Merhaba uzun bir aradan sonra beraberiz ama inanın bana bu aranın sorumlusu kesinlikle ben değilim. Sınav haftam bittiğinde göre daha sık beraber olacağız. Umarım bu ara okur kaybettirmemiştir bana. Neredeyse 100 K olmuşuz çok teşekkür ediyorum fakat ufak bir ricam olacak.
Okurken keyif alanlar arkadaşlarına da önerebilir mi?
Bu bölüm Naciye'ye gelsin @NaciyeAltu. Canımsın çok seviyorum seni...
İyi okumalar...
~
Bölüm Şarkısı: Three Days Grace- Goin' Down
~
Medya:Eva Price
~
Sırtımdan kuyruk sokumuma kadar pürüzsüzce inen ter damlalarını yok etmek istercesine sırtımı yatağa bastırdığında boğukça inledim. Kurumuş ve aralık dudaklarıma sakin bir öpücük bıraktı ardından da yanıma uzandı. Onunda saçları terden nemlenmişti ve alnına dökülüyordu bacaklarım hala Aiden ' ın bana biraz önce yaşattığı şeylerden dolayı titrerken kolunun altına sokuldum ve başımı göğsüne yerleştirdim. Kokusunu çok seviyordum. Güven, huzur, tehditkarlık, tutku barındırıyordu kokusu. Ellerim pürüzsüz göğüs kaslarından usulca gezinirken o da parmaklarını sırtımda gezdiriyordu. İç çektim ve bakışlarımı yüzüne çevirdim. Her zaman ki kemikli yüzünü süsleyen güzel dudakları kıvrılmıştı.
"Yine mi beni gözetliyorsun küçük?"
"Imm... Hayır sadece. Yüzün hayatımda gördüğüm en mükemmel şey. "
Sadece göz kırptı. Yatağın yanında duran pencereye diktim gözlerimi. Güneş batmaya yüz tutmuştu ve şefkatli turuncu gökyüzünü örtü misali süslüyordu.
"Böyle sessiz olmanı sevmiyorum Eva."
Gözlerimi tekrar ona döndürdüm.
"Sessiz miyim?"
Kafasını yastığa biraz daha bastırdı.
"Yoo. .. Sadece mutluyum, o kadar. Hem sen konuşmamı sevmiyordun hani? "
Kaşlarını kaldırdı yüzüne tatlı bir gülücük yerleşirken ardından da alt dudağını dişlerinin arasına sıkıştırdı. Neşeyle kıkırdadım.
"Biliyordum! Bütün o 'başımı ağrıtıyorsun' muhabbetinin gerçek olmadığını."
Çıplak bedenimi gözler önüne sermiyecek şekilde doğruldum yüzümde kocaman bir sırıtış eşliğinde.
"Ah yapma! Baş ağrılarımın tek sebebisin. "
Afacan bir kız gibi dudağımı sarkıttım.
"Ama Addy. "
Çocuk gibi ellerimi yatağa vururken bir anda doğruldu ve alt dudağımı dişleri arasına aldı. Ardından da dudaklarının kavurucu ateşi ile emmeye başladı. Gözlerim her temasımızda kapanıyordu. Tabikide şikayetçi değildim sadece oda benim gibi midir diye düşünmeden duramıyordum fakat onu kontrol etmek için bile gözlerimi aralayamıyordum.
Lanet olsun!
İstemsizce yükselen inlemem ile yanaklarımın yandığını hissettim. Oldukça yavaş bir hareket ile ayrıldığımızda saçlarını karıştırarak ayaklandı. Onun hemen arkasından bende kalktım ve etrafa saçılmış kıyafetlerimi bulmaya koyuldum. En sonunda giyinmeyi başarabilmiştim. Kıpkırmızı olmuş yanaklarımı geçirmek için mutfaktaki musluğu açtım ve soğuk suyu yüzüme çarptım. Sandaletlerimi tabana çarparak saçma bir ritim tutuyordum. Ta ki büyük eller belimden kavrayarak beni kavrayana dek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPKIN #WATTYS2015
Mystère / ThrillerHer kelimeyi bir cisim karşılar. Peki ya kusursuzluğu? Tabiki Aiden Butler. Tanrıları kıskandıran bu adam kanın cazibesine kapılmış bir şeytandı, sapkındı. Şehrindeki tüm "EN" leri tek tek yok eden genç adamın hesaba katmadığı birşey vardı. Ezberini...