Κριστιάν pov
Γυρίσαμε σπίτι εδώ και μια ώρα η Εμμα κοιμάται στο δωμάτιο της. Είμαι στο σαλόνι και έχω βάλει ένα ποτήρι berbon με μπόλικο πάγο. Ξαφνικά ακούω την Εμμα να φωνάζει και τρέχω επάνω με κάποιους από τους άντρες μου να με ακολουθούν. Μπήκα μέσα και την είδα να κλαίει ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Αμέσως κατάλαβα πως είδε εφιάλτη. Έκανα σήμα στους άλλους να φύγουν. Εγώ έτρεξα και την αγκάλιασα.
-Ει ει ένα όνειρο ήταν μόνο.
Εμμα Pov
Ξύπνησα φωνάζοντας. Αλλά όταν είδα τον Κρίστιαν μπροστά μου ηρέμησα έτρεξε με αγκάλιασε και μου είπε να ηρεμήσω...
-Κρίστιαν μην με ξανά αφήσεις!.. Είπα χωρίς να σκεφτώ τίποτα.
Μην ανησυχείς ποτέ ξανά.! Είπε και με έσφιξε στην αγκαλιά του. Τότε με φίλησε και ανταπέδωσα. Με σήκωσε από το κρεβάτι στα χέρια του.Και πήγαμε στο μπάνιο χωρίς να διακόψουμε το φιλί μας. Αχ αυτό το άρωμα του δεν νομίζω πως μπορώ να αντισταθώ. Έβγαλε την μπλούζα του εγώ φορούσα ενα πουκάμισο του από την ώρα που ήρθαμε σπίτι. Δεν ήθελα να το βγάλω. Ο Κρίστιαν ανέπνεε βαριά και γρήγορα το ίδιο και εγώ με φιλούσε με πάθος κάτω από το καυτό νερό να τρέχει επάνω μας. Είχε βάλει το χέρι του στο πρόσωπο μου γύρω από το αυτί στο σημείο που ανατριχιάζω.
Μετά από λίγο καθίσαμε απλά και αγκαλιάστηκαμε. Το γεγονός ότι σεβάστηκε το ότι είμαι παρθένα με κάνει να τον αγαπώ ακόμα περισσότερο. Και ναι νομίζω πως είμαι ερωτευμένη. Αφού βγήκαμε από το μπάνιο και στέγνωσα τα μαλλιά μου ξάπλωσαμε στο κρεβάτι του και μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά. Το επόμενο πρωί ξύπνησα με τα χέρια του Κρίστιαν τυλιγμένα επάνω μου. Κοιμάται τόσο γαλήνια. Το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ δυστυχώς ήταν χέρια του επάνω στο βρεγμένο σώμα μου. Τότε ξύπνησε
Καλημέρα μωρό μου. Είπε και εγώ έπαθα 15 εγκεφαλικά
-Κ-καλημέρα. Του απάντησα. Εκείνος κατάλαβε πως ντράπηκα και με γύρισε απότομα έτσι ώστε να βρεθεί αυτός από απάνω μου
-Κρίστιαν τι κάνεις?!! Ρώτησα.
Εκείνος πήρε μια βαθειά ανάσα και με ρώτησε.
-Θες να γίνεις δικιά μου??!!!! Ρώτησε με σαγηνευτικό τρόπο καθώς άφηνε την ανάσα του. Μόνο με το βλέμμα στα μάτια μου κατάλαβε πως η απάντηση ήταν ναι.... Άρχισε να με φιλάει στα χείλη και σιγά σιγά προχώρησε στο λαιμό μου αφήνοντας τρυφερά φιλιά με τα μαλακά χείλη του. Έβγαλα τα ρούχα μου και όταν έμεινα με τα εσώρουχα ένιωσα άβολα και ο Κρίστιαν μοτ έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.
-Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι!! είπε και έβγαλε και αυτός τα ρούχα του. Φοβόμουν είναι η αλήθεια. Ο Κρίστιαν πήρε το προφυλακτικό στο χέρι και με ρώτησε.
-Είσαι σίγουρη.?? Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου...... και...ήμουν πλέον δική του μόνο δική του....
Αργότερα.... ήμουν στην αγκαλιά του με είχε ψιλό-πάρει ο ύπνος καθώς εκείνος χαϊδεύε τα μαλλιά μου.
-Πως ήταν? Ρώτησε με φοβισμένη φωνή.
-Τι εννοείς πως ήταν? Ρώτησα επίτηδες για να τον αγχώσω.
-Εμ να ξέρεις.... Είπε με γλυκιά φωνή.
-Έλα σε πειράζω... ήταν τέλεια. Του είπα και τον κοίταξα στα μάτια.
ΚΥΡΙΕΕΕ!!!!!!
Ακούσαμε τον Μπράουν να φωνάζει.
Ο Κρίστιαν ντύθηκε γρήγορα και κατέβηκε κάτω μείνε εδώ μου είπε πριν βγεί από την πόρτα.
Εντάξει. Απάντησα μπερδεμένη. Φόρεσα ένα μαύρο πουκάμισο του και ένα σορτσάκι μου πολύ κοντό,αθλητικό. Σηκώθηκα όρθια και έκανα γύρους στο δωμάτιο με σκέψεις να τριγυρνάνε στο μυαλό μου σαν τεράστια κύματα αμφιβολίας.
Τι και αν δεν άρεσε σε αυτόν??
Τι θα κάνει άμα ήσουν απαίσια και σε έχει σιχαθεί.
Γαμωτο είχα ξεχάσει να πλύνω δόντια ή τα είχα βουρτσισμένα. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο Κρίστιαν που μπήκε στο δωμάτιο.
-Εμμα?
-Ναι!? Απάντησα και γύρισα απότομα.
-Είναι όλα εντάξει? Ρώτησα.
-Ναι απλά να θα πρέπει να..
-Να τι?.....
-Να λείψω για 2 μέρες! Εκτός έαν θέλεις να έρθεις μαζί μου.
-Τι!!? που να ερθω. Ρώτησα φανερά αναστατώμενη.
-Η αδερφή μου αποφοίτησε και θέλει να πάω να την δω.. Στο Άμστερνταμ
-Εμμ γιατί όχι ας έρθω. Είπα.. μετά από ναι ξέρετε τι εμπιστεύομαι τον Κρίστιαν με τα πάντα.
-Οκ ετοιμάσου. Μου είπε. Και ετοιμάσα τα πράγματα μου για Άμστερνταμ από τι φαίνεται.......Τέλος του κεφαλαίου είχαμε s#x σκηνή πως σας φάνηκε??
Άμστερνταμ baby ανυπομονώ για το επόμενο κεφάλαιο..... 💗💗💗💖💖
YOU ARE READING
𝕾𝖔𝖑𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖆𝖋𝖎𝖆
Short StoryΥποτίθεται πως θα ήταν ένα κανονικό πρωινό όπου εγώ και η Άρια θα τρώγαμε γελώντας όπως κάθε μέρα . Ξαφνικά όμως η ζωή σου αλλάζει ο 26χρονος Κριστιάν εμφανίζεται στην ζωή σαν αγοραστής και εσυ είσαι το αντικείμενο που αγοράζει όταν ο πατερας σου σε...