Ferid kılıncını kınından çıkararak kılınç diş kaplanına 15 adım uzakda durarak kılıncına enerşi göndermeye başladı.Kaplan hala haraket etmeden uyuyordu,kılınca iyce enrji akdardıkdan sonr,ağaca sıçrayarak kaplnın kafasına doğru kılıncı saladı, kılınçdan çıkan kılınç şeklinde olan enerji,hızla kaplanın kafasına yaklaşıb çarpmak üzereyken kılınç diş kaplanı ortadan kayboldu,kaplanın kaybolmasıyla Ferid sırtının kesilmesi bir oldu.
Sırtında açılan ani yarayla Şok yaşadı, Şimdiye kadar savaşdıgı hiç bir kaynak canavarı onu yarayalamamışdı Sonuçda.Kendini hızla toparladı savaşın ortasında bir saniye bile çok önemliydi.Ama geç kalmışdı.Feridin bir saniye şoku onun kolunda açılan ikinci pençe yarasıyla sonuçlandı.
Enerjisini dantiyanından yönlendirerek kılıncına akdardı,tüm duyularını açarak kılınç diş kaplanının yerini tespit etmeye çalşıyordu.Sağ tarafında his etiği tehlike hisiyle kılıncını dikey şekilde sağ tarafına savurdu,bu sefer saldırısı başarılı olmuşdu,kılınç diş kaplanının ön bacağında derin olmasada kılıncın açdığı yara izi beli oluyordu,kaplan yeniden ortadan kaybolmadan Ferid hızla kılıncına enerji akdarıb ikinci bir saldırı için hızla kılınç diş kaplanına koşarak sol tarafdan yatay sekilde kılıncı savurmasıyla kılınçdan ışık hızında çıkan kılınca benzer enerji kaplanın sol ön baçağında da, yara açınca bu sefer kılınç diş kaplanı öfkelenmişdi.Vucudundan siyah enerji çımaya ve etrafını sarmaya başladı.Kılınç diş kaplanı bir anda gölge gibi ortadan kayboldu.
Ferid dantiyanında olan enerjini etrafına yayarak enerji dalqalanmalarından belki kılınç diş kaplanının konumunu tespt ede bileceyini düşünüyordu,biraz daha enerji dalqalanmalarına odaklanınca arkasında çok küçükde olsa enerjinin farklı şekilde dalqalandığını tespt etdi.
Kılıncını son hız enerjiyle yeniden kaplayıb arkasına dogru yatay sekilde savurdu,bu defa saldırısı kılınç diş kaplanına zarar veremesede onun gizli karanlık modunu dağıtmaya yardım etmişdi.
Kılınç diş kaplanı şaşkın görünüyordu,onun karanlık modunu sonuçda insanlar bukadar kolay tesbit edib dağıtamaz.Ama bilmediğ şey karşısında olan bir insan diyil,o artık bir insan şeklinde olan bir buzul ejderhaydı.
Ferid kaplnın şaşınlığından iy yararlanmak için bu sefer enerjisinin 100\10-unu kulanarak kılınca akdardı. Bu sefer kılınca akardığı enerji çok fazla olduğu için kılıncın üzerindeki mavi enerji daha çok parlaklık yayıyordu etrafa,bukez başka bir kılınç saldırısı denemeye karar verdi.Kılıncını hızla kaldırarak kaplana bir dikey iki tane de,sağdan ve soldaon olmak üzre kılınç saldırısı yapdı.
Kılıncından çıkan enerji tamda dahmin etdiği şekilde kılınç diş kaplanına ilerliyordu,sola kaçmak isderse oradan saldırı alacakdı,sağa kaçmak isderse oradanda saldır alacakdı.Ona saldırmak isderse karşıdan da,saldırı alacakdı bu saldırının bir dezavantajı vardı,oda arkasının boş olmasıydı o yönde yeterince hızlı olursa kaça bilirdi,ama ne yazık ki,enerji saldırıları ondan hızlıydı bir tek saldırıları dağıtmak için onlara geri saldırı yapa bilirdi.
Kılınç diş kaplanı çekirdeğine olan enerjinin büyük bir kısmını pençelerine yolayıb sağdan ve düz karşıdan kendine gelen saldırıları dağıtmayı başarsada,soldan gelen saldırıyı dağıtamadı.Soldan gelen kılınç şeklinde ola enerji,sol tarafında okadar derin yara açdı ki,kemikleri bile bakıldığında görünüyordu.
Kılınç diş kaplanı bu sefer okadar öfkelenmişdi ki,hem vucudunda açılan büyük bir yara hem de,böyle küçük bir insan yavrusunu yenememesinin öfkesi birleşince çekirdeğinde olan enerjinin bir kısımını arka ayaklarına yolayıb, geriye kalan tüm enerjisinide ön pençelerine yolayarak tüm gücüyle karşısında olan onu öfkelendiren ve bukadar çok yaralanmasına sebeb olan insan yavrusunu yok etmek için üzerine atlayıb pençelerini göğüsünü savurdu.
Ferid kılınç diş kaplanının öfkelendiyini biliyordu ama bukadar ölümüne tek bir saldırı yapmak için enerjisinin hepsini kulanacağını düşünmemişdi,hemen dantiyanında olan enerjinin 100\30-unu kulanarak, vucudunu enerjiyle çevreliyib kendine ikinci bir deri şekline salması sadece 2 saniyesini aldı,ama onun vucudunu enerji kalkanıyla çevreleyib bitirmesiyle,kılınç diş kaplanıın saldırısı göğsüne çarpması bir oldu,yeni oluşan kalkanın cam parcası gibi tuzla buz olması bir saniye sürmedi.
Kılınç diş kaplanının ölümcül saldırısından sonra göğsünde büyük yara açıldı.Müdahile edilmezse ölme ihtimali bile var,dantiyanında olan enerjiden artık çok az kalmışdı,kontröl etiyinde 100\30 enerjisi kaldığını anlayınca,100\5 enerjini göğsünde olan yaraya yolayarak kanamanın karşısını kesmeyi ve azda olsa yaranın biraz iyleşmesini sağlayacağını düşündügü için,enerjisini vücudunun yaralı olan kısımlarına yönlendirdi.
Dantiyanına yeniden odaklanarak 100\10 enerjisini kılıncında yoğunlaşdırıb,ağacn dibinde bitkin ve yaralı şekilde yatan kılınç diş kaplanına son vuruşu yapmak için hızlıca,kılınç diş kaplanına koşub dikey şekilde kafasına saldırı yoladı.
Kılnç diş kaplanı enerjisini tüketdiği için ve vücudunda olan ağır yaralar yüzünden saldırıyı blok edemeden, tek vuruş da kılınç diş kaplanının kafası vücudundan ayrıldı.Artık Ferid kendiside çok bitkin his ediyordu, kılınç diş kaplanıyla yapdığı uzun bir dövüşden sonra kendini bu yeni dünyaya geldikden sonra ilk defa bukadar bitkin his ediyordu.Ama bu savaşa değdiğini düşünüyordu,hem kendinde savaşda neyin eksik olduğunu anladı,hemde savaş gücünün nekadar olduğunuda bu dövüş sayesinde anladı.
Kedini toparladıkdan sonra savaşda kazandığı qanimetleri toplamak için kılınç diş kaplanının cesedine ilerliyib hançerle derisini hasar vermeden güzelce soymaya başladı,deriyi hasar vermeden soyub bitirdikden sonra boyutsal yüzükünun içine yoladı,canavarın çekirdeğinide ensesinden hançer yardımıyla aldı.
Çekirdeği kontrol etiğinde seviyesinin gökyüzü alemi 8 seviye olduğunu anladı.kendi savaş gücünün gökyüzü alemi 8 seviyeye kadar olduğunu anlayınca mutlu oldu sonuçda kim kendinden iki seviye yüksek rakibini yendiğinde mutlu olmazdı.
Canavarın çekirdeğini başqa zaman özümsemek için boyutsal yüzüğüne koydu,kılınç diş kaplanının kulanılacak ve satılacak parçalarınıda alarak ormandan çıkıb kervandan biraz uzakda eski ağac kütüğü bularak onun üzerinde meditasyon durumuna geçdi.Doğadan toplayıb saflaşdırdığı enerjiyle yaralarını kaplayarak daha hızıl iyleşmesi için enerjisini yaralarına yönlendirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzul Ejderha Soyu
FantasiHer zaman olduğu gibi odamda oturmuş bilgisayarımda kitab okurken, sağ tarafımda birden bir gariplik his ederek oraya doğru baktım. Bir de ne göreyim! Yatağımdan biraz uzak olan çalışma masamın dibinde bir geçit açılmış. Bunu nereden bildiğimi sorar...