~Tizenhatodik~

1.3K 70 42
                                    

A telefonomból ki szűrődőt hang, gyakorlatilag kínozza a fülemben lévő dobhártyát. Fel ülök az ágyon, hogy minél hamarabb megszüntessem a belőle áradó zajt. Ahogy sikerül ki nyomnom az ébresztőm, vissza fekszem, az ágyba nem is foglalkozva azzal, hogy éppen készülődnöm kéne a suliba. Ahogy a párnára helyezem a fejem, Tae megfordul és át öleli a derekam és a vállamnak hajtja a fejét. Nagyon aranyos, ahogy alszik, olyan békés. Mint Yoongi, ő is csak akkor tűnik, ilyen nyugodtak mikor alszik. A másik irányba fordítva a fejem, próbáltam vissza aludni, de amint sikerült volna, újra meg szólalt az a fránya ébresztő. Tae el kezdet mocorogni a hang miatt. Végül mint akit ki löktek volna az ágyból, hirtelen fel ül, és ki mászik az ágyból. Nem tűnik úgy mintha nagyon jól lenne. Ahogy ki ért a mosdóba valami furcsa hangot hallottam, mintha hányna éppen. Ki kelve az ágyból, mentem utána, oda léptem a mosdó ajtóhoz és be kopogtam rajta.

-Tae! Jól vagy?-  Tae ki lép a fürdő ajtón. Holt sápadt szegény.

-Jól vagy?- Tae csak megrázza a fejét jelezve, hogy nincs jól.

-Egész estét végig hánytam.-

-Menj orvoshoz.-

- Azt tervezem.... Nem maradsz itt velem?- Tae vissza fekszik az ágyba és nyakig be takarózik.

-Sajnos nem tehetem, tegnap is csak úgy le léptünk a suliból. Most már végig kéne ülni az órákat.- Tae szomorúan néz rám, amint látja, hogy nem változtatok a véleményemen le hajtja a fejét a párnára és be csukja a szemét.

-Rendben akkor itt foglak várni.-

-Jól van, pihend ki magad. Igyál Teát és egyél egy kis főtt krumplit.- Tae csak bólogat. Lassan el kezdem össze szedni magam. Ki választottam a szekrényemből egy fekete alsógatyát és egy farmer nadrágot meg egy fekete pólót. El vánszorogtam velük a fürdőig. Bent le vettem az alvós ruhám és be álltam a zuhany kabinba. Meg nyitottam a vizet és gyors meg mosakodtam. Amint kész lettem ki léptem és meg törölköztem. Végül fel vettem a ruhákat amit magammal hoztam és ki léptem a fürdőből. A szobámba be lépve hallom, ahogy Tae halkan szuszog, sikerült vissza aludnia. Gyorsan össze szedtem a táskába a mai tanszereket. Halkan ki léptem a szobából, nehogy fel keltsem Tae-ét. Halkan sétáltam le a lépcsőn egyenesen a konyháig. Az ajtóban viszont a plafonig ugrottam az ijedtségtől.

-Basszus anyu meg ijesztettél! Miért vagy a konyhában? Ma nem dolgozol akkor miért nem alszol?-

-Ne haragudj kicsim, nem akartalak meg ijeszteni. Tudom, nem tudok aludni. Tae jól van hajnal óta hallom, hogy folyamatosan hány.-

-Nincs jól, most pihen. Sikerült vissza aludnia.-

-Értem... Majd csinálok neki teát.- bólintottam és el indultam a cipőmért, hogy fel tudjam venni.

-Nem reggelizel?-

-Így is késésben vagyok, majd eszek valamit suliban.- Ahogy fel vettem a cipőm, a táskámat is fel kaptam a földről és ki léptem az ajtón.

-Szia anya! Majd délután sietek haza.- Be is csuktam magam után az ajtót. Lassan sétáltam a suliba, rohadtul nincs kedvem be menni és végig hallgatni a sok idióták faszságait. Ki vettem a telefonom a zsebemből és a fülhallgatómat, és hiába van közzel az iskola, be dugtam a fülembe és inkább zenét hallgattam, mintsem az embereket. Be érve se vettem ki a fülhallgatót a fülemből, sokkal jobb volt így végig menni a sulin, nem foglalkozva azzal, hogy ki épp milyen szerinte mókás dolgot vág a fejemhez. A teremben is csak onnan tudtam, hogy épp rólam beszélnek, mert egy-két idióta nem nagyon veszi le rólam a szemét. A földet néztem és úgy sétáltam a helyemre. A padomnál viszont fel néztem és pont Jeonggukra néztem. Épp az egyik osztálytárunkkal beszélt tök vidáman, hirtelen el kapott a düh és olyan mérges lettem. Ki vettem a fülhallgatót a fülemből és nagy sebességgel meg indultam Jeongguk felé. Pár másodperc alatt már mellette is álltam.

Mostohatestvér (YoonMin ff.) [szünetel] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant