Δεν έχουν αλλάξει πολλά η προπόνηση είναι καθημερινή καί συναντώ την Άρια που και πού για να μαθαίνω τα νέα της. Η Άρια είναι ακόμα με την θεία μου καί είναι καλά μετά από καιρό. Πάει καιρός από τότε που η Άρια ήταν χαρούμενη μπορεί να έδειχνε χαρούμενη αλλά δεν ήταν. Ο Κριστιάν όλο αυτό τον μήνα τρέχει για να ετοιμάσει σωστά την αποστολή καί εγώ έχω ξεκινήσει μαθήματα μποξ με έναν πενηντάρη στον σπίτι.δεν βγαίνω από εδώ παρά μόνο για την Άρια.Ο Κριστιάν λέει πως είναι επικίνδυνο και τον εμπιστεύομαι. Η κυρία Ρόμπιν δυστυχώς έχασε την ζωή της μέσα σε αυτόν τον μήνα. Στεναχωρέθηκα πολύ ακόμα με θλίβει το γεγονός όταν το σκέφτομαι. Ήταν πολύ καλή και ευγενική όταν πρώτο ήρθα εδώ. Ο Κριστιάν ήταν εκεί για εμένα αλλά τον νιώθω είναι πολύ αγχωμενος και το γνωρίζω πως ευθύνομαι για αυτό αλλά θα πάω στην αποστολή ο κόσμος να χαλάσει. Η αποστολή είναι σε 5 μέρες καί έχω γίνεις πολύ καλή καί στα όπλα καί στο μποξ ο Κριστιάν είναι πολύ εντυπωσιασμένος. Και εγώ η ίδια για τον εαυτό μου.
ΠΈΝΤΕ ΜΈΡΕΣ ΠΡΙΝ
ΒΡΆΔΥ
-Εμμα? Άκουσα τον Κρίστιαν να με ψάχνει. Ήμουν στο δωμάτιο ξαπλωμένη στο κρεβάτι και διάβαζα το αγαπημένο μου βιβλίο.
-Γειά σου μωρό μου. Είπε και εγώ τον κοίταξα πονηρά και αμέσως πετάχτηκα από το κρεβάτι και τον αγκάλιασα.
-Ουοου. Μάλλον πρέπει να σε λέω μωρό μου ποιο συχνά.
-Έτσι φαίνεται. Είπα και τον φίλησα. Επέστρεψα στο βιβλίο μου και εκείνος άρχισε να ξεντύνεται μπροστά μου. Έμεινα να κοιτάω το γυμνασμένο του σώμα την πλάτη του που είναι η αδυναμία μου. Ξάπλωσε στο κρεβάτι χωρίς μπλούζα και μόνο με το εσώρουχο.-Με προκαλείς ? Ρώτησα και έκλεισα το βιβλίο μου.
-Εγώ δεν κάνω τίποτα εσύ έχεις πονηρό μυαλό. Είπε καί με πλησίασε.
-Έλα εδώ. Είπε καί πρίν το καταλάβω με είχε τυλίξει στην αγκαλιά του.
-Μου έλειψες. Του είπε καί κουρνιάσα δίνοντας του ένα απαλό φιλί στον λαιμό .
-Και έμενα μου έλειψες. Μου απάντησε καί μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά.
ΤΈΣΣΕΡΙΣ ΜΈΡΕΣ ΠΡΙΝ
ΠΡΩΊ.
Ξύπνησα νωρίς καί πήγα να κάνω την πρωινή μου προπόνηση. Καθώς χτυπούσα τον σάκο ξαφνικά ένιωσα αδύναμη. Ζαλίστηκα όλη αυτή η πίεση και η ετοιμάσια με έχει εξαντλήσει.
-Ειι! Είσαι καλά ?. Είπε ο Κριστιάν καί με κράτησε για να μην πέσω.
-Καλά είμαι.
Νόμιζα ότι κοιμόσουν.
-Ξύπνησα όταν κατάλαβα ότι σηκώθηκες. Είπε καί έχω έγειρα στον ώμο του.
-Τέλος η προπόνηση για σένα.Οτι έγινε έγινε.
-Τι? μα !.Πήγα να πω αλλά μου έκανε νόημα να σταματήσω και έτσι έκανα.
Δεν έχει νόημα να προπονήσε άλλο ενώ σε τέσσερις μέρες είναι η μεγάλη δουλειά.
-Κρίστιαν δεν μπορω να πιστέψω πως σε τέσσερις μέρες θα δω την μαμά μου και κυρίως θα την δω ζωντανή.
-Το ξέρω αλλα είσαι σίγουρη ότι θες να έρθεις.?? Είπε και σηκώθηκε περνώντας ένα αστείο βλέμμα.
-Ποτέ θα καταλάβεις ότι ποτέ δεν θα κάνω ότι μου λες? Σηκώθηκα και του έδωσα ενα πεταχτό φιλί. Τότε με άρπαξε από την μέση και με κόλλησε στο τοίχο. Με φίλησε στον λαιμό και μου ψιθύρισε στο αυτί.
