31/12/2022

321 53 11
                                    


31/12/2022

Vakit yeni yıla yaklaşırken baba oğul şöminelerinin önündeki koltuğa oturmuş, sohbet ediyorlardı.

"Ee, şu sürekli bahsettiğin yeni arkadaşınız Rìona?" Oğluna sırıtarak bakıyordu sarışın adam.

"Hey! Sürekli bahsetmiyorum. Ayrıca çok iyi bir arkadaşım." Deri çantasını kucağına aldı ve içinden Hogwarts'tan çıkmadan önce çekindikleri fotoğrafı çıkarıp babasına verdi. "Ortadaki, Rìona."

Draco fotoğrafı eline alıp önce arkadaki yazıya baktı. "Albus, Rìo, Scorp 12/30/2022"

Fotoğrafın önünü çevirir çevirmez gözleri irice açıldı. "Rachel?" Gözlerini kıstı ve fotoğrafa daha da yakından bakmaya başladı.

"Rachel mı? Rìona diyecektin galiba?"

Bu Rachel mıydı? Ama o, savaştan sonra kayıplara karışmıştı. Bu kız kesinlikle Rachel olamazdı. Peki ya, kızı olabilir miydi?

Okul yıllarında bildiği kadarıyla genç kızın birlikte olduğu biri yoktu... ki savaştan sonra da kime sorduysa kızın savaş esnasında kaybolanlardan olabileceği söylenmiş ve ne cesedi ne de dirisi bulunmuştu. Hem soyadı da farklıydı. Gerçi, evlenmiş de olabilirdi...

"Benim zamanımda, arkadaşın Rìona'ya çok benzeyen bir kız vardı. Saçları açık mavi rengindeydi ama onun dışında, Ríona ile birebir aynı görünüyordu."

Scorpius tek kaşını kaldırdı.

"Annesinin adı ne, biliyor musun?" diye sordu Draco fotoğraftaki kıza dikkatle bakarken.

"Annesi ve babası yok, adlarını bile bilmiyor. Bu yaşına kadar kendi büyümüş, bu tatilde Hogwarts'ta kalıyor ve dediğine göre yaz tatilinde de Müdire McGonagall'ın izniyle yine Hogwarts'ta kalacak."

Draco elini çenesine götürürken "Hogwarts savaşı sırasında ölmemiş olma ihtimali var demek." diye mırıldandı.

"Ne demek istiyorsun baba?" Scorpius babasının düşüncelerini anlamaya çalışıyordu.

Babası Rìona'nın annesini mi tanıyordu?

Aklına gelen düşünceyle ayağa fırladı Draco "O zaman şu an yaşıyor da olabilir!"

***


Geçen hafta atmamıştım, ona sayarsınız bu bölümü de ;)

⤤𝐴𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢 𝐼𝑚𝑚𝑜𝑟𝑡𝑎𝑙⤦ 𝓌𝓌 𝒻𝒶𝓃𝒻𝒾𝒸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin