1.fejezet

116 6 0
                                    

Holly már 13 is elmúlt. Továbbra is a nagynénjénél és családjánál, Janenél és Harrynél lakott. Eddig normális élete volt, de 2020. december 16-án minden a feje tetejére állt.

- Ébresztő, Holly drágám! - szűrődött be a hálószobába. Holly nagyot nyögve felült. - Látogatód érkezett. A kertben vár- a lány kiugrott az ágyból.

- Ki?

- Azt nem árulhatom el, de siess! Valami nemes úr az. Jobb lenne, ha nem várakoztatnánk meg- nyitott be Jane a szobába. Holly összekészült, és sietősen az udvaron várakozó férfihez sétált. Első ránézésre látszott, hogy valamiféle úrral van dolga. Az öltözéke rendezett volt, a szemébe pedig egy fekete kalapot húzott.

- Benjamin Star vagyok. Benned kit tisztelhetek?

- Holly Diaz vagyok- felelte vonakodva a lány. A férfi elég ellenszenvet ébresztett benne. Látni lehetett rajta, hogy nem kéne megbízni benne.

- Na, Holly. Az a helyzet, hogy egy olyan fontos ügy van, amit csak te tudsz megoldani.

- Én? - lepődött meg Holly. - De Jane néni...

- Á, a nagynénéddel ne is foglalkozz! Megengedte, hogy elvigyelek.

Holly minden porcikája érezte, hogy ez hazugság! Ne menj vele! Ennek ellenére azonban bólintott.

- De csak egy körre...

- Oda meg vissza. Egy óránál nem több- nyugtatta meg Benjamin. Kiléptek a kapun. A férfi mintha valamitől félt volna, úgy szedte a lábait. Holly minduntalan lemaradt.

- Benjamin! - lihegte. - Nem tudna egy kicsit várni...?

- Nem- felelte ellentmondást nem tűrő hangon a férfi, majd megállt. - Itt is vagyunk.

Holly elsőre nem látott semmit, csak az utcát, de aztán hirtelen furcsa dolog történt. Előttük a kövek mintázata egyetlen szürke téglalappá olvadt össze, ami végleg eltűnt. Egy földszagú, áporodott lyuk tátongott a járdán, egy alagutat fedve fel.

- Gyere, Holly- indult el Benjamin a lyukban. Amikor már mindketten leértek, a nyílás összezárult, és koromsötétben maradtak.

- Most mi lesz? Sötétben nem látunk! - nyafogott Holly.

- Hát, akkor idézz lángokat.

- Mit?! Én... nem tudok... valakivel összekever.

- Nem, Holly. Te különleges vagy. Egy tűzember. 

TűzlányWhere stories live. Discover now