#Evening/ពេលល្ងាច
ល្ងាចឡើងក៏បានមកដល់គ្រប់គ្នាដែរធ្វើកាក្នុងក្រុមហ៊ុនក៏នាំគ្នាចេញទៅផ្ទះអស់នៅឡើយតែលីដែរកំពុងអង្គុយធ្វើកាយ៉ាងតានតឹង។ [ក្រាក]
«ពេលណាទើបទៅផ្ទះ?» រាងតូចក៏ដើរចូលមកជាមួយនឹងសំណួរសួរទៅកាន់គេនៅមាត់ទ្វា...
«ខ្ញុំរវល់...» លីតបទៅនាងហីៗហើយមិនសូម្បីមើលមុខរបស់នាងដូចជាមិនចង់និយាយជាមួយនាងចឹង...
«ខ្ញុំចង់់ត្រឡប់ទៅវិញ...» រាងស្តើងនិយាយហើយក៏ដើរចូលមកអង្គុយនៅលើសាឡុងទល់មុខតុកធ្វើការរបស់រាងក្រាស់
«កាលពីថ្ងៃមិញនាងទៅណា?» រាងក្រាស់ទម្លាក់ប៊ិចចុះហើយសម្លឹងមកនាងដោយទឹកមុខរៀបស្មើ...
«ទៅខាងក្រៅ!!»
«ជាមួយអ្នកណា?»
«ខ្ញុំទៅអង្គុយលេងនៅខាងក្រោមជាមួយនឹងជេក...»
«នាងកំពុងតែចង់ឱ្យដៃទៅជំនិតរបស់ខ្ញុំហើយមែនទេ?» លីនិយាយបន្តើរក៏ក្រោកឈរឡើងដើរសម្តៅមកឈរទល់មុខរបស់រាងតូច...
«នេះលោក...??» ឆេទ្រាំមិនបានក៏ក្រោកឈរឡើងងើយសម្លឹងមុខរបស់គេទាំងខឹង...
«យ៉ាងម៉េចខ្ញុំនិយាយចំចំណុចហ្អេេ?» រាងក្រាស់ក៏និយាយទាំងញាក់ចញ្ចើមឌឺទៅនាងវិញ។
«ហើុស...បើទោះបីខ្ញុំចង់ឱ្យដៃទៅអ្នកណាក៏មិនមែនជារឿងរបស់លោកដែរ» រាងតូចក៏ប្រែមកនិយាយទាំងអស់សំណើចដោយចង់ផ្គើនគេលើសដើម...
«តែនាងក៏មានឈ្មោះជាប្រពន្ធរបស់ខ្ញុំ»
«ប្រពន្ធ?លោកភ្លេចហើយ?យើងរៀបកាដោយសាមុខជំនួញមិនមែនស្នេហា...ពាក្យនេះលោកជាអ្នកប្រាប់ខ្ញុំមុន»
«តែខ្ញុំប្រមាននាង...ខ្ញុំមិនចូលចិត្តប្រើរបស់រួមជាមួយនឹងអ្នកណាទេ!!» លីក៏ប្រែមកនិយាយកំហកដាក់ឆេ
«អឹស...» [ផាច់~~~] ផ្ទៃមុខដល់សែនផូផង់អំបិញមិញក៏ត្រូវងាកទៅម្ខាងដោយកម្លាំងដៃរបស់រាងតូច...នាងទះគេមួយកំភ្លៀងយ៉ាងខ្លាំង...
«ខ្ញុំមិនមែនវត្ថុសម្រាប់ប្រើប្រាស់ទេ!!» និយាយចប់ក៏រៀបនឹងដើរគេចចេញទៅ...
«ហុើស...មោណេះ» រាងក្រាស់ក៏ចាប់ទាញក៏ដៃរបស់នាងមកវិញយ៉ាងខ្លាំងស្ទើតែបាក់ឆ្អឹង...
«អូយ..លែងទៅ» រាងតូចព្យាយាយកដៃម្ខាងទៀតទៅទាញដៃរបស់គេចេញតែគ្មានបានផលអ្វីនោះទេ...
«ខ្ញុំនឹងឱ្យនាងដឹងថាអ្នកណាដែរមានសិទ្ធគ្រប់គ្រងខ្លួនប្រាន
របស់នាង»
«ហឹក...លោកនិយាយស្អី?លែងដៃទៅ...» កែវភ្នែកដល់ស្រស់ស្អាតក៏ចាប់ផ្តើមមានទឹកសន្សើមរឹមចេញមកពីប្រលោះភ្នែកដោយភាពឈឺចាប់...
«. . . » រាងក្រាស់មិនខ្វល់ពីនាងហើយក៏ចាប់ផ្តួលនាងទៅក្រោយឱ្យដួលទៅលើសាឡុងហើយក៏ទៅទ្រោមពីលើនាងរួចក៏ចាប់សង្កត់ដៃរបស់នាងឡើងទៅលើសងខាង...
«ហ្អាាយ៎៎...ធ្វើស្អីចេញទៅ...កុំមកធ្វើស្អីឆ្កួតៗឱ្យសោះណា»
«តែអាឆ្កួតៗបែបនេះនាងក៏ថ្ងូរចេញមកយ៉ាងពេញចិត្តមិនចឹង??» គេឱនទៅខ្សឹបដាក់ត្រជៀករបស់នាង...
«ពេញចិត្តក្បាលលោកឯងស្អី..លែងទៅ...ហ្អឹម!!!»
បបូរមាត់ពណ៍សុីជំពូក៏ត្រូវបិទជិតដោយបបូរមាត់រាងក្រាស់
ចំណែកឯដៃម្ខាងទៀតរបស់លីក៏ចាប់ផ្តើមដោះលៀវសម្លៀកបំពាក់របស់នាងម្តងមួយគ្រាប់ៗទាល់តែអស់...
ដៃក្រាស់ក៏ចាប់ផ្តើមលូកចូលទៅទាញខ្សែអាវក្នុងរបស់រាងតូចដែរសេសសល់ចេញឱ្យបង្ហាញនៅដើមទ្រង់ដល់ត្រលុកត្រលន់របស់រាងតូច...
«អ្ហឹស៎៎...» រាងក្រាស់ក៏ដកបបូមាត់ចេញហើយផ្តូមកថើបគល់ករបស់នាងរួចបង្អូសមកដល់ដើមទ្រូងរបស់នាង...
ប៉ុន្មាននាទីក្រោយគេក៏ចាប់យកភាពរឹងមាំរបស់ខ្លួនសកចូលទៅក្នុងភាពទន់ជ្រាយរបស់នាងមួយទំហឹងស្ទើតែឱ្យអ្នកដែរនៅក្រោមទ្រូងដាច់ខ្យល់ដោយសារតែវាឈឺខ្លាំងពេក។
«ហ្អាាស៎៎...» រាងតូចក៏ចាប់ផ្តើមស្រែកថ្ងូរចេញមកទាំងភាពឈឺចាប់... «អ្ហឹស...អ្ហាស៎៎..បានហើយ..ឈប់ទៅ» រាងតូចក៏ចាប់ផ្តើមអង្វគេតែគេមិនព្រមបញ្ឈប់...នាងកាន់តែចង់ឱ្យគេបញ្ឈប់គេកាន់តែបន្ត...
«គ្មានផ្លូវទេ...នេះជាលិតផលដែរនាងនិយាយផ្គើនខ្ញុំ»
«អ្ហាាស៎៎...ខ្ញុំ..ខ្ញុំសូមទោស!!»
«ហួសពេលហើយ!!» និយាយចប់គេក៏ចាប់ផ្តើមបន្ថែមល្បឿនទៅលើចង្កេះរបស់គេទៅលើនាង....
រាងតូចក៏ព្យាយាមឃាត់គេនឹងនិយាយបញ្ឈប់គេតែគេនៅតែមិនឈប់ហើយផ្គើននាងថែមទៀត...
30នាទីក្រោយគេក៏បានបញ្ចប់កិច្ចការបស់គេហើយក៏ទម្លាក់នាងទៅលើសាឡុងរួចក៏ដើរទៅយកសម្លៀកបំពាក់ដែរនៅក្នុងទូរនេាះមកពាក់យ៉ាងរៀបរយហើយក៏មិនភ្លេចស្លៀកពាក់ឱ្យរាងតូចដែរសន្លប់នៅលើសាឡុងនេាះផងដែរ។
រាងតូចដែរសន្លប់នៅលើសាឡុងដោយសាសង្គ្រៀមអំបែងមិញនេះ...ទឹកមុខដែេស្រស់ផូផង់បែមកជាស្លែកចំណែកឯងភ្នែកក៏ប្រែទៅជាជាំហើមដោយសាយំច្រើនពេក...
«នាងជាអ្នកផ្គើនខ្ញុំដោយខ្លួនឯង!!នេះហើយជាលិទ្ធផល!!»[គេធ្វើបែបនេះខ្លួនគេគិតរួចហើយថានឹងមិន
ស្តាយក្រោយនេាះទេ..មនុស្សដូចជាគេមិនដែរសោកស្តាយនៅអ្វីដែរគេធ្វើស្រាប់ហើយ...គេធ្វើបែបនេះដាក់នាងញាំញីនាងធ្វើបាបនាង...តែគេមិនដឹងទេថាស្រីតូចម្នាក់នេះត្រូវបានឪពុកម្តាយបងប្រុសមើលថែយ៉ាងល្អបំផុតតាំងពីតូចរហូតដល់ធំមិនដែរឱ្យនាងឈឺបន្តិចនោះទេតែគេវិញ...គេធ្វើបាបនាងពេកហើយ...បើសិនជាបងប្រុសនាងដឹង...គេប្រាកដជាមិនរួចខ្លួនច្បាស់ណាស់។]To be continued
🥀Rose🥀
YOU ARE READING
ចិត្តស្អប់បង្កប់ស្នេហ៍ ✔️ completed
RomanceLi «នាងជាដើមហេតុធ្វើឱ្យប្អូនប្រុសរបស់ខ្ញុំក្លាចទៅជាបែបនេះ!!!» Chae «ខ្ញុំ...ខ្ញុំគ្មានចេតនាទេ!!» Li «ខ្ញុំនឹងឱ្យនាងសងមកវិញប្រសិនបើប្អូនប្រុសរបស់ខ្ញុំគេកើតអីនេាះ!!នាងនឹងមិនអាចរស់ដោយមានសេចក្តីសុខជាដាច់ខាត!!Park Chaeyoung » Chae«ហឹកហឹក...ខ្ញុំគ្មានបំណង...