předu a my potom půjdeme za tebou schovaný v křoví.... Kde se vlastně sejdete?"
,,v Parku....",,Fajn takže se budeme schovávat za stromami!...Nikdo opakuji NIKDO!nebude mluvit budeme si ukazovat hlavami a Já budu ten kdo bude vést jasný?"
Všichni přikývli....,,Fajn...Teď jelikož máme ještě nějaký čas se půjdeme připravit....Maty....Ty si běž opláchnout ten ret....Teče ti z něj krev....Same ty připrav vodu a citrón....",,vodu a citron?",,neptej se a udělej to!" Sam přikývl a odešel
,,Akkie ty jdi ke mě do pokoje a v župlíku u stolu kde mám setup vyndej pistol kterou tam mám"
,,nechceš....-",,proboha Ne!!Jen mu naženeme strach!...není ani nabitá takže běž",,a co budeš dělat ty?"
,,neptej se a jdi"odešla jsem tedy pro pistol.....Ani nevím jak toto dopadne....mám ukrutný strach....
Ale pro kluky bych objetovala i vlastní život....Ejouuuu zmrzlinářček😃
Další kapitola hošiiii a hošťataaaaaa :>
ČTEŠ
^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^
RomanceAkkie je 17 léta holčina která má za svého bratra velmi známou osobu. Je to známy Dejzr(Dominik Tuček). A však když Akkie pozná jeho přátele více zblízka zjistí toho více než li ona čekala sama. Jako třeba to že se za koukala do známé osoby Moona n...