Ay nasıl uzun bir bölüm oldu :) Dedim madem beklettim bu kadar uzun olsun. Bu bölümü güzeller güzelim Esra'ya @vinininçileklidonuu ithaf ediyorum :D Kendisine yaklaşık 3 bölüm öncesinden söz vermiştim -,-EvAiden'ı bulan kişi olarak seni not almak istiyorum :P Neyse umarım beğenirsiniz lütfen bol bol yorum ve oy istiyorum ballarım çok seviliyorsunuz❤
~
Bölüm şarkısı: Hothouse Flowers - Feel like living
~
Medya:Aiden&Eva
~
''Kalbinde bir ben olabilirdim. Şayet bir kalbin olsaydı...''
Yanımda ki boşluğun soğukluğu ürpermeme sebep olsa da kokusu hala yanı başımdaydı. Zorla gözlerimi araladım. Aiden'ın sadece belinde bir havlu vardı ve aynanın önünde kendine bakıyordu. Gülümsedim.
Çok şanslıydım.
''Günaydın fare surat.''
Ellerimden güç alarak oturdum.
''Sanada.''
Sarı saçlarını hızla kurutmaya başladığında esnedim ve uyuşuk tavırlar ile yataktan kalktım.
''Hep bu kadar uyuşuk musun?''
Güldüm.
''Genelde.''
Büyük cama yaklaştım ve görkemli şehiri izledim. Çok erken olmamalıydı saat çünkü sokaklar şimdiden dolmuştu, burada Aiden'ın yanında olmak tarif edilemez bir mutluluğun kıyısına sürüklüyordu beni. Yüzümde aptalca bir tebessüm ile arkama döndüğümde Aiden belinde ki havlunun ucunu tutuyordu. Hızla ellerimi gözlerimin önüne perde yaparken dehşete düşmüs bir ses tonu ile konuştum.
''Aiden ne yapıyorsun?!''
Onu daha önce çıplak görmüş olabilirdim ama bir daha oldukça uzak bir mesafesindeyken görmek istemezdim. Yani daha doğrusu utanırdım.
''Çocuksun.''
Dedi kulaklarımda hissettiğim fısıltıyla. Gözlerimde ki ellerimi sakince kavrayıp aşağı indirdiğinde tek gözümü açtım ve suratına baktım.
''Ve ayriyetten salaksın da.''
Bakışlarım korkakça V kaslarından aşağı indiğinde beyaz havluyu görmemle derin bir nefes aldım.
''Senin önünde soyunmak gibi birşeyi yapar mıyım sence? Üzerime atlamanı göze alamam küçük.''
Arsızca sırıtıp arkasını döndüğünde saçımı kaşıdım.
''Bu arada enerjini akşama sakla.''
Dedi göz kırparak ve ardından da büyük banyoya girdi. Yüzüm yine kıpkırmızı olmuştu. Yüzüme nazaren daha soğuk ellerimi yanaklarıma bastırdım ve bavulumu karıştırmaya başladım.
Ayıcıklı pijamalarımla daha fazla dolanmasam iyi ederdim.
Siyah dar mini şortu ve tüle yakın bir kumaşta olan beyaz gömleğimi üzerime geçirdim. Kumaşının ağırlığına karşın oldukça spor bir modeli vardı gömleğin, tam şortun düğmesinin üzerinde bitiyordu. Siyah kırmızı ,beyaz, mavi çizgili bandanayı gelişi güzel bağladım ve Maddie'nin yaptığı mükemmel fönlü saçlarımı savurdum. Makyaj temizleme sütü ile dün geceden kalmış makyajımı sildiğimde yine Maddie'den öğrendiğim taktikle sade ama hoş bir makyaj yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPKIN #WATTYS2015
Misterio / SuspensoHer kelimeyi bir cisim karşılar. Peki ya kusursuzluğu? Tabiki Aiden Butler. Tanrıları kıskandıran bu adam kanın cazibesine kapılmış bir şeytandı, sapkındı. Şehrindeki tüm "EN" leri tek tek yok eden genç adamın hesaba katmadığı birşey vardı. Ezberini...