Sınavlarım artık bitti ve daha sık sizinle beraber olacağım *sevinç dansı* bölümleri her gün yazmayı düşünüyorum, tabikide paylaşmam yazar yazmaz olmayacak. Kızmayın bana canlarım :) Oy sayısına göre yayınlamak istiyorum artık. Bu arada bölüm @vini1numara ya gelsin :)
İyi okumalar...
~
Bölüm şarkısı:The Kill-30 Seconds to Mars
~
Medya:?
~
''Rüyalar aynalara benzer;Bazen içlerinde başlarımıza gelecek şeyleri görürüz.''
♔Aiden Butler♔
Rahatsız edici güneş aralık gözlerimin arasına sızıyor, işkencelerin en büyüğünü önüme sunuyordu. Gözlerimi ovuşturdum ve doğruldum. Saçlarımı savuşturarak yataktan kalktım ve kahve makinesine kahve koydum. Bunu almayı kesinlikle harika akıl etmiştim. Makinenin varla yok arası çıakrdığı 'çıt' sesi ile kahveyi fincanıma doldurdum ve dudaklarıma götürdüm. Sert kahve boğazımı yakarken elimi tezgaha yasladım. Evin bir kaç yerinde çıkıklar vardı. Bugün ki planımda bunlara bakmak olacaktı. Kahvem elimdeyken pencereyi araladım. Kısa bir süre evi süzdükten sonra beni tamamen ayıltan kahveyi tezgaha bıraktım. Üzerimde ki rahat şeylerden kurtuldum ve kot giydim. İş yapacaktım üzerime bir şey giymeyi planlamıyordum ki hava iğrenç derecede sıcaktı. Alet kutusunu alıp boş bıraktığım odaya ilerlerken dudaklarımın arasına sıkıştırdığım sigarayı ateşledim. Bugün içimde anlandıramadığım bir his dolanıyordu. Çürümeye yüz tutmuş duvara baktım ve bir nefes daha aldım. Gerekli aletleri ayarladığımda çoktan işe başlamıştım. Çıkan üst alçıları tek tek sökerken kapının çalmasıyla sağlam bir küfür savurdum. Tahta sandalyeye eşyaları bıraktım ve kapıya yürüdüm. Eski kapı sakin bir gıcırtıyla araladığında bir anda kollarımın arasında Eva'nın ufak bedenini buldum. Ellerini hevesle boynuma dolamıştı.
Birilerine sarılmayı sevmezdim.
Parmaklarımın arasında gevşekçe duran sigarayı yere attım. İstemsizce ellerim bel oyuntusunda birleştirdiğinde derin bir iç çekti ve daha çok sarıldı. Kollarından kurtulduğumda neşeyle tebessüm etti.
''Günaydın!''
''Selam.''
İçeri girdiğinde kapıyı kapattım ve ona döndüm. Parmaklarını çıplak vücudumda gezdirmeye başladı.
''Ne o yoksa iş başında mı yakaladım seni?''
Arsızca güldüm.Parmakları göğüs kaslarımdan aşağı sixpacklerime indiğinde sinsice gülümsedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Yumuşak ve sıcak dudaklarını istekle araladığında alışkın olduğum bir tavırla yanaklarına yerleştirdim ellerimi. Bedeni kollarımın arasında acizliğini ilan ederken;
''Beni oldukça şaşırtıyorsun fare surat.''
Yüzünü buruşturdu.
''Yapma Aiden!''
Yanakları kırmızının en masum tonu ile yanmaya başladığında derin bir kahkaha attım.
Bir insan nasıl bu kadar çok utanabilirdi?
Daha önce bu kadar utanan ama deli heyecanına yenik düşen bir kadın görmemiştim. Garipsiyordum.
''Öyle bakma.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPKIN #WATTYS2015
Mystery / ThrillerHer kelimeyi bir cisim karşılar. Peki ya kusursuzluğu? Tabiki Aiden Butler. Tanrıları kıskandıran bu adam kanın cazibesine kapılmış bir şeytandı, sapkındı. Şehrindeki tüm "EN" leri tek tek yok eden genç adamın hesaba katmadığı birşey vardı. Ezberini...