Σχεδόν μια εβδομάδα μετά και νιώθω αρκετά καλά. Δυστυχώς δεν έχω ακούσει κάτι για τον Κρίστιαν ούτε έχω επικοινωνήσει μαζί του,αν και θα ήθελα πολύ. Είμαι μόνη μου στο σπίτι σήμερα η Άρια και η Βιβή λείπουν για να κάνουν τα ψώνια για το σπίτι,και αν και λείπουν ήδη για μια-μισή ώρα θα αργήσουν κιαλο το σπίτι απέχει αρκετά από το κέντρο της πόλης. Έτσι αφού έλειπαν σηκώθηκα και αποφάσισα να κάνω την πρωινή μου γυμναστική φόρεσα τα ρούχα μου
αι πριν ξεκινήσω η πόρτα χτύπησε και εκνευρισμένη φανερά πήγα για ανοίξω.
-Κρίστιαν.?
-Σου έλειψα? Είπε και μπήκε μέσα.
Δεν απάντησα τον ακολούθησα είχε ήδη καθίσει στο σαλόνι. Πήγα και έκατσα δίπλα του. Τότε το σαγηνευτικό άρωμα του έκανε την είσοδο του την στιγμή που ο Κρίστιαν με άρπαξε και με φίλησε.
-Δεν μου απάντησες σου έλειψα?
-Φυσικά και μου έλειψες. Είπα και έθαψα στο πίσω μέρος του μυαλού το ότι δεν με αποχαιρέτησε όταν έφυγα.
-Λοιπόν τι έχω χάσει? Έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες.
-Εμμα η αλήθεια είναι πως ήρθα γιατί έμαθα κάτι το οποίο έχεις το δικαίωμα να ξέρεις εσύ ποιο πολύ από τον καθένα.
-Τι είναι? Με τρομάζεις.
Έψαχνα να βρω την αδυναμία του πατέρα σου έτσι ώστε να μπορώ να τον πολέμησω. Εκείνος βρήκε το αδύναμο μου σημείο.
-Το οποίο είναι? Ρώτησα επιτηδευμένα γνωρίζοντας πως η απάντηση είμαι εγώ.
-Εσύ!
-Ανέφερα μήπως το πόσο πολύ μου έλειψες? Είπα και ανέβηκα στα πόδια του.
-Εμμα πίστεψε κάνεις δεν θέλει να το κάνει αυτό ποιο πολύ από έμενα, αλλά πίστεψε με θέλεις να με ακούσεις.
Κρίστιαν τώρα αλήθεια με τρομάζεις. Είπα και κάθισα και πάλι στην θέση μου.
-Καθώς έψαχνα ανακάλυψα πως.. Πως η μητέρα σου είναι ζωντανή.
-Τι!?? Κρίστιαν αυτό δεν είναι ένα θέμα που μπορείς να κάνεις πλάκα.
-Όχι Εμμα το ορκίζομαι είμαι σίγουρος.
-Η μαμά μου είναι ζωντανή είπα και με δάκρυα στα μάτια μου αγκάλιασα τον Κρίστιαν.
-Που-που είναι?
-Εμμα δεν στα είπα όλα.
-Τι εννοείς? Τι άλλο μπορεί να έμεινε να πεις.
-Η μητέρα σου είναι σε κώμα.
-Τι?!! Δεν μπορεί.
-Λυπάμαι...
-Κρίστιαν πρέπει να την δω.
-Όταν έρθει η ώρα και θα μπορείς να είσαι η πρώτη που θα την δεις το υπόσχομαι.
Το καλό που σου θέλω να κρατήσεις τις υποσχέσεις σου. Είπα και εκείνος με αγκάλιασε.
-Ανέφερα ότι θα έρθεις σπίτι?
-Αλήθεια?
-Ναι έχουμε να πάμε σε μια δεξίωση.
Πρέπει να ενημερώσω την Άρια πως θα φύγω.
-Το ξέρει ήδη η θεία σου.
-Τι της ειπες?
-Πώς το Αγόρι σου σε χρειάζεται.
-Ώστε έγινες το αγόρι μου. Είπα με ναζί.
-Πάμε σπίτι. Είπε ο Κρίστιαν και εγώ βολίδα έτρεξα επάνω και ετοίμασα τα πράγματα μου. Κατέβηκα κάτω μετά από δέκα λεπτά.
-Έτοιμη. Είπα ο Κρίστιαν με περιμένε έξω.
Ξεκίνησαμε και λίγη ώρα αργότερα φτάσαμε στο σπίτι. Μου είχε λείψει ειχα καιρό να το δω. Μπήκα μέσα και ήταν ακριβώς το ίδιο. Πήγα στο δωμάτιο μου και ο Κρίστιαν με ακολούθησε.
-Αυτό δεν είναι το δωμάτιο σου πλέον.
-Τότε ποιο είναι?
-Θα κοιμάσαι μαζί μου στην κρεβατοκάμαρα μου.
-Τι έχεις στο μυαλό σου Κρίστιαν?.. Είπα και εκείνος γέλασε.
-Οι προθέσεις μου είναι απόλυτα αγνές.
-Είμαι σίγουρη. Είπα και γελάσαμε.
Πήγα και οργάνωσα τα πράγματα μου στο δωμάτιο του Κρίστιαν. Το είχε αλλάξει μαύροι τοίχοι μαύρα σεντόνια και λίγες λεπτομέρειες όπως τα ράφια που ήταν σε ανοιχτό καφέ αποχρώσεις τα βιβλία επάνω στα ράφια και ένα φυτό σε πράσινα ζωντανά χρώματα.
Εκεί που έφτιαχνα τα ρούχα μου μεσα στην ντουλάπα ο Κρίστιαν μπήκε μέσα και με άρπαξε από την μέση και με έριξε στο κρεβάτι.
-Τώρα κατάλαβα πόσο αγνές είναι η προθέσεις σου.-Ντύσου η δεξίωση είναι απόψε.!
-Τι? και μου το λες τώρα?. Είπα και πετάχτηκα από το κρεβάτι. Εκείνος γέλασε και λίγο πριν φύγει είπε
Έχεις δύο ώρες.... Είπε και εγώ άρπαξα ένα μαξιλάρι και του το πέταξα.
Στο επόμενο κεφάλαιο η δεξίωση
Όπου θα είναι και ο πατέρας της Εμμα πως λέτε να αντιδράσει ο Κρίστιαν και ειδικά η Εμμα επιτέλους μαζιιι💕💕💕💕❤️😍😍
YOU ARE READING
𝕾𝖔𝖑𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖆𝖋𝖎𝖆
Short StoryΥποτίθεται πως θα ήταν ένα κανονικό πρωινό όπου εγώ και η Άρια θα τρώγαμε γελώντας όπως κάθε μέρα . Ξαφνικά όμως η ζωή σου αλλάζει ο 26χρονος Κριστιάν εμφανίζεται στην ζωή σαν αγοραστής και εσυ είσαι το αντικείμενο που αγοράζει όταν ο πατερας σου σε...