Günün geri kalanı test çözme dersleriyle geçmiş, okul çıkışı yine okulun yakınındaki kafeye gelmiştik. Tabu oyununu kurarken biz her zamanki gibi Eda ile takım olmuştuk. Selçuk ile İrem de bir takım olmuştu.
Eda, benim okulun ilk haftasında aynı sırada oturduğum ve sonrasında çok yakın olduğum birisiydi. Selçuk ve İrem ise onun çocukluktan arkadaşlarıydı ve ben Eda ile arkadaş olunca onlarla da arkadaş olmuştum. Yıllardır dördümüz gezer, eğlenir ve ne yaparsak birlikte yapardık. İnsanın böyle arkadaşlıklara sahip olması iyi hissettiriyordu. Zor anlarında yanında olduğunu bildiğin kişilerin olması güvende hissettiriyordu.
Tabu oyununu kurduktan sonra her zamanki gibi ben ve Selçuk taş, kâğıt, makas oynadık ve ben kazandım. İlk kelimeye bakarken oldukça kolay olduğunu görünce içim rahatladı ve zaman kaybetmeden anlatmaya başladım. ''Rakı yanına...'' ben daha cümlemi tamamlamadan Eda, ''Meze,'' demişti. Vakit kaybetmeden ikinci kelimeye geçtim. ''Mimar Sinan Güzel...'' ''Sanatlar,'' dediğinde anında karşılık verdim: ''Çoğul ekini at,'' dediğimde ''Sanat!'' diye bağırdı. Diğer kelimeye geçtim.
''Bir oyun vardı biri mavi biri kırmızı bunlar elmas topluyordu. Bunun mavi olanı''
''Su.''
''Sarı renkte, yeni gelinlerin boynuna kadar döşediği şey.''
''Altın.''
''Genelde Selçuk matematik dersinde ne şekilde şarkı söyler?''
''Mırıldanarak.''
''Asla yemediğim bir şey.''
''Pırasa!''
Son kelimeyi söylemesiyle süremiz bitti. Her Tabu oynadığımızda Eda ile takım olur, karşımıza kim çıkarsa yenerdik. 4 yıldır arkadaş olmanın verdiği bir avantajdı. Selçuk ve İrem ile de 4 yıldır arkadaştık ama Eda ile olduğum kadar yakın değildik. Sıra onlara geçtiğinde bizden bir kelime az bilmişlerdi. Bir süre başa baş giderken sonuçta biz kazanmıştık ve onlar bize cheesecake ısmarlamak zorunda kalmışlardı. Biz gülerken telefonuma gelen bildirim sesiyle masadan aldım ve açtım.
@B: Azıcık insaflı oynasaydınız be o nasıl anlatmak.
@Talihabrl: Birbirimizi çok iyi tanıdığımız için :) Hem sen beni mi gözetliyorsun?
@B: Her zamanki gibi aynı mekândayız ama sen beni görmüyorsun :)
Başımı kaldırıp elinde telefonu olan birini aradım ama herkesin elinde telefon olduğu için kim olduğunu anlayamadım tabi. Hayal kırıklığı ile Telefonun ekranına dönerken limonatalarımız gelmişti. Limonatamdan bir yudum alıp, mesaja döndüm.
@Talihabrl: 'Sohbet etme' kavramı yitirilmiş resmen hale bak herkesin elinde telefon.
@B: Göremedin mi beni yine?
@Talihabrl: Göremedim :(
@B: Günün birinde bütün bu bekleyişine değecek, söz veriyorum.
@Talihabrl: Peki senin bekleyişine değmezse?
@B: Bu, şu anda düşünmek istediğim bir ihtimal değil.
@B: Bu gece birlikte film izleyelim mi?
@Talihabrl: Yani yüzünü görebilecek miyim?
@B: Bebeğim beni görmeye bu kadar hevesli olduğunu bilseydim çok daha önceden yazardım :)
@Talihabrl: Meraklı bir insanım, üstüne alınma.
@B: Alındım :)
@B: Yüzümü göremeyeceksin ama filmi aynı anda başlatabiliriz. Günün birinde belki birlikte izleriz, ne dersin?
@Talihabrl: Bu filmi sıkılmadan her gün izleyebilirim.
@B: Öyleyse akşam görüşürüz şansım. Çıkışta paket yaptırdığım cheesecakeni almayı unutma.
@Talihabrl: Bir günde iki sürpriz. Gözüme girmeye başlıyorsun kapüşonlu.
@B: Bana bir lakap taktığına göre daha yakın hissediyorsun herhalde. Afiyet olsun şansım.
Bir saat kadar daha kafede oturduktan sonra çıkışta dediği gibi benim için paket yaptırdığı cheesecakemi almış ve kafeden çıkmıştım. Arkadaşlarım sorduğuna ise bir ara lavaboya gittiğimde annemler için sipariş ettiğimi söylemiştim. Pek inanmış gibi gözükmeseler de üstelememişlerdi.
Eve geldiğimde ilk yaptığım üstümü değiştirmek olmuştu. Sonrasında annemler gelene kadar filmi izlemek için dolaptan limonata almış, cheesecake için tabak çıkarmıştım. Paketi açtığımda ise karşımda gördüğüm not ile sabahki gülümsemem dudaklarımdaki yerini almıştı.
''Cheesecake gibi beni de çok sev istiyorum, şansım.''
* * *
Oy verip, düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın! Sizce ''B'' kim?Bana Ulaşabileceğiniz Hesaplar:
Instagram: curlykoalasworld
Twitter: tansutzl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gör Beni | Texting (tamamlandı)
Teen FictionBirileri tarafından fark edilme arzumuz... Genç kızımız âşık olduğu çocuğun artık kendisini görmesi için tüm dileklerini sarf ederken; genç kızın onu görmesi için tüm dileklerini sarf eden biri daha vardı...