-Κρίστιαν? Πρόλαβα να πω πριν βγεί από το δωμάτιο
-Ναι.... Απάντησε και γύρισε διστακτικά και με αργό τρόπο για να με αντικρίσει. Σιωπή επικράτησε για λίγα λεπτά, ένιωθα σαν να ήταν αιώνας.
-Α-πλα ήθελα να πω καληνύχτα..Είπα χάνοντας τα λόγια μου.
-Γιατί μου το κάνεις αυτό . Είπε και πλησίασε στο κρεβάτι με φόρα.
-Τ-τι κάνω.?? Ρώτησα και άρχισα να αναπνέω βαριά.
-ΓΑΜΩΤΟ, θέλω τόσο πολύ να σε φιλήσω. Είπε και πλησίασε τα χείλη μου ήταν πλέον σε απόσταση αναπνοής.
-Κρίστιαν Μη....Είπα χωρίς να κουνήσω ρούπι.
-Γιατί όχι??... . Είπε και σχεδόν με είχε φιλήσει. Μέχρι που με άρπαξε και με φίλησε, με πάθος ανταπέδωσα και εγώ αν και είχα πει πως δεν θα ενδώσω. Με κρατούσε από την μέση σφιχτά. Είχα ανέβει στα πόδια του και το άρωμα του είχε σπάσει την μύτη μου.Εγώ είχα μπλέξει τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του. Ο Κρίστιαν έκανε μια προσπάθεια να με ξάπλωσει χωρίς να διακόψει το φιλί μας.
-Κρίστιαν Όχι. Είπα και από - τραβήχτηκα
-Τι έγινε. Είπε και ανέπνεε πλέον γρήγορα..
-Ε-γω δεν έχω εννοώ δεν εγώ... Προσπάθησα να πω αλλά ο Κρίστιαν με πρόλαβε
-Είσαι παρθένα?!! Ρώτησε και απομακρυνθηκε ελαφρά.
Εγώ κατέβασα το βλέμμα μου και εκείνος κατάλαβε αμέσως πως η απάντηση ήταν, ναι.
-Γιατί δεν μου το είπες.?
-Δ-δεν το έφερε ακριβώς η συζήτηση ξες. Είπα λίγο ειρωνικά. Εκείνος σηκώθηκε,και ούτε 30' δευτερόλεπτα που σκεφτόταν όρθιος ο Θεός ξέρει τι με πλησίασε, μετά με ξαναφίλισε γλυκά,αυτή την φορά και μου είπε σε απόσταση αναπνοής τόσο που ένιωθα την αναστατωμένη ανάσα του να ζεστένει το πρόσωπο μου.
-Είναι εντάξει. Μην το σκέφτεσαι.
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου με αγκάλιασε και έφυγε από το δωμάτιο. Ξάπλωσα κοιτώντας το ταβάνι. Αν και μου είπε να μην το σκέφτομαι εγώ έκανα ακριβώς το αντίθετο. Πέρασα όλο το βράδυ με την σκέψη των γλυκών χειλιών του να ακουμπούν τα δικά μου. Τα γυμνασμένα χέρια του να κρατούν την μέση μου ανάμεσα τους. Ο ύπνος με πήρε δύσκολα και ήμουν σίγουρη πως το επόμενο πρωί θα ήταν άβολο.
Κρις Pov
Μόλις έμαθα πως η Εμμα είναι ακόμα παρθένα και κατευθύνομαι στο δωμάτιο μου. Μπορώ να πω πως δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ. Από την μια νιώθω πράγματα για εκείνη αλλά δεν ξέρω αν νιώθει και αυτή έτσι. Ξέρω πως για εκείνη είναι κάτι σημαντικό και θα περιμένω. Είναι αγάπη δεν ξέρω παντός κάτι είναι. Η ανάγκη να την προστατεύσω να την εμποδίσω από το κλάψει η αγκαλιά της με κάνουν και ανατριχιάζω.....
Εμμα Pov
Μόλις ξύπνησα και το μυαλό μου ακόμα να καταλάβει τι έγινε εχθές το βράδυ. Κατέβηκα κάτω το κρύο ήταν αρκετό σήμερα το πρωί φόρεσα αυτά⬇️Και κατέβηκα κάτω. Το σπίτι ήταν καινούργιο και δεν ήξερα τα κατατόπια καλά.
-Καλημέρα κυρία. Άκουσα κάποιον να λέει με γνώριμη φωνή.
-Καλημέρα. Είπα και γύρισα.
-Κ. ρομπιν!! νόμιζα πως δεν θα σε ξανάβλεπα. Της είπα γλυκά.
-Κι όμως εδώ είμαι..... Είπε.
Η κουζίνα είναι από εδώ είπε και μου έδειξε την κουζίνα.
-Ευχαριστώ πολύ. Της απάντησα και πήγα να μου ετοιμάσω πρωινό. Θυμήθηκα την Άρια και τα πρωινά μας,μου λείπουν πολύ.
-Καλημέρα. Άκουσα το Κρίστιαν να λέει βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.
-Καλημέρα. Απάντησα.
-Θες πρωινό? Ρώτησα.
-Όχι θα φύγω τώρα. Ευχαριστώ πάντως. Είπε και έφυγε προς την πόρτα. Τα πράγματα πήγαν καλύτερα απ'οτι περίμενα. Αφού έφαγα πρωινό αποφάσισα να εξερευνήσω το σπίτι. Ανέβηκα επάνω από τις γυριστές σκάλες. Και πήγα στο δωμάτιο του Κρίστιαν. Ήταν με γκρι σκούρο βαμμένοι οι τοίχοι και ένα κρεβάτι King size υπήρχε στην μέση και τίποτα άλλο. Κάθισα στο κρεβάτι και σκέφτηκα πάλι τον Κρίστιαν να με φιλάει Εμμα συνέλθε κορίτσι μου. Είπα στο εαυτό μου και σηκώθηκα κουνώντας το κεφάλι μου βγήκα από το δωμάτιο και πήγα στο δωμάτιο στο τέλος του διαδρόμου. Ήταν κλειδωμένο. Προσπάθησα να βρω το κλειδί κάπου κοντά στην πόρτα αλλά τίποτα.
-Εμμα ψάχνεις κάτι?
-Ε-εσύ δεν είχες φύγει?
-Μόλις γύρισα!..
-Το δωμάτιο είναι κλειδωμένο. Έχεις το κλειδί.
-Για να είναι κλειδωμένο θα πρέπει να είναι για κάποιο λόγο.
-Κρίστιαν.... Είπα με κουταβίσια ματιά.
-Με τρελένεις...!! Είπε και με πλησίασε.
-Λοιπον...??
-Όχι δεν θα σου ανοίξω. Είπε και έφυγε γελώντας. Πήγα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου.
Δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου το Κρίστιαν.
Κρις pov
Πήγα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. Δεν μπορούσα να βγάλω όμως από το μυαλό μου την Εμμα.. Έτσι σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο της έψαξα γύρω αλλά η Εμμα έλειπε.........
-Εμμα που στο καλό είσαι.?? Φώναξα
-Κύριε.!!!! Φώναξε η Κ Ρόμπιν από κάτω και πήγα τρέχοντας.
Η Εμμα συμπλήρωσε με δάκρυα στα μάτια........Τι στο καλό συνέβη??? Όλα πήγαιναν καλά. Το πρώτο φιλίιιιιιιιι 💋💋💋💋 Που είναι η Εμμα??!!! Φιλιά αγάπεςςςς
YOU ARE READING
𝕾𝖔𝖑𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖆𝖋𝖎𝖆
Short StoryΥποτίθεται πως θα ήταν ένα κανονικό πρωινό όπου εγώ και η Άρια θα τρώγαμε γελώντας όπως κάθε μέρα . Ξαφνικά όμως η ζωή σου αλλάζει ο 26χρονος Κριστιάν εμφανίζεται στην ζωή σαν αγοραστής και εσυ είσαι το αντικείμενο που αγοράζει όταν ο πατερας σου σε...