Duan için teşekkür ederim avengersnerve
Msmakakkakjs
∞
"Nat..!"
Arkamdan gelmesi umrumda bile değildi. Bunu yapmayacaktı. Benim gözümün önünde birini öpmeyecekti. Adımlarım hızlı olduğu kadar sertti. Kimse beni durduramazdı, yada ben öyle sanıyordum. Bileğimde hissettiğim el anında beni durdurmaya yetmişti.
"Bana bak Tony-" diyerek arkamı döndüm "Bucky?" diye düzelttim cümlemi.
"Ne oldu? Niye bu kadar sinirlisin?" diye sordu bana.
Gerçekten ya, arkamdan bile gelmemiş. İnsan bir merak eder ya! Öküz. Çin malı öküz!.
"Yok birşey!" dedim, sesim yüksek çıktı ama şu an kimse umrumda değildi. Kolumu çekmeye çalıştım ama gerçekten çok sıkı tutuyordu. Elimin kızardığına çok emindim.
"Birşey var Nat! Önce beni öptün sonra çekip gittin. Bir daha da uğramadın yanıma! Ne oluyor?"
"Bucky canımı acıtıyorsun! Bırak beni."
Hiç bir tepki vermedi. Elimi sıkmaya devam ediyordu.
"Anlatana kadar bırakmıyorum!" diye kükredi. Sesinin Tony'e kadar gittiğine emindim.
"Bucky bırak lütfen!"
"Hayır anlatacaksın!"
Tam ağzımı açıp konuşacaktım ki o geldi. Bucky'nin elinden kurtardı beni. Ona hala sinirliydim ama şimdilik beni kurtardığı için kendimi tutuyordum.
"Bana bak sikik beyinli bu sana son uyarım! Bir daha bu kızın yanına yaklaşmayacaksın!" dedi etrafa korku saçan bakışlarıyla. Yine bir koridor faciası içindeydik. Herkes bizi izliyordu.
Tony de bileğimden tuttu ama o sanki bir kuşun kanadını tutar gibi tutuyordu. Çok naif davranıyordu. Elinin varlığını bile hissetmiyordum.
Gözleri kızarıklığa gitti. İçinden Bucky'e küfürler saydığını hatta şu an üzerinde ne gibi teknikler uygulayacağını düşündüğüne yemin edebilirdim.
"Bu seni ne kadar ilgilendirir! O kız senin hiçbir şeyin değil! Zorla yanında tutuyorsun."
Tony alayla güldü ona. Beklediğim tepkiyi vermemişti.
"Birincisi Natasha'nın bir adı var. İkincisi o benim yanımda çünkü o benim kız arkadaşım sikik beyinli!"
Göz bebeklerim büyüdü. Tony'e şaşkın gözlerle bakıyordum. Bucky ise hayal kırıklığı ile bana bakıyordu. "Şimdi defol burdan!" diye tamamladı sözlerini. Bucky de ardına bile bakmadan ayrıldı yanımızdan.
"İstediğin zaman benimle olup istediğin zamanda bir başkasının olamazsın Tony! Ben senin oyuncağın değilim-" diye çıkışıyordum ki dudaklarımda hissettiğim baskı ile konuşmam yarıda kesildi. Refleks ile gözlerim kapanmıştı. Tekrardan açtığımda bana hala ciddi bir şekilde bakan gözleri ile karşılaştım. Dudaklarımız hala birbirine değiyordu. Gereksiz fazla nefes alıp veriyordu.
"Özür dilerim-" diye başladı "Yapmam gerekiyordu. Kızın bizi tehlikeye atmasına izin veremezdim. Onu yanımızda tutmalıydık."
Az önceki sinirli halinden eser kalmamıştı. Herkes bize bakarken o hala bana açıklama yapıyordu.
Beynim uyuşmuştu. Ne diyeceğimi yada ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Hala birbirimize değiyorduk.
"B-ben geliyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK PARADISE {IRONWIDOW}
Roman pour AdolescentsGözlerimi Kapattığım Her An Every time I close my eyes Karanlık bir cennet gibi It's like a dark paradise ✨ |TAMAMLANDI|