Yorucu bir okul gününün ardından kafeye gitmek yerine eve gidip, ders çalışmayı tercih etmiştim. Matematik gibi koca bir problemim vardı ve bir an önce halletmem gerekiyordu. Bilgisayarımdan konu anlatımı dinlediğim sırada telefonumdan gelen bildirim sesi videoyu durdurmama neden oldu. Telefonu elime alıp, gelen mesaja baktığımda kapüşonludan olduğunu gördüm.
@B: Ders çalıştığını duydum, iyi misin?
@Talihabrl: Henüz matematiğin beynimi benden almasına izin vermedim, iyiyim.
@Talihabrl: Dün gece evime mi geldin?
@B: Yapmamam gerekiyordu ama meraktan ölmek üzereydim. Ben de ışıkların açık olup olmadığına bakmak için geldim ve açık olduğunu gördüğümde uyuyakaldığını düşündüm.
@Talihabrl: Haklısın, yapmaman gerekirdi.
@B: Tekrardan özür dilerim, şansım.
@Talihabrl: Tamam, kapatalım konuyu. Benim ders çalışmaya dönmem gerekiyor. Daha sonra konuşuruz.
@B: İyi dersler :) Matematiğin seni ele geçirmesine izin verme.
@Talihabrl: Denerim, teşekkürler. Görüşürüz.
@B: Görüşürüz, güzelim.
Telefonu bir kenara bıraktım ve mutfağa inip, kendime bir kahve yaptım. Sonrasında masamın başına geçip bitmek bilmeyen konulardan birine dalış yaptım.
İki saat kadar süren aralıklı çalışmamın ardından test kitabının kapağını kapattım. Matematik çok sevdiğim bir ders olmamasına rağmen anladığım zaman kendimi aşırı zeki hissettiren bir dersti. Anlamadığımda ise... Neyse. Boşalan kahve bardağımı mutfağa götürmek için ayaklandığımda telefonumu da yanıma aldım. Sosyal medyada gezinerek aşağı inerken annemin geldiğini işittim. Ona baktığım sırada ayağım kaydı ve önce bardak düştü ardından ben yere düştüm. Yerde oturmuş, cam parçalarına değmemeye çalışarak ayak bileğimi tutuyor ve acı içinde kıvranıyordum. Muhtemelen burkulmuştu ve acısı git gide büyüyordu. Annem telaşla babamı aradığı sırada kapı açıldı ve babam beni o halde görünce korkuyla yanıma geldi. Ne olduğunu sorduğu sırada bileğimi tuttuğumu görünce beni kucağına alarak, arabaya doğru taşımaya başladı.
Hastaneye gelmiş, ayak bileğimin burkulduğunu öğrenmiştik. Doktor, bir hafta boyu üstüne basmamaya dikkat ederek dinlenmemi istemişti. Koca bir hafta yatmak mı? Keşke daha önce ayak bileğimi burksaydım diye düşündüğüm sıralarda doktor, ağrı olmasına karşın ağrı kesici yazılı reçeteyi anneme uzatmıştı. İşimiz bittiğinde önce nöbetçi eczaneye gitmiş, ağrı kesici almıştık. Sonrasında da eve gelmiş ve yatağıma uzanmıştım. Şimdiyse annemin yaptığı yemekleri yiyor, arada sırada sızlayan bileğim yüzünden gözlerim doluyordu. Canı tatlı olan biriydim ve böyle şeyler başıma geldiğinde diğer insanlara göre daha fazla tepki veriyordum.
Yemeğimi yedikten sonra anneme tabağımı alabileceğini söyledim. O da ağrı kesici ile bir bardak su getirip, tabakları alarak odadan çıktı. Çıkmadan önce de doktorun verdiği raporu okula götürmesi gerektiğini hatırlattım. Devamsızlık yüzünden kalmaya hiç niyetim yoktu. Komodinin üzerindeki telefonu elime alıp, uzun süredir bakmadığım mesajlara baktım.
@B: Bu saate kadar ders çalışıyorsan beni çoktan eledin.
@Talihabrl: Ben de elendim galiba.
@B: O ne demek, bir şey mi oldu?
@Talihabrl: Ayak bileğim burkuldu da bir hafta yatmak zorundayım.
@B: KOCA BİR HAFTAYI SENİ GÖRMEDEN Mİ GEÇİRECEĞİM
@Talihabrl: Özlersin işte :)
@B: Ben seni özlemediğim bir gün hatırlamıyorum.
@B: Şansım kötü şansa tutuldu herhalde. Nasıl oldu?
@Talihabrl: Annemi gördüm kapıda ona bakarken fark etmeden merdivenden düştüm.
@B: Sana da bana da geçmiş olsun güzelim.
@Talihabrl: Sana da mı bir şey oldu?
@B: Sensiz bir haftaya mahkum edildim daha ne olsun :(
***
Oy verip, düşüncelerinizi yorumlarda dile getirmeyi unutmayın!
Bana Ulaşabileceğiniz Hesaplar:
Instagram: curlykoalasworldTwitter: tansutzl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gör Beni | Texting (tamamlandı)
Teen FictionBirileri tarafından fark edilme arzumuz... Genç kızımız âşık olduğu çocuğun artık kendisini görmesi için tüm dileklerini sarf ederken; genç kızın onu görmesi için tüm dileklerini sarf eden biri daha vardı...