-Ουου μωρό μου θα με τρελάνεις.!! Είπε και τον φίλησα παθιασμένα έμπλεξα τα δάχτυλα μου στα μαλλιά μου και με σήκωσε στα χέρια του.
-Κύριε! Φώναξε ο Μπράουν και με άφησε απότομα.
-Ναι?! Μπράουν? Είπε και βγήκε από το δωμάτιο.
-Εγώ έτσι αναστατωμένη που ήμουν πήρα μια βαθειά ανάσα και πήγα να ακούσω μουσική στο παλιό μου δωμάτιο είχα καιρό να πάω εκεί. - Έβαλα τέρμα το ραδιόφωνο μιας και το δωμάτιο έχει ηχομόνωση έτσι μου έχει πει ο Κρίστιαν. Και άρχισα να χορεύω με τον ρυθμό.
Τότε άκουσα κάτι και έκλεισα γρήγορα την μουσική. Ο ήχος ξανά ακούστηκε ένας πυροβολισμός με έκανε να τρομάξω πάρα πολύ, κατάλαβα πως ο Μπράουν γιαυτό φώναξε στον Κρίστιαν γιατί κάτι συνέβαινε. Βγήκα από το δωμάτιο,επικρατούσε μια τρομαχτική ησυχία που με έκανε να ανατριχιάζω.
Κατέβηκα τα σκαλιά. Ένας άντρας με τράβηξε από τα μαλλιά αλλά τον χτύπησα με τον αγκώνα μου στο πρόσωπο και έτρεξα τότε είδα τον Κρίστιαν στα γόνατα με έναν άντρα να κρατάει ενα όπλο στο κεφάλι του. Το ίδιο και ο Μπράουν οι υπόλοιποι άντρες του Κρίστιαν ήταν δεμένοι.
Ο Πατέρας μου εμφανίστηκε.
-Δεν με εκπλήσσει που κρύβεσαι εσύ πίσω από αυτά.
-Χαίρομαι που είμαι ακόμα μέσα στο μυαλό σου κορούλα μου.
-Τι θες? μην καθυστερείς.
-Εσένα για να φτιάξω την οικογένεια μας πάλι. Ξέρω οτι γνωρίζεις.
-Δεν πρόκειται να έρθω μαζί του!!
Εάν δεν έρθεις ξέρεις ποιός θα την πληρώσει. Είπε ειρωνικά με ένα γέλιο.
-Μην τολμήσεις!!!να πας μαζί του. Είπε ο Κριστιάν και ο άντρας που κρατούσε το όπλο τον χτύπησε με αυτό στο πρόσωπο αίμα άρχισε να τρέχει από την άκρη του αριστερού ματιού τού. Ο πατέρας μου μου έδειξε την πόρτα και εγώ μαρμάρωσα. Το μόνο που άκουγα ήταν η σταγόνες αίματος να σκάνε στο πάτωμα. Θα έρθω αλλά θέλω να ξέρω ότι είναι ασφαλείς .
-Μάλιστα... Είπε ο πατέρας μου και βγήκε έξω. Κοίταξα τον Κριστιάν σαν να του λέω θα είμαι εντάξει μην φοβάσαι. Με κοίταξε πίσω τότε τον χτύπησαν ξανά με το όπλο σε ένα σημείο στην πλάτη κοντά στον αυχένα και εκείνος έπεσε αναίσθητος. Το ίδιο καί ο Μπράουν,οι υπόλοιποι άντρες παρέμεναν δεμένοι.
-ΝΟΜΙΖΑ ΌΤΙ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΊΣ.
-Αυτό ήταν για την δική μου ασφάλεια γλυκιά μου δεν είπα κάτι για αυτό.
-Μην με αποκαλείς έτσι. Είπα και μπήκα στο αυτοκίνητο. Μετά από αρκετή ώρα το το αυτοκίνητο σταμάτησε.
-Ήρθε η ώρα να δείς την μητέρα σού.
Είπε και έμεινα άφωνη, έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου. Ξερο-κατάπια βγήκα από το αυτοκίνητο καί τότε την είδα. Γούρλωσα τα μάτια μου και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν. Άρχισα να τρέχω προς το μέρος τής..
-ΜΑΜΑΑ !!!! Φώναξα. Έφτασα κοντά τής και σταμάτησα όταν άκουσα τα λόγια που μόλις είχε πει.
-Ποια είσαι? Μου είπε κοιτάζοντας με με ένα κενό βλέμμα.Το επόμενο κεφάλαιο θα είναι πολύ συγκινητικό σας προετοιμάζω συγνώμη που άργησα το επόμενο θα έρθει ποίο γρήγορα το υπόσχομαι φιλάκια πολλααααα😘😍😘😍😘😍
YOU ARE READING
𝕾𝖔𝖑𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖆𝖋𝖎𝖆
Short StoryΥποτίθεται πως θα ήταν ένα κανονικό πρωινό όπου εγώ και η Άρια θα τρώγαμε γελώντας όπως κάθε μέρα . Ξαφνικά όμως η ζωή σου αλλάζει ο 26χρονος Κριστιάν εμφανίζεται στην ζωή σαν αγοραστής και εσυ είσαι το αντικείμενο που αγοράζει όταν ο πατερας σου σε...