1.Bölüm

170 8 2
                                    

   Görülmek, duyulmak, fark edilmek isteyenlere...

   Elimi saçlarıma atıp, buklelerimden birini parmağıma doladığım sıralarda okulun bahçesinde sürekli oturduğum banktaydım yine. Ona bakıyor, onu izliyor, onu dinliyor ve inceliyordum. O ise beni görmemekte öyle ısrarcıydı ki...

   Bir yıl... git gide onun rüzgârına kapıldığım ama onun benim adımı bildiğinden bile emin olmadığım bir yıl... Bu durum ne kadar böyle devam edecekti bilmiyordum ama etrafında gördüğüm her bir kızda kalbimin kırıldığını hissediyordum. Aslında kırılmamalıydım, çünkü o beni tanımıyor ve hislerime dair hiçbir şey bilmiyordu. Yine de insan, sevdiği kişinin etrafında sırf popüler diye gezen çıkarcı kişileri gördükçe sinirlenmeden, sevdiği insan da onlara karşılık verince üzülmeden duramıyordu. Telefonumun bildirim sesini işittiğimde gözlerimi hayranı olduğum yüzden aldım ve elimi cebime atarak, telefonu elime aldım. Ekrana baktığımda Twitter'dan mesaj geldiğini gördüm. Kim bana Twitter'dan mesaj atardı ki? Profilimi aktif kullandığım bile söylenemezdi. İçimdeki merak duygusu git gide artarken bildirime bastım.

1 yeni mesaj

@B: Dayanamıyorum artık, lütfen gör beni...

   Gelen mesaja kaşlarımı çatmış bir şekilde bakarken bir mesaj daha geldi.

@B: Kaşlarını çatıp, neler olduğunu anlamaya çalışırken bile çok güzelsin.

   Kafamı telefondan kaldırıp, bakışlarımı bahçede gezdirdim. Kaşlarımı çattığımı görüyorsa yakınımda bir yerlerde olmalıydı. Dakikalarca bahçeyi inceleme sonucu bir sonuç alamayınca bakışlarımı tekrar telefon ekranına çevirdim ve mesajlara yanıt verdim.

@Talihabrl: Kimsin?

   Bir an için bu sorunun saçma olduğunun farkında olsam da aklıma başka bir şey sormak gelmemişti.

@B: Görülmeyi bekleyen biri.

@Talihabrl: Hepimiz görülmeyi bekliyoruz. Bu okuldan herhangi biri olabilirsin.

@B: Okuldan herhangi biriyim ama senin için herhangi biri olmak istemiyorum.

@Talihabrl: Kendine dalga geçecek başka birini bul.

@B: Dalga geçmek için yazdığımı düşüneceğini tahmin etmiştim. Yazdıklarımda ciddiyim.

@Talihabrl: Gülmen ve eğlenmen bittiyse seni engelliyorum.

   Mesajımın ardından isminin sağ tarafındaki 'i' simgesine basıp, engelleyecekken bir mesaj daha geldi.

@B: Beni görene, fark edene ve duyana kadar yazmaya devam edeceğim. Engellemen bir şey ifade etmez.

   Kaşlarımı çatarak mesajı okurken kimin böyle bir şey yapabileceğini düşünüyordum. Kim benimle uğraşırdı ki? Ben yaşadıklarımı anlamlandırmaya çalışırken bir mesaj daha geldi.

@B: Onun seni görmesi için tüm dileklerini sarf etmişken ben de beni görmen için tüm dileklerimi sarf ettim. Bu yüzden sadece bir 'engelle' tuşu beni hedefimden vazgeçiremez. 

* * *
   Yeni hikayemle karşınızdayım ve aşırı heyecanlıyım. Yazımı kısa süren ama sevdiğim bir kurgu oldu. Umarım siz de benim sevdiğim kadar seversiniz. Oy vermeyi ve yorumlarınızı dile getirmeyi unutmayın!

Bana ulaşabileceğiniz hesaplar:
Instagram: curlykoalasworld
Twitter: tansutzl

*Hikayelerimin yazımı, yayımlaması ve bölüm haberlerine Instagram üzerinden ulaşabilirsiniz.

Gör Beni | Texting (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin