Mayışan gözlerimi açmaya çalıştım ama açılmıyordu ellerimle gözlerimi ovaladım en sonunda açıldı ama bulanık görüyordum.Gördüğüm manzarayla şok oldum . Burası hastaneye benziyordu kafamı yana çevirmemle kolumda serumun olduğunu farkettim.
Yanılmamıştım burası hastaneydi peki ya neden hastanedeydim neden kolumda serum vardı acaba bana bir şey mi olmuştu düşüncelerimden sıyrılıp ayağa kalkmaya çalıştım başıma bir ağrı saplandı tekrar geri uzandım.
O sırada kapının açılma sesiyle kafamı o yöne doğrulttum. Hemşireydi gelen ona bağırmaya başladım.
" Neden buradayım ben."
Hemşire hiçbir şey söylemeden serumu kontrol ediyordu daha fazla sinirlenmeme neden oluyordu tekrar bağırmaya başladım.
"Neden burdayım."
Boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Şey hanımefendi siz bir trafik kazası geçirdiniz."dediğinde şok oldum ama ben hiçbir şey hatırlamıyordum nasıl buraya geldiğimi de neden hatırlamıyorum ben diye düşünmeye başladım hemşireye kafamdaki soruları sordum.
"Ben hiçbişi hatırlamıyorum. " dedim.Hemşire hemen cevapladı. "Ani bir hafıza kaybı yaşıyorsunuz hanımefendi hatırlamamanız gayet normal" dediği gibi bi anda şoka girdim kapı sesi geldiği gibi hemşireyle birlikte kapının olduğu tarafa döndük.
Bi adam belirdi adama bakakaldım çok yakışıklıydı boyu 1.90 vardı esmer bir adamdı öyle birinin benim hastane odamda ne işi olabilirdiki boğazımı temizleyip konuştum.
"Beyefendi yanlış odaya geldiniz galiba " dedim. Adam bana bakıyordu bir şey söylemiyordu birden konuşmaya başladı.
"Hayır doğru odaya geldim." düşünmeye başladım böyle birini ilk defa görüyordum bizim ailede herhalde bu kadar yakışıklı yoktur.
Acaba kimdi bu yakışıklı adam neden benim odamın doğru oda olduğunu söylüyordu belki beni tanıyordu ama ben onu tanımıyordum düşüncelerimden sıyrılıp "Kimsiniz " diye sordum .
Cevap vermedi hemen yanımdaki koltuğa oturdu. Ellerimi avucunun içine aldı geri çekmeye çalıştım ama izin vermedi .
"İyi misin Arian "duyduklarımla şaşırmıştım ona bakakaldım "benim adım Arian mı? " diye sordum. Adımı dahi hatırlamıyordum .
🌟🌟🌟🌟🌟🌟
İkinci kitabım umarım severek okursunuz.
İyi okumalar
Oy vermeyi ve yorum atmay unutmayın😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAFIZA
RandomArian hastane odasında gözünü açar hayatıyla ilgili gelişen olayları hatırlamaz Evli olduğunu öğrenir.. ********* "Kocanın ölmesini istemiyorsan benimle geleceksin Arian, tek bir hareketimle kocan kurşun yağmuruna tutulur." Nefesim kesilmişti. Ne...