Bölüm 9 : Gizli Hazinenin Etkileri

169 12 1
                                    


Raflardan birine doğru yürüyüp elini kahverengi kapağı olan bır kitaba dokundurduğunda kitap beyaz renkte azıcık parladıktan sonra zihnine kitabın içinde olan bilgiler dolmaya başladı. Kitabın ismi ise 'Cennetsel kütüphane Rehberiydi'. Tesadüfe bak ki Ferid bu kütüphanenin rehberini bulmuştu. Kitaptan zihnine dolan bilgilere göre bu kütüphanenin yaratıcısı ve tekniğin yaratıcısı o olduğu için tekniği yaratırken bu kütüphaneyi ekledikten sonra başka bir şey eklemediğini çok iyi hatırlasa da kitabın içinde olan bilgilere göre bu kütüphanenin kendi bilinci vardı.

Ferid: Garip, demek kütüphanenin bilinci var? Aslında bir bakıma iyi oldu, bu işimi daha da kolaylaştırır. Bilgilere bakılırsa bu bilinci geliştirmek mümkün. Bir seviyeye kadar geliştikten sonra evrim geçirerek kütüphanenin bilinci başka özellikler de kazanabiliyor. Hâlbuki ben böyle bir şey eklemesemde aslında iyi oldu. Bir bakıma sevdim ben bu bilinci şimdiden.

Ferid kitapta olan tüm bilgileri öğrendikten sonra diğer kitaplarda olan bilgilerin de hepsini nasıl özümseyeceğini öğrenince kütüphanenin merkezine doğru yol almaya başladı.

Kütüphanenin merkezinde bir tane masa etrafında da 4 tane oturmak için koltuk vardı. Geçip koltuklardan birine oturunca kütüphanenin rehberinin verdiği bilgilerle tüm kitapları özümsemek için ilk adımı attı.

Ruh enerjisinin karşısında olan masaya gittiğini düşünmeye başladı. Vücudundan buz renginde ipliğin içinde beyaz noktacıklar olan bir enerji ipliği çıkarak karşısında olan masaya akmaya başlamasıyla kütüphanenin her bir rafı ışık saçarak parlamaya başladı.

1 saatlik zihninde geçirdiği bir zaman içinde bilgilerin hepsi zihnine kazanmıştı simyayla ilgili bilgiler bile edinmişti gerçekten de bu tekniği yaratı için bidaha çok sevindi.

Zihninden ayrılıb normal dünyaya dönünce artık öğlen olduğunu ve kütüphanenin birkaç saate kapanacağını anlayınca çıkışa doğru yürümeye başladı. Zaten bundan sonra bu kütüphaneye uğramazdı. İçinde olan tüm kitapların bilgilerini özümsemişti başka bi kütüphane bulursa orada belki Cenetsel Kütüphane tekniğini kullanırdı.

*****************************

1 hafta sonra

Öğlen vakti gün batımına doğru Kızıl Uğultu ormanının iç kısımlarında bir tane büyük mağaranın derinlerinde 15 yaşında siyah saçlı beyaz tenli kahverengi gözlü olan zor eğitimlerden sonra kazandığı düzenli sert kaslarıyla birlikte lotus pozisyonunda oturan bu çocuk tabiki de Ferid'den başkası değildi.

Bu mağaraya gelme amacı bir hafta önce elde ettiği hazineyi kullanmaktı. Belki gelişim yolunda gücü sıçramalarla artardı diye kendisi de merak ediyordu.İlk önce mavi kürenin içinde hâlâ atan kalbi kulanmaya karar verdi.

Yüzüyünden kalbi çıkarıp karşısına koyduktan sonra yavaş yavaş onu özümsemeye başladı.

İlk başta bir şey olmasada vücuduna birden kademeli olarak artan acıyla bir an odağını az kalsın kaybediyordu ama çabuk kendini toparlamayı başardı.

Artık kalbin 99.99% özümseyerek vücuduyla birleştirmişti sadece birazcık kalmıştı kalbi tamamıyla özümseyip bitirmesine.

Artık acıdan kendini tutamıyordu sadece 1 saniye daha dayanırsa tamamlanacaktı kendini son defa zorlayıncca özümseme işleminin sonunda bitmesiyle vücudundan artık mavi parıltılar yayılıyordu etrafa.

Ferid: Sonunda bitti ama ne acı verdi be bu kalbi özümsemek ama hala iyi durumdayım şimdi diğer hazineleri de kullanayım bakalım ne olacak?

Yüzüyünden bu sefer içinde kırmızı sıvı olan şişeyi çıkararak hepsini bir yudumda içti.

Ferid: Öggggg iyyy lan bu bildiğin kan. Ay midem bulandı bi tek vampirler gibi kan içmediğim kalmıştı onu da içtim. Şimdi kusacağım ama neyse yinede bu gelişim dünyasında normal bir şey. Şimdi şu altın renkli sıvıya bakalım inşallah oda bir kaynak canavarının kanı falan değildir yoksa gerçekten de kusacağım böyle şeylere daha alışamadım ben.

Yüzüyünden 3 cü hazine olan altın renkli birkaç damlanın olduğu şişenin içindeki sıvıyı içince bir şey olmadı.

Ferid: Hiçbir şey olmadı ben bunun hiç bir şey olduğuna inanmıyorum. Yüzde yüz bir mistik kaynak canavarlarının kanı falandır. Yarına etki eder belki. Dur bir dakika şimdi hatırladım benim okuduğum hikâyelerde böyle şeyleri ana karakterler içtikten sonra hep bir şey oluyordu. Fakat onlar böyle şeyleri içince hep meditasyon yapıyorlardı ya da kapalı kapı eğitimi gibi bir yere gidiyorlardı ama ben şu son çekirdeği özümsersem de tüm hazineyi başarıyla kullanmış olurum belki hepsi kullanıldıktan sonra ayrı bir seviyede güç veriyorlar.

Boyutsal yüzüyünden kaynak canavarı çekirdeyini çıkarıp özümsemeye başladığında o fark etmesede vücudunda olan özümsediği kalp,kan ve kan özü onun vücudunda büyük değişimlere sebep oluyordu.

3 ay sonra

Ferid gözlerini açtığında daha sabah oluyordu etrafına bakınsda her tarafın mantarla birlikte toz bastığını ve kendi üzerindeki kıyafetten o kadar iğrenç koku yayılıyordu ki bir anlık midesinin kalkmasına sebep oldu.

Ferid: Etrafımın mantar basması ve her tarafın toz toprak olması üstündeki kötü kokuyu da eklersek galiba düşündüğüm gibi bir gün değil de uzun bi süredir meditasyondayım. Garip yine de acıkmadım. Galiba buna sebep olan şey meditasyonda özümsediğim çekirdeği vücudumun beslemesi sebep oldu. Neyse şimdi bir bakalım ne kadar güçlenmişim? Seviyemiz de baya artarak gökyüzü alemi 6. seviye olmuş. Düşündüğüm gibi bu cekirdek güçlü bir kaynak canavarına ait bana 2 alem atlattı.

Ayağa kalkarak vücudu uzun bi süre lotus pozisyonunda kaldığı için biraz acıdığını söylese yalan olmaz. Vücudunu rahatlatmak için biraz esneme hareketleri yaptıktan sonra kendini eskisine nazaran daha iyi tazelenmiş hissediyordu.

Mağaradan çıkıp gücünü kontrol etmek için büyük bir kayanın önüne geçip önce fiziksel gücü denemeye karar verdi.

Kayaya yumruk attığında 5m ve 3m genişliğinde olan kayanın yarısı parçalanarak yer düşmesiyle büyük bir şok yaşadı bu kadar büyük fiziksel güç elde edeceğini düşünmüyordu aslında.

Şimdi sıra enerjiyle güçlendirilmiş yumruğunu gücünü kontrol etmeye gelmişti başka bir kayanın önüne geçip enerjiyle yumruğunu iyice güçlendirdikten sonra sert bi şekilde yumruk attı kayaya.

Bommmm

Yumruk atmasıyla kayanın üzerinde ilk çatlaklar çoğalarak örümcek ağı gibi hızla çoğalınca kaya birden patladı. Kayanın patlamasıyla etrafı toz duman götürdü anca 3/4 dakika geçtikten sonra toz duman yatıştı.




Buzul Ejderha SoyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin