Çalışan kadın hızla Feridin yanından ayrılarak,dükanın içinde olan qaliba deponun olduğu kapıdan içeri girib,5 daka içinde Feridin isdediği türden iksirleri getirib rafin üzerine koyarak hepsinin fiyatını hesaplamaya başladı. Bügün gerçekdende çalışan kadın çok mutluydu,mutluluğunun sebebi yeni gelen genc efendiye bukadar iksir satmasıydı,sonçda tüm müşderliler bukadar iksiri tek seferde almazdılar, belki iki yada üç şişe alırdılar.
Çalışan kadın:efendim isdediğiniz iksirler 10 tane güç iksiri,tane başına 20 altından toplam 200 altın,20 tane iyleşdirme iksiri,tane başına 10 altından,toplam 200 altın,3 tane zehir iksiri,tane başına 50 altından,toplam 150 altın ve 5 tanede enerji yenileme iksiri,tane başına 30 altından,toplam 150 altın hepsinin tolam fiyatı ise 700 altın yapıyor efendim.
İksirlerin parasını ödedikden sonra rafin üzerinde olan 38 tane iksir şişesini yüzüğüne koyub dükandan ayrıldı.
Ormanda bulduğu tüm hazineleri kulanmışdı,boyutsal yüzüğünde tekçe altın kalmışdı,bulduğu hazineden geriye nekatar altın kaldiğini bilmiyordu,ama 1 2 büyük tepe boyutunda hala altın vardı yuzukde, enerjisini yüzüğe yolayıb içindeki altınları iyce hesapladığında şok oldu, bukadar altın olmasını beklemiyordu, gerçi 3 milyon falan olacağını düşünüyordu,ama yüzüğünde kendi kazandığı altınlarla birlike 50 miliyon altın vardı ve buna inanamadı tek kralığın en asil aylesinin tüm serveti kadardı.
Planları arasında "Beyaz Kaplan" kralığına gitikden sonra,orada kendine klan kurmayı düşünüyordu,isminin ne olacağına daha karar vermemişdi ama "Beyaz Kaplan" kıralığına kervanla gideceği için yolda düşünmeye karar verdi,şimdi kendine gerekli olacak tüm şeyleri çarşıdan almaya başladı.
İksirleri aldıkda sonra kendine yeni ve daha iy elbiselerden bir kaç tane aldı, sonra elbise dükanından çıkarak silah dükanına girib kendine en iy zirh, kalkan falan nekadar işine yarayacak şey varsa hepsinde aldı.Bir tek kılınç almadı,çünkü kendi ile birlikde bu dünyaya getirdiği kılıncın kalitesini geçe bilen bir kılınc daha bulamamişdı.
İsdedigi tüm malzeme ve ekipmanları aldıkdan sonra yarın "Beyaz Kaplan" kıralığına gidecek bir kervan bulmak kalmışdı.Karşısına çıkan yaşlı adamdan sordukdan sonra"Beyaz Kaplan" kıralığına gidecek kervanin nerede olduğunu öğrenmişdi sonunda,tüm kervanlar surların yanında olan büyük boş alanda oluyormuş,"Beyaz Kaplan" kralığına gidecek olan kervanda orada bir köşede bekliyordu,bazi insanlar kervan başının oldugunu tahmin etdiği arabanını içine girib kervana katılım ücretini ödedikden sonra çıkıyordular.
Feride kervan başının olduğu arbanın içine kervana katılım ücretini ödemek için girdiğinde,onu uzun boylu ir orta yaşlı adam karşıladı.
Ferid:efendim bu kervan yarın "Beyaz Kaplan" kıralığınamı gidecek.
Kervan başı:evet evlat katılmayımı düşünüyorsun.
Ferid:evet efendim katlım ücreti nekadar acaba.
Kervan başı:3 öğün yemekle birlikde toplam 10 altın.
Ferid boyutsal yüzügünden 10 altını çıkarıb kervan başına verdikden sonra, kervanın yarın yola çıkacağını ögrendi,ayrılmadan önce kervan yola çıkarken kervan başından hangi arabaya bineceğinide öğrenmişdi.
Biraz şehirde dolaşdıkdan sonra artık iyce gece olmuşdu,"kızıl nülüfer hanına" dönerek kendine hancıdan güzel bir et kızartıb getirmesini söyledi,kenarda olan boş masalardan birine oturarak yemeğin gelmesini beklemeye başladı.
5 daka geçikden sonra hancı sıcak güzel kokan yemeğini karşisina koyub ayrılarak başa müşderilerle ilgilenmek için gitdi.
Yemeğini güzelce yiyib bitirdikden sonra odasına çıkrak duş alıb,yatağına girerek uyumaya çalışdı,uykuya daldığında kendini başka bir yerde buldu,oda sonsuz bir şekilde uzanıyordu içide qarip şekilde mavi rengdeydi yavaş-yavaş yürümeye başladığında hiç bir şey olmadı,öylesine yürüyordu.
Nekadar yürüdüğünü hatırlamıyordu,1 saat,1 gün,1 hafda belkide 1 ay,bir anda aklına bi fikir geldi,novelerde hep okuduğunda böyle şeyler karşısına çıkardı.Çoğuda kan soyuyla ilgili olurdu, nekadar derine inersense kan soyun okadar güclu olurdu bu novelerde bile çok nadir ve değerli bir şey olarak bahsedilirdi.
Çok heyacanlanmışdı eğer gerçekdende kan soyuyla ilgili birşeyse bu oda bu firsadı kaçırmamaya karar verdi,heme kendini toparlayıb ve kararlığın yeniledi,azimle adımlamaya başladı.
Artık okadar yürmüşdü ki,nekadar zaman geçdiğini bile unutmuşdu,ama damarlarında akan kanın gitikçe saflaşıb dahada asileşdiğini his ediyordu,sanki içinde misdik bir güç dolaşıyor,her adım atdığında damarlarında akan kan kirlilikden arınarak saflaşıyor içnde olan güçde bir okadar artıyordu.
Sonunda uzakdan bir nokda kadar buz mavisi rengli bir şey gördüğünde sevinmişdi,sonunda bu mavi sonsuzlukun içinde bir şey gördüğü için çok mutlu olmuşdu,artık hızlı-hızlı değilde koşarak gidiyordu,500 metre sonra varacakdı çok az kalmışdı,nekadar kendini tükenmiş his etse de,inatla biraz daha dayanırsa oraya varacağını biliyordu.
450m
300m
150m
50m
10m
Sonunda isdediği yere varmışdı, varmasıyla büyük şok yaşadı,bu mavi nokda aslında bir ejderhaydı,şu an kıvrılmış uyuyordu Ferid ona hayran kalmışdı gercekdende çok güzeldi.Vücudu buz mavisi,ip-ince uzun boynu,kafasında uzanan bir çifd buz kirisdalı gibi olan boynuzları ve etrafa yayılmış olan kirisdal gibi berak kanadlar.Ferid okadar hayran bırakmışdı ki,ne zamandan onu izledigini hatırlamıyordu,kendine ejderhanın koyu mavi gızlerini dikmesiyle bir an irkildi.
Ejderha:demek benim kan soyumu alan sensin aslında bunun başka bir buzul ejderha olacağını sanıyordum demek ki,yanılmışım bir insan olacağını hiç düşünmemişdim neyse ben buzul ejderha kan.
Ferid ejderhanın konusmasıyla şaşırarak ona bakarken,ejderha uyuduğu yerden kalkarak kendini silkib kanadlarını toplayarak gözlerini karşısındakı insana dikdi.
Ferid:memnun oldum ben Ferid efendim yoksa mağarada olan gizli odadakı hazineler sizemi ayitdi.
Ejderha Kan:evet bana ayitdi,o olduğun magarada bi zamanlar ben yaşıyordum ölememe çok az kaldığı için kendi kanımı,kan özümü,kalbimi ve çekirdeğimi çıkararak o odaya koydum, başka bir buzul ejderha bularak benim mirasımı devam etirsin diye.
Ferid:efendim peki ölmeden önce nasıl koydunuz yani oraya kalbinizinde çıkardığınızı söylediniz,ama kalbiniz olmadan nasıl yani ayakda kalarak oraya hazineleri koydunuz.
Ejderha Kan:biz buzul ejderhalar tüm ejderhalardan farklıyız,belkide biliyorsundur 3 kutsal kaynak canavarını,ilk gelişime başlayanlar ejderhalar,ikinci olarak ankalar ve son olarak beyaz kurtlar,kutsal kaynak canavarları içinde ejderhalar en üsdün olanıdır bunu herkes biliyor,ama kimsenin bilmediği bir tek ejderhaların bildiği bir şey var ki,oda buzul ejderhaların tüm ejderhalardan daha üsdün olması ve daha safkan kan soyuna sahib olmasıdır,bunun için biz kalbimiz olmadan en fazla 10 daka daha fazla yaşaya biliriz,sen benim hazinemi buldukdan sonra qaliba hepsini kulanmışsın yoksa buraya gelemezdin.
Ferid:şey efendim evet hepsini kulandım,sizin bırakdığınız hazineler sayesinde gücümde katlanarak artı.
Ejderha Kan:hmm tahminim doğru o zaman artık sende buzul ejderhasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzul Ejderha Soyu
FantasiHer zaman olduğu gibi odamda oturmuş bilgisayarımda kitab okurken, sağ tarafımda birden bir gariplik his ederek oraya doğru baktım. Bir de ne göreyim! Yatağımdan biraz uzak olan çalışma masamın dibinde bir geçit açılmış. Bunu nereden bildiğimi sorar...