Ο Πατέρας Μου

5K 174 3
                                    

Κρις pov
Μπήκα μέσα στην καλύβα και προχώρησα προς το δωμάτιο που βρίσκονταν η Εμμα. Την είδα να κοιμάται σκεπασμένη ως τον λαιμό.
-Εμμα,.... ξύπνα.
-Μμμμ Τι?!! Είπε και πετάχτηκε από το κρεβάτι μόλις με είδε.
-Ετοιμάσου ήρθα να σε πάρω, σου έφερα και ρούχα.
-Δεν ξαναπάω πουθενά μαζί σου. Μου είπε και εγώ σηκώθηκα και της είπα κοφτά.
-Ετοιμάσου τώρα!!
Εμμα Pov
Ξύπνησα ξαφνικά και είδα τον Κρίστιαν να μου λέει να ξυπνήσω πετάχτηκα από το κρεβάτι και είπα:
-Τι κάνεις εσύ εδώ?
-Ήρθα να πάρω ότι μου ανήκει,ντύσου φεύγουμε. Δεν μίλησα απλά σηκώθηκα και είπα
-Δεν έχω κάτι να φορέσω. Εκτός εάν θέλεις να κυκλοφορήσω με grande φόρεμα πρωί - πρωί.
-Έλα με τις πιτζάμες δεν θα σε δει κανείς.
-Μααλιστα. Είπα και βγήκα έξω, εκείνος ακολούθησε. Είδα το αυτοκίνητο του και κατευθύνθηκα προς εκείνο.
-Εσύ θα πας με τον Μπράουν.
-Τι? Γιατί?
-Έτσι επειδή το λεω εγώ. Απάντησε και μου έδειξε τον Μπράουν. Πήγα στο αυτοκίνητο και μπήκα διστακτικά μέσα. Το αυτοκίνητο του Κρίστιαν ήταν ακριβώς πίσω από εμάς. Κοιτούσα έξω από το παράθυρο όταν ξαφνικά ο Μπράουν φρέναρε και παραλίγο να χτυπήσω το κεφάλι μου.
-Τ-τι έγινε?? Ρώτησα τον Μπράουν που δεν μου απάντησε βγήκε από το αυτοκίνητο. Και βγήκα και εγω τότε ήταν που είδα τον πατέρα μου με τους όλη μας την μαφία. Ο Κρίστιαν είχε έρθει κοντά μου και μου είπε:
-Μείνε εδώ. Είχαν κλείσει όλο τον δρόμο και παραπάνω από 20 αμάξια. Και εμείς είχαμε μόνο 4.
-Θέλω την κόρη μου πίσω. Και την θέλω τώρα. Φώναξε ο πατέρας μου
-Τι είπες? Δεν άκουσα καλά? Α ναι δεν με νοιάζει. Δεν το σκέφτηκες καλά αυτό γερό.
-Κι όμως το σκέφτηκα πολύ καλά. Η Εμμα θα έρθει μόνη της.
-Ποιος είπε ότι θα την αφήσω?
Έλα γλυκιά μου. Είπε ο πατέρας μου και η Άρια βγήκε με πληγές στο πρόσωπο από το αμάξι.
-ΑΡΙΑΑ!!! Φώναξα και έτρεξα προς το μέρος της. Ο Κρις με έπιασε και με εμπόδισε κρατώντας με σφιχτά.
-Κρίστιαν άφησε με σε παρακαλώ Είπα κλαίγοντας με ελιγμούς.
-Κρίστια-ν αφησεε μεε.
-Λυπάμαι... Μπράουν!! Φώναξε ο Κρίστιαν και ο Μπράουν ήρθε και με πήρε. Με έβαλε στο αμάξι το κλείδωσε και εγω με τον Μπράουν φύγαμε.
-Οχι ΟΧΙ ΟΧΙΙΙ ΑΡΙΑΑΑΑ.!!!!!!! Φώναζα χτυπώντας το παράθυρο μέχρι που ματώσαν τα χέρια μου. Σε όλη την διαδρομή έκλαιγα. Φτάσαμε σε ένα άλλο σπίτι όχι στον ουρανοξύστη και σίγουρα όχι Νέα Υόρκη.
-Μπράουν που είμαστε.?? Ρώτησα με σιγανή φωνή.
-Σπίτι! Απάντησε ο Μπράουν και εγώ μπήκα μέσα ήταν vintage style house με πολλά χάλια και πολλά δωμάτια. Ο Μπράουν μου έδειξε το δικό μου και η βαλίτσα μου και τα πράγματα μου ήταν εκεί. Επίσης ήταν δύο ροφό και το δωμάτιο μου βρίσκονταν επάνω. Είχε ένα κρεβάτι διπλό με Λευκά σεντόνια. Μια ντουλάπα σε καφέ σκούρο χρώμα και είχα μαι δικό μου μπάνιο το δωμάτιο ήταν ούτε μεγάλο ούτε μικρό. Ξάπλωσα και από κοιμήθηκα με το μυαλό μου στην Άρια. Ξύπνησα βλέποντας εφιάλτη και ουρλιάζοντας το όνομα της Άρια. Ο Κρίστιαν εμφανίστηκε και ρώτησε.
Είσαι καλά?
-Σηκώθηκα και χωρίς να το σκεφτώ τον χαστούκισα εκείνος δεν είπε κάτι ούτε έδειξε να νευρίασε.
-ΓΙΑΤΊ ρώτησα και άρχισα να κλαίω.
Εκείνος με αγκάλιασε και μου είπε
-Θα στα εξηγήσω όλα.

Μείναμε έτσι για λίγα λεπτά μετά καθίσαμε στο κρεβάτι και ο Κρίστιαν άρχισε να εξηγεί είχα μείνει άφωνη -Τι - τι εννοείς η Άρια δεν είναι κόρη του πατέρα μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μείναμε έτσι για λίγα λεπτά μετά καθίσαμε στο κρεβάτι και ο Κρίστιαν άρχισε να εξηγεί είχα μείνει άφωνη
-Τι - τι εννοείς η Άρια δεν είναι κόρη του πατέρα μου.!??!!
-Δεν είναι!
-Και που το ξέρεις?
Ο Πατέρας σου - όπως τον αποκαλείς - στην αρχή μου πρότεινε την Άρια και όταν έμαθα την ηλικία μου φάνηκε παράξενο. Έτσι του είπα ότι θα πάρω εσένα. Η μητέρα σου απάτησε τον πατέρα σου. Η Άρια έχει άλλο πατέρα.
-Όχι Οχι η μαμά μου δεν θα το έκανε ποτέ αυτό.
-Τα γεγονότα αυτό δείχνουν, λυπάμαι.... Είπε και με αγκάλιασε.
-Αυτό εξηγεί την συμπεριφορά του απέναντί της. Τώρα τον μισώ ακόμα περισσότερο.
-Σσσσσσ ηρέμησε τώρα. Είπε και με αγκάλιασε περισσότερο
Η ΑΡΙΑ???? Είπα και απομακρύνθηκα απότομα.
-Είναι εντάξει και αυτή και η θεία σου.
-Ωραία τώρα μπορώ να ηρεμήσω είπα και χαμογέλασα.
-Θα μένουμε σε αυτό το σπίτι από εδώ και στο εξής.
-Που είμαστε ακριβώς?
-Hollywood!!
-Θα αστειεύεσαι!?
-Καθόλου. Τέλος πάντων ώρα για ύπνο πήγε αργά. Είπε και έφυγε. Χωρίς να μου πει καληνύχτα τι συμβαίνει??

Επειδή μου ανέφεραν στα σχόλια πως το κεφάλαιο ήταν μικρό και έχουν δίκιο έγραψα τις εξηγήσεις σε αυτό το επόμενο λέτε να έχει φιλί?? Καιρός δεν είναι τι λέτε??? 😍😍😍😘💋
katerina-mil ευχαριστώ πολύυυυ για τα σχόλια 😘🤗🤗💕💕💕💕

 𝕾𝖔𝖑𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖆𝖋𝖎𝖆Where stories live. Discover now