Bölüm 15 : Buzul Ejderha Klanı

73 9 6
                                    

Ferid handan çıkdığı gibi şehiri dolaşıb satılık olan arazi bakıyordu,çoğu arazi okadarda büyük diyildi,bir vilanın veya 2 katlı evin yerelşe bileceyi kadardı,ama onun isdediği 1 dönümlük araziydi.Orada kendi klanını kuracak,kendi klanının okul binasını,ögrencilerin,klan üyelerinin yaşaya bileceği evleri veya yatakhaneleri inşa etirmeyi düşünüyor.Daha orada yapacaklarını kapsamlı düşünmemişdi,ama kafasına okadarda takmayarak 1 dönümlük arazi arayışına devam ediyordu.

2 saat aradıkdan sonra sonunda kiriterlerine uyan araziyi bula bildi.Fiyatıda makuldu arazinin 3.500.000 altn ediyordu,diger arazilere kıyısla kaynak canavarlarının yaşadığı ormana yakın olduğu için fiyatı iydi,yoksa ormana uzak bir yerde ve bu büyüklükde arazi olsaydı uçuk fiyata olurdu.

Nedenmi sorarsanız bu arazi ekin ve ya başka birşey için kulanılsada yinede ormana yakın oldu için oradan çifçiler kaynak canavarlarının saldırısına uğraya bilirdi.Bu yüzden fiyatı iydi ama ormana uzak olsa fiyat çokdan uçuş moduna geçmişdi yani.

Arazini sahibiyle anlaşarak 3.500.000 altına arazini satın alrak.Şehir bürosuna gidib arazini kendi ismine geçirdi,hazır şehir bürosundayken resepsiyona yaklaşarak.

Ferid:Merhaba ben yeni kılan oluşdurmak isdiyorum ne yapa bilirim. 

Resepsiyon:Merhaba efendim bu belgeyi doldurmanız gerekiyor.

Ferid resepsiyondan belgeyi alarak doldurmaya başladı.İsmini soy ismini,klanın ismini,yerleşeceği arazini hepsini yazdıkdan sonra kanıyla belgeni imzalayarak resepsiyona vererek klanını temsil edecek simgeyi söylemeye başladı.

İsmini soy ismini,klanın ismini,yerleşeceği arazini hepsini yazdıkdan sonra kanıyla belgeni imzalayarak resepsiyona vererek klanını temsil edecek simgeyi söylemeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Klan simgesinide söylemeyi bitirince, hepsini haletiklerini,bir tek klan simgesi daha hazır olmadığı için yarın alaması için yarın yeniden büroya gelmesi isdendi.

Daha akşam olmadığı için Ferid şu an bulunduğu "Kanı Ay" şehirinde yeni aldığı 1 dönümlük arazide inşa etireceği yapıları yaptıracağı bir tikinti şirketi gibi birşey arıyordu şehirde.uzun arayışdan sonra,yapı ustaları diye bir şey buldu.Yapı usdaları elementleri ve enerjiyi birleşdirerek elemental enerjiden eşyalar üretiyorlar,onun için yapı ustalarından 5 kişi bulara "Kanlı Ay" şehrinde aldığı araziye götürerek orada onlara ilk önce arazinin hepsini hasara aldırdı.

Arazinin hepsinin hasara alınması neredeyse 4 saat sürdü,çünkü ek olaraq Ferid onlara hasarı element enerjileri ile 10 kat daha güclendirmelerini sağladı.Artık yavaşdan akşam da oluyordu klan belgeleri falan derken baya uzadığı için ve ek olark arazininde hasara alınması,baya zaman apardı.

Ferid akşam 9 olmasına daha 3 saat olduğunu tahmin ederek yapı usdalarıyla konuşarak onlar yolamadan önce yarın erken gelmelerini arazinin içinde yerleşecek yapıların çizimini vereceğini ve her bir şeyin çizimdeki gibi olmasını isdediğini söyledi.yapı usdaları gidince Feride hana dönerek akşam mideye indirdikden sonra odasına çıkarak kurulacak lanın yapılarını A1 kağıdında çizmeya başladı.

Feridin bu fantastik dunyaya gelmeden önce bir tek roman okumakdan başka hiç birşey yapmadığını düşünyorsanız yanılyorsunuz,Ferid tam tamına 4 yıl resimle uğraşmasıyla birlikde ilave olarak lisede guzel sanatlar bölümünde okuduğu için,baya bilgisi var bu konularda,şimdi diyiceksiniz yapıların çizimi falan mimarlık alanına falan giriyor ama,şöyle birşey var ki Feridin okuduğu bölüm yüzünden ona halı dokumak,halı nakışlarını dizaynı,resamlık,mimarlı,ve hatda siyaset bile geçdikleri için bölümünde,kendiside bazen sorguluyor hayatı ama ne yapalım işde bunlar yüzünde baya birşey biliyor.

Tahmini 5/6 saat uğraşdıkdan sonra Ferid klan arazisinde yerkeşecek yapıların çizmini tamamlamışdı,camdan dışarı bakdığında artık akşam olduğunu sehirin sokaklarında tek tük insanın ışık taşı altında yürüyerek evlerine gitdiğini gördü.Çizimi boyutsal yüzüğüne koyarak,yatağın üzerinde meditasiyon yapmaya başladı,uyumaya gerek olmadığını düşünüyordu sonuçda meditasiyon gelişimi artırmakla birlikde ruhu ve zihnide rahatlatyodu.

Sabah 6 da kalkarak handa kafaltısını yaparak klan arazisine doğru yol aldı,yoldayken 1 ay sonra  şehirde büyük bir müzayde olacağnı ve bu müzaydeye ev sahibliyi yapanın kralıkda ilk 3 sırada olan kun klanının olduğunu öğrenince müzayde ilgisini çekmişdi.

Klan bölgesine yaklaşdığında yapı usdalarının önceden geldiğini ve onu beklediklerini gördü onlara yaklaşarak yapı usdalarından Kana arazinin dizaynını vererek her birşeyin kağıtda çizildiği gibi olmasını isdedi.

Tüm işlerini tamamldığını düşünerek hana geri dönüb geriye kalan zamanını klan arazisinde olan inşatın tamamlanacağı vakida kadar,meditasiyon yaparak geçirmeği düşünüyordu.

1 ay sonra 

Günün ilk ışıkları Kanlı Ay şehirini ısıtarken şehirin kenar kısımlarında 1 km arazi yeni yapılarıyla  şehirin vatandaşlarını şaşırtıyordu,şaşırmalarıın sebebi hem bu şekilde yapıları ilkez görmeleri ve bu yapıların yaydığı asalet onları ayrı bir şaşırtıyordu,çünkü başkentde olan kıralın sarayı bile bukadar muhdaşem ve otariter his vermiyordu halka.

Ferid meditasiyondan çıkdığı gibi klan arazisine gitdi okadar heyacanlıydı ki,sabah kahvaltısını bile yapmamışdı,gerçi onu seviyesinde olan uygulayıcıların yemek yemesine gerek yokdu,enerjieriyle kendilerini besleye bilirler enerjiden aldıkları besin yemekden daha etkilidir.

Kendi klan arazisine gediğinde onu ilk karşılayan büyük ve sim siyah kale duvarlarıyla ve büyük bir kapıydı nereden baksan 4 metir boyutund kapı ve o,kapı açılmadan bile uzakdan bakıldığında görünen büyük yapılar insanı küçük his etdiriyordu,kapıdan içeri girdiğinde ilk dikatini çeken büyük hariflerle yazılmış Buzul Ejderha salonu ve onun arka kısımlarında yaşam alanları klan salonunun sol tarafında aynı şekilde Buzul Ejderha Okulu,klan pazarı ve bir çok dikat çekiyordu.

Kan salonuna girdiğinde onu ilk karşılayan duvarın büyük bir kısmını kaplayan açık mavi tonlarında kirisdal gibi parlayan bir ejderha heykel kendisinden yayılan soğuk ve otariter aurayla insanı sersemeltiyor.

Kan salonunun da oturan yapı usdalarına yaklaşarak söylediği ücretin hepsini ödeyerek onlar yoladıkdan sonra yüzük şeklinde olan klan simgesinide parmağına takara pazara terziye giderek hem kendisi için hemde klanına gelicek ögrencileri için üzeri...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kan salonunun da oturan yapı usdalarına yaklaşarak söylediği ücretin hepsini ödeyerek onlar yoladıkdan sonra yüzük şeklinde olan klan simgesinide parmağına takara pazara terziye giderek hem kendisi için hemde klanına gelicek ögrencileri için üzerinde klanın simgesi olan pelerin ve elbise tasarlaması için terziye 100 altın vererek klan için gereken gelişim kaynaklarını ve teknikleri toplamak için kun klanını bügün yapacağı müzaydeye katılmaya karar verdi. 



Not:

Alemler:

Temel Alemi>Vücud Alemi>Ruh Alemi>Köken Alemi>Yer Yüzü Alemi>Gök Yüzü Alemi>Kral Alemi>Imparator Alemi>Yarı Tanrı Alemi>Tanrı Alemi>Ölümsüz Alemi.

Seviyeler:

Her alem 10 seviyeye ayrılıyor 10. seviyeyi geçtikde alem atlanıyor ve bir diğer aleme geçiliyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Buzul Ejderha SoyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin