•𝙀𝙧𝙜𝙚𝙣•

83 10 20
                                    

4000 kelime falan yazdım bol bol yorum beklerim artık 😅

İyi okumalar....💕

{•}

Tony, Natasha ve Steve'in saklandıkları depo da ufak bir tuvalet camı gibi bir cam vardı. Oradan gece yada gündüz olduğu anlaşılıyordu.

Saatlerdir küçücük depoda üç kişi sığmaya çalışıyorlardı, Natasha durmadan Tony'e sitem ediyordu. Tony ise ses çıkarmadan onu dinliyordu. Fazlaca stres olmuştu. Kalan iki hapını da ağzına atmak için çıkar teslim olurdu. Onlara çok ihtiyacı vardı şu an. Oda küçük olduğundan dolayı da dışarısı ne kadar soğuk olsa da Tony'i fazlasıyla rahatsız edecek kadar sıcaktı. Bir yerin sıcak olması da krizini tetikliyordu

Büyük ihtimalle şu an tüm okul birazdan uyurdu. Ayakta kalanlar sadece Tony, Natasha ve Steve'di.

"Ne yapacağız?" diye sordu Steve. Sabahtan beri yaptığı tek şey soru sormaktı zaten.

"Herkes uyurken çıkmak daha iyi. Ve acele etmeliyiz elektrikler gelmeden bu kattan yok olmalıyız." dedi zar zor konuşurken, burda gerçekten bunalmıştı.

"Ne alaka?" bu sefer soru soran Natasha'ydı. Tony ikisine de göz devirdi, "Ben niye sizin gibi bir aptal sürüsüyle beraberim ya"

Natasha Tony'nin bacağına tekme attı

"Yavaş ol kızım!"

"Doğru düzgün anlat o zaman!"

"Eğer beynini biraz çalıştırırsan nedenini anlarsın ama yok ben böyle iyiyim beyinsiz de yaşayabiliyorum dersen anlatırım."

"Kapa çeneni, sana soru soranda kabahat."

"Siz iki dakika konuşmadan duramıyormusunuz?" diye sordu Steve, sonra da Natasha'ya döndü "Elektrik geldiği anda kameralar devreye girer. Buda bizim için hiç hoş olmaz."

"Anladın mı fasulye kafa" dedi Tony ardından. Natasha yine ayağına tekme attı. "Sana kaç kere çeneni kapamanı söylicem."

"Senden emir almıyorum!"

"Ama bu bana hakaret etme iznini de vermez."

Tony birşey demedi, kız haklıydı çünkü. Ama uğraşmak da hoşuna gidiyordu.

Alnından sicim sicim akan teri sildi

"Tony sen niye bu kadar terledin?" diye sordu Steve, kaşlarını çatmış ona bakıyordu. "Çok sıcak sadece!" dedi Tony sesini yükselterek, ne kadar alçak sesle konuşmak istese de mümkün değildi, "Tamam sakin ol basit bir soru."

Tony daha fazla birşey demedi çünkü konuşsa 'benim acilen uyuşturucu almam lazım' derdi.

"Neyse konuyu kapatalım ve şuradan çıkalım" dedi Steve ayağa kalkıp. Tony de ardından ayağa kalktı. Elini centinmence Natasha'ya uzattı. Natasha tam Tony'nin elini tutup ayağa kalkacakken Tony elini geri çekti ve Natasha komik bir şekilde yere düştü. Tony kasıla kasıla gülüyordu "Zavallı" diyip kapıdan dışarıya baktı. "Görevliler uyumuş" dedi arkasına dönüp. -Natasha sinirli gözlerle ona bakıyordu, gerçekten Tony bu sefer haddini fazlasıyla aşmıştı-

"Bu da bizim işimize gelir" dedi Steve gülerek.

"Babam bunları görseydi yapacağı ilk iş kovmak olurdu. Sorumsuzlar, birşeyi becerememişler"

"Sende hiç birşeyi beceremeyen sorumsuz bir insansın, gerçi insan olduğundan da emin değilim ama, baban hala seni yanında tutuyor!"

Natasha vurdu gol oldu

Steve yumruk yaptığı elini ağzına götürmüş "uuhhw" diyordu. Tony önce susmasını işaret ederek Steve'e baktı sonra da Natasha'ya döndü "Pardon birşey mi dedin duyamadım, umrumda değilsin de."

DARK PARADISE {IRONWIDOW}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin