~Huszonötödik.~

917 38 18
                                    

Reggel nyomottan és szomorúan keltem fel. Szinte ki sem akartam mászni az ágyból. De mikor éreztem, hogy Tae nincs mellettem, fel emeltem a fejem és körbe néztem, hogy merre lehet. A szoba falai között nem találtam, így vissza feküdtem a párnára és már aludtam volna vissza, ha Tae nem rontott volna be az ajtón.

-Jimin kelj fel! El fogsz késni!-

-Nem érdekel!- fordultam meg, hogy Tae-énak háttal legyek. Nem izgat, hogy el kések vagy sem, igazából az jobban foglalkoztat, hogy Tae miért van fent ilyen korán. Hisz úgy tudtam nem megy iskolába. Tae el kezdte bökdösni az arcom, ami kifejezetten idegesített.

-Tudom, hogy hazudsz! Nem szoktál, így hozzá állni.-

-Hát akkor mostantól szokjál ehhez hozzá!- Fordultam el tőle, de vissza aludni már úgysem tudnék, viszont az ágyból nem akartam ki kelni.

-Mióta vagy te ilyen?!-Kérdezi Tae mérgesen. Nagy nehezen, de felültem az ágyon és mérgesen nézek Tae-éra aki szintén mérgesen néz rám.

-Akkor el késel, nem érdekel!- Áll fel az ágyról és ki indul a szobából.

-Amúgy készítettem reggelit.-És már vágta is be az ajtót.

-Jó lenne ha az ajtót nem csapkodnád!- Kiabáltam utána, de csak valami morgást kaptam válaszul. Idegesen szálltam ki az ágyból és indultam meg a fürdő felé. A teendőimet el végezve a tükör elé álltam. Hát nem nézek ki valami fényesen. De hát reggelente ki néz ki jól?! Ki léptem az ajtón és a szobámba indultam. Lentőr hallottam, hogy Tae épp morog valamin, de nem foglalkoztam vele túlzottan. A szobámba fel öltöztem a szokásos színekbe és le indultam Tae-éhez. A konyhában aranyosan meg volt terítve az asztal kettőnknek, mivel anyu dolgozik. Tae-ra néztem aki épp készítette magának a kávéját. Le ültem az egyik tányér elé. Nem kezdtem egyből enni hanem meg vártam Tae-ét, míg leül ő is a kávéjával.

Jó étvágyat.- Mondta semleges hangon amint helyett foglalt.

-Neked is.- Ennél jobb reggel már nem is lehet. Egy ideig csak csendben ettünk, még végül meg nem szólaltam.

-Amúgy ma mész suliba?- Kérdezem tőle kicsit kedvesebben. Ahogy tudtam.

-Igen tervezek be menni. Hisz már jó ideje nem voltam és Jeongguk-ot sem kerülhetem örökké.-

-Tényleg mi a válaszod neki?-Kérdeztem kíváncsian.

-Szerintem egy ideig szét megyünk.-

-Ennyi? Már sikerült el döntened?-

-Nem. Igazából jobb lesz ez így, hisz ő szemmel láthatólag nem egy hűséges típus és én nem akarok minden nap azon aggódni, hogy éppen kivel csal meg... Legyen csak Yeji-vel ha szeretne. Én nem állok kettőjük közé.-

-De, hisz Yeji-vel szakított.-

-Igen, de szerintem amint meg tudja, hogy nem akarok vele újra össze jönni, biztos vissza megy hozzá. Vagy pont azért nem fog mert épp nincs senkije. Ki tudja.- Nem tudom Tae-énak igaza van-e vagy csak a szomorúság beszél belőle, de attól függetlenül jót tenne nekik egy pár nap egymás nélkül. Lassan be fejeztük a reggelinket és el pakoltunk magunk után.

-Nagyon finom lett a reggeli Tae.-

-Köszönöm... Figyelj nem akartalak reggel fel idegesíteni, de tudom, hogy milyen vagy és pont nem ilyen ezért kaptam fel én is a vizet.-

-Persze ezt én is megértem, hisz te csak jót akartál azzal, hogy fel keltesz.- Tae-val egymásra mosolyogtunk és indultunk fel a szobába a cuccainkért. Tae azt mondta, hogy ki kísér a buszmegállóba, mert nem akar egyedül itthon maradni, mert fél, hogy akkor nem megy be. Így amint mindent magamhoz vettem és Tae is össze szedte magát és a cuccait el indultunk a buszhoz. Lassan sétáltunk és csendben, nem nagyon szóltunk egymáshoz, gondolom a reggeli fáradság és veszekedésünk miatt. Amint meg érkezett a buszom, el köszöntem Tae-étól és fel is szálltam a buszra. Az első ülésre ültem és néztem ki az ablakon. Lomhán álltam fel az ülésről, hogy jelezzek itt szeretnék leszállni, de ahogy oda értem már volt jelezve, így csak az ajtóhoz álltam. Amint ki nyílt már léptem is le a buszról és mentem a suli felé, ahova nagyon nincs kedvem be menni. Ahogy a sulihoz értem, nem láttam senkit, vagyis csak Chanyeol-t Baekhyun-t és Minseok-ot nem találtam sehol. Tovább haladtam az épületbe, azon belül is a termembe. Chanyeol és Minseok bent volt viszont Baekhyun-t nem találtam továbbra sem. Chanyeol is el különülve Minseok-tó, ami szintén nagyon furcsa volt a számomra. Le tettem a helyemre a cuccomat és oda léptem Minseok mellé. Nem figyelt fel rám, csak valamit firkált a füzetébe.

Mostohatestvér (YoonMin ff.) [szünetel] Where stories live. Discover now