Kervan 3 saat kadar yemek molası yaparken artık gökyüzüde karanlıkdı. Ferid kervan yola çıkmak için toparlanırken meditasyondan çıkarak kendi arabasına giti,vücudu hala yaraları yüzünden acıyordu, meditasiyondayken yönlendirdiyi enerji sayesinde en derin yarları orta derece yaralara dönüşsede vücudunda olan yaralar yüzünden kıpırdadığında acı veriyordu.
Kendi arabasında cam olan kısımda oturub kervan haraket ederken dışarıda olan manzaranı izlerken zihninde düşünüyordu"Hayat ne qarip değilmi,bazen insanı mutlu eder,bazen üzer hep bir denge içersinde ilerler okadar sıkıcı hayat kendi dünyamda yaşadıkdan sonra demek ki,bende isdediğim hayata kavuşa bilirmişim sonunda.Keşki benim gibi dünyada yaşayan tüm insanla kendi hayelerinde olan hayatlarını yaşaya bilseler,fantastik dünyaya geldiğim zamandan herşey hep yolunda giti gökyüzü aleminede çok kolay geldim kendi temelimi salamlaşdırıb tekinikler öğrenmeliyim yada kendime yeni teknikler yaratmalıyım,böyle çılgın gibi seviye yada alem atlamakla olmuyo herşey temel zayıf olursa gelişimin artık ne anlamı var yeniden sıfırdan başlamak gerekir ama benim temelim şu an mükemel durumda bir tek teknik kısımından eksikim şimdiye kadar kendi yaratım 4 tekniğe sahibim bunlarda'Cenetsel Kütübane' 'Yarasa Gözü' 'Hayalet Adımları' ve 'Kirisdal Kılınç' tekniği savuma yapacak tekniğim bile yok.Bakalım beni Beyaz Kaplan kıralığında ne bekliyor,biraz uyusam iy olur"
Ferid uyurken kervan 8 saatlik yolculukdan sonra sonuda Beyaz Kaplan kıralığınıa varmışdı,kervan başı arabasından inib geçiş belgelerini muafıza götürüb incelemesine izin verdi kralığa sorunsuz şekilde kervanı gire bilsin diye,muafız belgede ve kervanda bir sorun bulamadıklar için kervanın beyaz kaplan kıralığının kapılarında içeri geçmesine izin verdi.
Ferid uyandığında artık ormanlık yolunda diyil hanların ve insanların isdedikleri bir şeyi ala bilecekleri pazarlık alanında durduğunu kervanın görünece artık Keyaz Kaplan kıralığına 1 günlük yolculukdan sonra geldiyi için mutlu oldu,şimdi kendi planlarını uyqulamaya başlaya bilirdi.
Arabadan inerek ilk önce bilgi toplamak için ararken bulduğu zehirli sarmaşık hanına girerek kendin boş masalardan birini bulub oraya yerleşdi,hancıdan kendine kızartılmış geyik eti getirmesini isdedi.
Garson ona yaklaşıb kızartılmış geyik etini karşısına koyduğunda etin bol baharatlı mükemel kokusu onun ağzının suyunu akıtıyordu resmen,ama kendine hakim olarak karşısında olan garsondan bilgi almak icin paranın cazibesini kulanmaya karar verdi,garson masadan ayrılmadan onu durdurdu.
Ferid:Bidaka beklermisin.
Garson müşderinin ona seslendiğini duyduğunda şaşırdı,sonuçda o köleydi hancı tarafından köle pazarından alındığı günden zehirli sarmaşık hanında çalışıyordu,hiç bir müşderiyle doğrudan etkileşim kurmamışdı yalnızca siparşler götürüyo ve geriye kalan kapları mutfaka götürerek yıkıyordu.
Garson:Evet efendim size nasıl yardımcı ola bilirim.
Ferid:Bana bu kırallıkla ilgili bildiğin tüm bilgileri verirsen seni ödülendireceyim.
Ferid böyle söyledikden sonra yüzükde olan altın tepelerinden bir tane altın çıkarıb garsona gösderdiyinde,garson gözlerinde umutla Feridin parmaklarının arasında ola altın paraya bakıyordu.Garson handa çalışsada para almıyordu hancı onu köle olarak aldığı için,başka bir çalışan olsa para alırdı,ama köleler çalışdırılsada onlara para verilmiyordu bir tek 3 öğün yiyecek bide uyuyacak yer veriliyordu.Tabi başka iy köle sahibileri kölelerini çalışdırsada onlara verdikleri emek kadar para veriyordu ama ne yazık ki,onun efendisi o iy kalpli köle sahiblerinden biri diyildi.Garson umutla beyaz kaplan kıralığı ile bildiyi tüm bilgileri Feride anlataya başladı.
Garson:Efendim bu kırallığa qaliba ilk defa geliyorsunuz,Beyaz Kaplan kıralının 4 şehiri vardır.Kanıl Ay,Gece Rüzgarı,Kara Kurt,Büyücü Cenneti.Bu şehirlerin hepsi birlikde her 5 yılda bir 14-19 yaş aralında turnuva düzenlerler,turnuvanın sonunda ilk 100 girenler kıralığın en iy gelişimciler unvanını alır ve takım sıralamasına göre ödüler alır,ilk 10 da olan gelişimciler elit unvanını alır ama ilk 3 de olanlar uzman unvanını alırken,1-ci sırada olan krallığın şapiyonu ünvanını alır ilk üçün ödüleri her 5 yılda bir değişiyor.Klanlarda kendi arasında turnuva yaparak ilk 3 sırada olan klan kıralıkdan daha fazla kaynak alır bide antik klanlar var.Bildiyim kadarıyla Beyaz kaplan kıralında 3 tane antik kılan var,antik klanlar çok güçlüdür,bir tane antik klan tek başına bir kırallığı yok ede bilir yaralanmadan,o yüzden Beyaz Kaplan Kırallığının kıralı onlardan korkuyo kralığı yok ede bilir diye,klanlar arasında her yıl kaynak canavarı fesdifli oluyor fesdifalde en yüksek çekirdek toplayan gelişimci birinci olursa güzel ödüler alıyor,diğer 2 ve 3 sırada olanlarada ödul veriliyor ondan sonraki ilk 100 gelişimciye ya para yada çekirdek veriliyor.Krallıkda en hızlı para kazanmanın yolu arena dövüşleridir ama ölüm tehlikesi olduğu için çok tercih edilmiyor,her şehirde maceracı loncaları var onlara katılarak görev yapıb para kazanmak mümkün,mezar soygunculuğu yaparakda para kazana bilirsiniz yüksek seviye uzmanlar ölmeden önce kendi mezarlıklarını yaparak en değerli hazinelerini mezarlıklarında öldükden sonra geride bırakırlar.Ama bu çok tehlikeli çünkü uzmanlar kendi mezarlıklarına çok fazla tuzak yerleşdirirler mezarlık canavarları,mızraklı duvarlar,enerji hapis duvarları vs,onun için çok tehlikeli bu yüzden gökyüzü aleminden sonra ki, seviyelerde olan gelişimciler katıla bilir mezar soygunu etkinliklerine.
Ferid:Hmm güzel peki yeni bir klan oluşdurmak için ne yapmam gerekiyor.
Garson:Efenim yeni klan oluşdurmak isdiyorsanız şehir bürosuna gitmeniz gerekiyor orada adınızı klanınızın ismini ve nerede kurulacak,klanın simgesini vs,söyledikden sonra kralık bürosu onu sihirli parşömene yazarak kanınızla imzaladıkdan sonra kralık bürosu tarafından mühürlenecek ve bir kaç saat içinde tüm herşey hazır olacak ama önce yeni klan oluşdurmak isdiyorsanız klanınızın kurulacağı toprak arazisini satın almanız gerekiyor.
Ferid:Tamam bilgi için teşekurler buda söz verdiğim ödülün.
Ferid garsonun ona verdiği bilgilerden çok memnun olduğu için bonus olarak bir altın daha verdi, sonuçda bu bilgier ona çok yardımcı olacak,qarson masadan ayrılmadan önce etrafına iyce bakdı,efendisinin ortalıkda olmadığını görünce,mutlu şekilde 2 altını hemen cebine koyarak masadan uzaklaşıb işlerine devam etmeye başladı.Ferid de ilk planı olan kılan kurmaya,karnını doyurdukdan sonra gerçekleşdirmek için yola çıkmışdı.
Para Birimi.
100 bakır>1 altın
1000 gümüş>1 altın
10.000 altın>1 beyaz altın
100.000 beyaz altın>1 siyah altın
1.000.000 siyah altın>1 kırmızı altın
1.000.000.000 kıtmızı altın>1 ejder altnı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzul Ejderha Soyu
FantasyHer zaman olduğu gibi odamda oturmuş bilgisayarımda kitab okurken, sağ tarafımda birden bir gariplik his ederek oraya doğru baktım. Bir de ne göreyim! Yatağımdan biraz uzak olan çalışma masamın dibinde bir geçit açılmış. Bunu nereden bildiğimi sorar...