3.Bölüm

65 6 0
                                    

@B: Twitter'ı aktif kullanmaya mı başladın yoksa?

   Gelen bildirim sesiyle profilimden mesaj kutuma geçiş yaptım. Severek dinlediğim şarkılardan birinin sözünü tweet atmak istemiştim ve bir dakika geçmeden bana mesaj atmıştı. Demek ki bildirimlerimi açmıştı.

@Talihabrl: Arada sırada hoşuma giden şeyleri tweetlemeyi seviyorum.

@B: O şarkıyı ben de seviyorum, beni anlatıyor.

@Talihabrl: Evet, beni de öyle.

   O zamana kadar konuştuğum kişinin profiline hiç girmediğimi fark ettim ve girdim. Son attığı tweet birkaç saniye önceydi ve benim yazdığım şarkıdaki ''What it would mean to me to feel somebody?*'' sözün öncesinde söylenilenlerdi:

**Can you see me?
Cause Im right here
Can you listen?
Cause Ive been trying to make you notice

   Tweeti okuduktan sonra mesaj kutuma geri döndüm ve ona mesaj attım.

@Talihabrl: Filmini de seviyor musun yoksa sadece şarkıları mı seviyorsun?

@B: Profilime girilmiş :)

@Talihabrl: Kişisel hesabını kullandığını söyledin. Belki kim olduğunu bulurum diye girdim ama anonimler daha çok kendini belli ediyor.

@B: Aslında hesabımda kim olduğuma dair, ne sevdiğime dair birçok şey var. Beni tanıyan insanlara gösterirsen kim olduğumu hemen anlarlar ama lütfen bunu yapma.

@Talihabrl: Seni bulmam için elime geçen fırsatı neden kullanmayayım?

@B: Kalbinde başka biri varken değil, ben varken karşılaşmak istiyorum.

@Talihabrl: Böyle bir şeyin olacağını nereden biliyorsun?

@B: İnsan bir süre sonra ona acı veren kişiyi değil de onu mutlu etmeyi isteyen, onu seven birini tercih ediyor. Sen bu tercihi yaptığında karşında ben olacağım.

@Talihabrl: Peki ya ben kendimi acıya mahkum eder, ondan vazgeçmezsem?

@B: O zaman ikimizi de acı çekmeye mahkum bırakırsın ve biz yine kader ortağı oluruz.

@Talihabrl: Vazgeç. İstediğini elde edemeyeceksin.

@B: Bana acı versen de, beni seçmesen de senden vazgeçmeye niyetim yok.

@Talihabrl: Sevilebilecek biri değilim, kendine başkasını bul.

@B: Böyle düşünmenin tek sebebi etrafında binlerce kız dönüp durduğu için egosuna yenik düşüp, hiçbir kızı kendisine layık görmeyen birine duyduğun hisler. Oysa sen sevilebilecek en güzel şeysin. İnsanı güldüren, mutlu eden, huzurlu hissettirensin.

@Talihabrl: Benim nasıl biri olduğumu nereden biliyorsun ki? Tanışmadığımızı, seni görmediğimi söylemiştin.

@B: İnsanları dikkatli izleyen ve hareketlerini inceleyen biriyim. Sen ise izlediğim en güzel manzara gibisin, öyle huzur verici.

* * *
*Lemonade Mouth – Somebody : Birisi gibi hissetmek bana ne anlam ifade ederdi?**Lemonade Mouth – Somebody:

Beni görebiliyor musun? 

Çünkü tam buradayım
Dinleyebiliyor musun?

Çünkü sana farkettirmeye çalışıyorum

Oy verip, düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın!

Bana Ulaşabileceğiniz Hesaplar:
Instagram: curlykoalasworld
Twitter: tansutzl

Gör Beni | Texting (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin