20 K kocaman öpüldünüz :)
~
Bölüm Şarkısı:The Script-I'm Yours
~
Medya:Eva Price
~
''Vücudu öldürenden korkmayınız, ruhu öldürenden korkunuz.''
♔Aiden Butler♔
Üzerime tamamen yapışmış koyu lacivert takım elbisenin ceketinin düğmelerini bağladığımda tam olarak hazırdım. Sabah ki sert kahvenin hoş tadı hala ağzımın içinde dolanırken pahalı parfümü tenimle buluşturdum. Elimde ki bir kaç fotoğrafı büyük siyah çantaya yerleştirdiğimde servetimi barındırdığım garaja indim. Bugün klasik olacaktım. 1961 yapımı siyah Ferrari 250 GT SWB California Spyder'ın kapısını araladım. Bu arabaya bayılıyordum. Ufak bir haraketimle açılan koca garaj kapısından sağlam bir hızla çıktım ve Valeria Bennet'ın yerine sürmeye başladım. Heyecanlıydım çünkü kurbanım ile tanışacaktım. Bu his güzeldi, tüm hücrelerime kadar tatmin olmamı sağlıyordu. İnsanların gözleri bana ve arabama kitlenirken omuzlarımı dikleştirdim ve kibirle gülümsedim. Valeria Bennet; Manhattan'ın en iyi cerahıydı. Yani bunun için değildi tabiki onu öldürme isteğim. O mükemmel şöhretinin arkasına gizlenmiş orospu organ mafyasının tekinden başka birşey değildi çünkü. En büyük organ mafyalarının yöneticiliğini yapan Valeria kesinlikle bunu haketmişti. Büyük Plaza'nın önünde durdum. Vale büyük bir heyecan ile arabanın anahtarını bekliyordu.
''En ufak bir çiziği olursa çok ağır ödersin.''
Adamın yüzü kasılırken anahtarı avcunun içine bıraktım ve binanın içine girdim. Asansöre bindiğimde 30. katı tuşladım ve beni hayranlıkla izleyen kadına aldırmadan arkama yaslandım.
''Burada mı çalışıyorsunuz?''
İstekli hali midemin alt üst olmasını sağlamıştı.
''Kendinizi düşürmeyin Bayan.''
Asansör 30. kata geldiğinde sert adımlar ile oradan ayrıldım. Üzerinde cerahımızın(!) adı yazan büyük kapıya geldiğimde genç bir kadın tarafından karşılandım.
''Buyrun Bay Butler.’’
Büyük ofise girdiğimde bomboş olduğunu fark ettim.
‘’Bayan Bennet nerede?’’
‘’Odasında efendim sizi bekliyor buyurun şu taraftan’’
Büyük deri kapıyı çaldı. Kısa bir sürede ‘gelin.’ Sesi duyuldu. Ve her zaman ki Aiden olarak özgüvenle içeri girdim. Valeria saçları kulaklarında kesilmiş ince hoş bir bayandı. Yaptığı işler aklıma gelince onu öldürmek için ne kadar hevesli olduğumu fark ettim. Ayağa kalktı.
‘’Ah! Bay Butler hoş geldiniz. Bir şey içmek ister misiniz?’’
Deri koltuğa yerleşirken;
‘’Teşekkürler ama gerek yok.’’
Kapıda duran kadını işaret etti.
‘’Bizi Bay Butler ile yalnız bırak Ester.’’
Kadın yüzünde tebessümle odadan çıkarken elimde ki çantayı sertçe masaya bıraktım.
‘’Kısa kesiyorum. Elimde birkaç fotoğraf var, seç ve bana söyle.’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPKIN #WATTYS2015
Mystère / ThrillerHer kelimeyi bir cisim karşılar. Peki ya kusursuzluğu? Tabiki Aiden Butler. Tanrıları kıskandıran bu adam kanın cazibesine kapılmış bir şeytandı, sapkındı. Şehrindeki tüm "EN" leri tek tek yok eden genç adamın hesaba katmadığı birşey vardı. Ezberini...