Bölüm 12 : Buzul Ejderha Kan Soyu

84 8 4
                                    

Buzul ejderha Kan onunda artık buzul ejderha olduğunu söylediginde şok oldu,buna inanmıyordu sonuçda o bu dünyaya gelmeden önce insandı,geldikden sonrada insan olarak devam etmişdi.Şimdiye kadar kafasının gerçekdende karışdığını his ediyordu,bunu en iysi buzul ejderha Kana sormaya karar verdi.

Ferid:Efendim ama nasıl ? ben simdiye kadar hiç ejderhaya dönüşmedim.

Buzul Ejderha Kan:dönüşmemen normel,çünki benim hazinemi kulanarak buzul ejderha kan soyuna sahib oldun,yani benim hazinemi buzul ejderhalardan biri kulansaydı onun sadece kan soyu daha saflaşır ve gücünde de artış olurdu.Ama sen bir buzul ejderha olmadığın için,benim hazinemi kulandığında vücudun buzul ejderha kan soyuna sahip olduğu için bir nevi evrim geçirmiş gibi oldu,artık normel gelişimcilerden saf güc olarak daha güçlü olacaksın.Gelişimde de normel gelişimcilerden bir adım hep önde olacaksın,bunun sebebi vücudunda ki,enerji damarlarıda buzul ejderha kan soyuna sahib olduğun için değişerek buzul ejderhalarda olan enerji damarlarına dönüşdü.

Ferid:peki ben şimdi ne yapmalıyım.

Ejderha Kan:kabul edersen sana 1 ay senin usdan olara,seni buzul ejderhaların özeliklerini nasıl kulanacağını,bide buzul ejderhaların tarihini öğretirim.Bundan fazlasını yapamam,ölmeden önce kendi ruhumun bir parcasını kan soyuma akdarmışdım,eğer kan soyu uyanırsa ruhumu bu kan soyunu uyandıran varlıka kısa bir süre rehberlik edecekdi.

Ferid ilk başda duraksasada kısa bir süre düşününce,buzul ejderhanın onun usdası olursa hangi faydaları elde edeceğini ilk önce düşündü,eğer doğru tahmin ediyorsa buzul ejderha Kan ona buzul ejderhaların özeliklerini ve tarihini anlatacağını söylemişdi,özelik demek teknik demek, teknik demek güçlenmek demek,gözlerinin içi resmen ateş gibi parıldıyordu.Buzul ejderha Kanın gözleri Feridin gözleriyle karşılaşınca biran ondan tırsdığını sıylese yalan olmazdi,kaç milion yıl yaşamışdı ama hayatında ilk defaydı boyle bakıslarla karşılaşıyordu.

Ferid faydaları düşündükden sonra biran bile düşünmeden ejderhanın karşısında secde ederek.

Ferid:usda kan sizin için iy bir çırak olacak ve sizin mirasınızı sonsuza kadar sürdüreceğime ve asla yok olmasına izin vermeyecegime söz veriyorum.

Feridin söyledikleriyle ejderhanin keyfi yerine gelmişdi,belkide milyonlarca yıl yaşamış olsa bile hiç bir zaman çırağı olmamışdı ve şimdi hem potansiyeli hemde güçlü iradesi olan ve ek olarak kendi buzul ejderha soyuna sahib bir çırağı olduğu için çok mutlydu.

Buzul Ejderha Kan:tamam seni çırakım olarak kabul ediyorum 1 hafda sonra seninle iletişime geçib eğitime başlıayacağız şimdi gide bilirsin.

Ferid:usta nasıl çıkıcam ben buradan.

Buzul Elderha Kan:gözlerini kapadıb odanda olduğunu hayel et,böylece buradan çıka bilirsin.

Ferid usdasının söylediklerini harfiynen yapdıkan sonra sonunda çıkmayı başarmışdı kan soyu odasndan,yatakdan kalıdığında artık gökyüzünün yavaşdan açıldığını görünce kan soyu odasıyla gerçek dünyadakı zamanın aynı irerlemediğini anladı,sonuça o odada o yürürken yılar geçmiş gibi his ediyordu, ama gerçek dünyaya döndüğünde bir kaç saatin geçdiğini anladı.

Yatakdan kalkıb güzelce duş aldıkdan sonra boyutsal yüzüyünden siyah pantolon,açık mavi gömlek,bide mavinin tüm tonlarının olduğu uzun kolu güzel bir pelerinide giyince,odadan çıkarak hancıdan kendine kafaltılık birşeyler hazırlamasını isdeyib masalardan birinde oturarak beklemeye başladı,10 dakaya hancı elinde kafaltılıkla gelib masayı donatmaya başladı.Donatma değince aklınza sultan kafaltılıkları gelmesin yani standart kafaltı her zamanki gibi peynir,yağ,zeytin,çay okadar yani.

Kafaltısını bitirdikden sora 20 dakalık yürüyüşle,Beyaz Kaplan kıralına gidecek olan gervanda kendisine ayrılan yerde oturarak beklemeye başladı.

Tüm insanlar toplndıkdan 5-10 dakika sora karvan harakete geçerek beyaz kaplan kıralığına doğru yola çıkdı.

Öğlenden sonra saat 5 gibi kervan yeşim ormanının yakınlarında durarak mola verme zamanı diye kervan başı çığırdında.Ferid kervanın neden durdudğunu anladı,kendi arabasınan çıkarak esneme haraketleri yapmaya başladı,sabahdan beri hep arabada aynı pozisyonda durduğu için vücudu sızıldıyordu.

Bir kaç tur esneme egzersizlerinden sonra sonunda rahatlamışdı,etrafına bakdığında kervanı koruyan muhafızlar tetikde kalarak kervanı korurken iki kişi kervanda olan aşbaz için yemek bişire bilsin diye ateş yakdığını,diger kervana katılnlarında arabalarından çıkarak ateşin etrafında çember şeklinde oturarak aşbazı izlediğini gördü,onları gördüğünde içi sıkılmaya başladı. Orada boş boş oturmakdansa en iysi ormana gidib birşey avlamaya karar verdi.

Ferid Yeşim ormanının isminin neden böyle koyulduğunu kütübanedeyken okumuşdu böyle isim koyulmasının sebebi bir zaanlar burada yarı tanrı seviyesinde güçlü bir yeşim ejderhasının yaşamış olmasıymış,ama kitabda yazılalara gore 1200 yıl bundan önce qarip şekilde kayboldukdan sonra artık bu orman avcıların sık sık uğradığı yer haline gelmiş.

Ormanda avını ararken her an saldırmaya hazır bir şekilde dolaşıyordu,biraz daha ilerledikçe ağaçlardan birinin üzerinde uyuyan bir kılınç diş kaplanıyla karşılaşdı,bu canavalar normele çok nadirdirler,nadir olmalarının sebebi ise efsaneye göre bu kaplanların ataları bir zamanlar cehenem ve cenet arasında olan savaşda yer alımışlar,savaşda okadar kılınç diş kaplanı ölmüş ki,geriye kılınç diş kaplanlarından 20 tane kalmış kılınç diş kaplanlarının atası kendi soyundan olanlardan geriye çok az kaldını görünce okadar sinirlenmişki savaşın ortasında aniden evrimleşerek dahada güçlenmiş,evrimleşdikden sora dişleri uzayarak kılınçdan bile keskin olmuş, pençeleri ise ateş özeliğini kazanmış, sırtında da bir çift kırmızı ateşlerden oluşan kanatlar çıkmış,gözlerini açdığında tüm cenet ve cehenem savaşçıları ürpermiş.Kaplanın gözleri artık yeşim rengi değil bir çift kan müceferi gibi parıldıyordu,kaplan çenesine enerşi göndererek öyle bir ısırma haraketi yapmış ki,ağzından çıkn enerji şeklinde olan kan kırmızısı dişler cehenem ve cenet savaşçılarını ısırması yüzünden cehenem ve cenet savaşçılarının yarısı oldukları yerde parçalanmış.

Cennetin baş meleki ve Cehenemin baş şeytanı bunu görünce biraz korkmuşlar ve ilk defa birleşerek sonsuz yinin laneti isimli bir muhurle kılınç diş kaplanının soyunu muhurlemişler ve geri çekilmişler savaşdan.

500 yıl sonra kılınç diş kaplanlarının atası okadar zayıflamış ki,sonunda ruhu mühür tarafında tüketilerek ölmüş ve böylece kılınç dış kaplanlarını soyuda sonsuz yinin laneti muhuru yüzünden okadar zayıflamışkı artık yok olmuş,söylenene gore bu kaplanlarında onlara biraz benzerliyi olduğu için onlara kılınç diş kaplanı ismi verilmiş, bu efsane yüzünden nerede görseler avlanıyolar avcılar tarafından o üzden çok nadirler.

Buzul Ejderha SoyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin