01/07/1977"İşte geldik." dedi Rhosyn önündeki büyük malikanenin kapılarını açarken.
"Vay anasını! Gerçekten tek başına mı yaşıyorsun bu koca yerde?" Sirius fazlasıyla şaşırmıştı. Ne olmuştu da bu kız böyle bir yerde tek başına yaşamak durumunda kalmıştı?
Rhosyn içeri adımlarken başını salladı.
"Üst katta iki geniş yatak odası var. Siz dilerseniz şimdi eşyalarınızı yerleştirin akşam yataklarınızı hazırlarım." dedi geniş, beyaz merdivenlerden üst kata çıkarken.
Tek başına yaşayan birinin evi gibi durmuyordu içerisi. Yıllanmış dışına kıyasla içi fazlasıyla temiz, açık renklerde mobilyalarıyla ferah bir havası vardı.
"Sen mi hazırlayacaksın? Ev cinin yok mu?"
Eve girer girmez herhangi bir ev cininin diplerinde bitmesini bekliyordu Sirius.
Kardeşinin aksine fazlasıyla meraklı olan oğlana döndü genç kız. "Kendim yapabilecekken mi? Hayır, bir ev cinim yok."
"En çok bu özelliğini seviyorum sanırım Rhos, kendine yetiyorsun. Yalnızken de güçlüsün." dedi Regulus hayranlıkla.
Yan yana duran iki kapının tam ortasına geldiklerinde Rhosyn elleriyle kapıları işaret etti. "İşte odalarınız. Ha, eğer birlikte kalmak isterseniz iki tane yatağı olan geniş bir oda da var."
Regulus ile Sirius aynı anda yanıtladı.
"Böyle iyi."
Genç kız yüzündeki tebessüm ile oğlanlardan uzaklaşırken konuştu. "Akşam yemeğini hazırlamaya gidiyorum, siz rahatça yerleşebilirsiniz."
Merdivenlerin başına giderken son kez iki kardeşe döndü.
"Evinizde gibi hissedin."
***
Merhaba.
Bazı sebeplerden ötürü wattpade giremiyorum uzun zamandır, dolayısıyla hiç bölüm atamadım.
Taslaktaki bölümleri atarım yine haftada bir kere ama maalesef bölüm yazamıyorum.
Ne ilham geliyor, ne ilham geldiğinde yazacak vaktim oluyor.
O yüzden taslaktaki tüm bölümler yayınlandıktan sonra yeniden gözden geçirip kitaba ne yapacağımı düşünmem gerek.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Haftaya cuma görüşürüz,
Seviliyorsunuz💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⤤𝐴𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢 𝐼𝑚𝑚𝑜𝑟𝑡𝑎𝑙⤦ 𝓌𝓌 𝒻𝒶𝓃𝒻𝒾𝒸
FanfictionYüreğinin derinlerindeki yaradan haykırdığı sözleri, bir tufan misali kapladı sessizliğin sesini. "Ölümsüzlük bir güç değil, ölümsüzlük bir lanettir. Ruhuna yıllarca işkence eder. Herkes gider, hep en sonunda yalnızca sen kalırsın..." "Acıların...