14.Bölüm

51 5 2
                                    

Film izlediğimiz sıralarda limonata içip, cheesecake yemiştik. Sonrasında da eve gitmem gerektiğini söylemiştim ve Bartuğ beni eve bırakmıştı. Uzun zamandır kendimi böyle iyi hissetmezken henüz bugüne dair konuşma fırsatı bulamamıştık. Üstelik daha bizimkilere de kapüşonlunun kim olduğunu anlatamamıştım. Onun Bartuğ olduğunu öğrendiklerinde onlar da benim kadar şaşıracaklardı, eminim. Olanları arkadaşlarıma yarın anlatmaya karar verip, evi birazcık toparladım. Aslında Bartuğ ile biraz daha zaman geçirebilirdim, ama annem sabah evi toplamam gerektiğini söylediği için onlar gelmeden önce işleri halletmem gerekiyordu. İnsanın çalışan bir ailesi olduğunda evin sorumluluklarının bir kısmı üzerine kalıyordu.

Evi toparladıktan sonra odama çıktım. Masama geçip, bugüne dair ders notlarımı gözden geçirdim. Sonrasında ise telefonumu elime aldım ve Bartuğ'a Twitter'dan yazdım. Aslında numaralarımızı vermiştik birbirimize ama onunla ilk kez Twitter'dan tanıştığım için oradan yazmak istemiştim.

@Talihabrl: Bugün için teşekkür ederim.

Yazdıktan birkaç dakika sonra cevap geldi.

@B: Rica ederim, şansım.

@B: Mutlu olmanı sağlayabildim mi peki?

@Talihabrl: Evet, özellikle Lemonade Mouth izlemek çok iyi bir fikirdi :)

@B: Bir şeyler yapmaktansa onu izlemeyi tercih edeceğini düşünmüştüm.

@B: Bu söylediğinle doğru bir karar verdiğimi anladım.

@Talihabrl: Bence de çok doğru bir karar.

@Talihabrl: Dün bütün gün bunlarla mı uğraştın?

@B: Okuldan sonra her şeyi ayarlamak için koşturmak zorunda kaldım ama yüzündeki gülümseme bütün her şeye değdiğini gösterdi.

@Talihabrl: Gerçekten teşekkür ederim, Bartuğ.

@B: Bu teşekkür sadece bugünle ilgili değilmiş gibi hissettirdi.

@B: Ne içindi?

@Talihabrl: Beni mutlu etmek uğruna bu kadar çaba gösterdiğin ve beni eski halime döndürdüğün içindi.

@B: Asıl teşekkür etmesi gereken benim, güzelim. Sayende aşk nedir yeniden öğreniyorum.

@Talihabrl: Sevgi ve aşk farklı şeyler. Karıştırıyor olmayasın?

@B: Hayır, karıştırmıyorum. Sana sırılsıklam âşık olduğuma eminim.

***
Oy verip, düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın!

Bana Ulaşabileceğiniz Hesaplar
Instagram: curlykoalasworld
Twitter: tansutzl

Gör Beni | Texting (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin