9.Bölüm

41 5 0
                                    

Ayak bileğim yüzünden zorunlu tatilimin 3.günündeydim ve git gide ağrılarım dinmişti. Üstelik kapüşonlu ile yaptığımız anlaşma sonucu güzel duygularımı sömüren o kişiyi de görmemek sandığımdan daha iyi gelmişti. Yeniden kendim gibi hissettiğim günlerdeydim ve bozulsun istemiyordum.

Önümdeki test kitabından edebiyat testi çözmeye devam ederken telefonumun bildirim sesini işittim. Haftasonu olmasına rağmen her gün yatağımdan pek fazla ayrılmadığım için erken kalkmıştım. Kahvaltımı etmiş, edebiyat testi çözüyordum. Bileğim burkulsa da bacağım kopsa da o sınava gireceğim için bu boş zamanlarımı değerlendirmenin iyi olduğunu düşünüyordum. Test kitabını yatağa bırakıp, komodinin üzerindeki telefonumu aldım.

@B: Günaydın, gün ışığım.

   Güzel iltifatı karşısında istemsizce gülümserken, cevap yazdım.

@Talihabrl: Günaydın, gizemli kişi.

@B: Yeni bir lakap daha takılmış bakıyorum da.

@Talihabrl: İsmini bilmeyince lakaplarla idare etmek zorundayım :(

@B: İsmimi öğrenmene de beni görmene de az kaldı, gün ışığım.

@Talihabrl: Bana her gün farklı bir şekilde hitap ediyorsun. Özel bir sebebi var mı?

@B: Seni çok sevmem gibi özel bir sebebi var.

Söylediği ile gülümsemem daha da büyürken başımı telefondan kaldırıp derin bir nefes verme ihtiyacı hissettim. Neydi kalbimin bu kadar hızlı atmasına sebep olan? Üstelik kapüşonlunun kelimelerini gördüğümde hızla atan kalbim onu gördüğümdeki gibi atmıyordu. Canımın acımadığını hissediyordum. Onun hisleri beni öldürürken kapüşonlunun hisleri beni yeniden hayata bağlıyordu. İyileşiyordum ve bu çok hızlı bir şekilde oluyordu. Meğer eski halimi ne çok özlemişim... Neşeli, eğlenceli, gülmeyi unutmayan o kızı çok özlemişim. Dakikalarca yatağımın ucundaki pencereden dışarıyı izledim. Kendimi bulmui gibiydim ve bu histen ayrılmak istemiyordum. Ben dışarıyı izlerken telefonumun bildirim sesi sessiz odada yankılandı.

@B: Mükemmel cümlem karşısında bayıldın mı yoksa :(

@Talihabrl: Evet, şimdi de ayıldım.

@B: İnsanlar mutluluktan ağlatır sevdiğini ben bayıltıyorum. Sence de harika değil miyim?

@Talihabrl: Camdan dışarı bak.

@B: Yoksa evimi bulup, bana sürpriz mi yaptın?

@Talihabrl: Hayır, egon geçiyor ona el salla diyecektim.

***
Oy verip, düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın 🤍

Bana Ulaşabileceğiniz Hesaplar
Instagram: curlykoalasworld
Twitter: tansutzl

Gör Beni | Texting (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin