•••
Es sāku spiegt un situ Bosungam pa plecu. Meitenes tikai stāv malā un smejas par mani.
•••
Pēc pāris dienām, manā dzimšanas dienā
Es pamodos un man bija mazs pārsteigums priekšā.
Es pasmaidu un izkāpju no gultas, sataisos uz skolu un tad paēdu brokastis. Es izeju no dzīvokļa un man prieksā dzīvokļu mājai ir mašīna, kura sēž Dohyuns, Bosungs un Jinah. Dohyuns, kurš sēž pie stūres, pasmaida un saka:"Labrīt. Kāp iekšā, aizvedīsim uz skolu." Es piekrītu.
Es iekāpju mašīnā un tad Jinah mani pa daļai apskauj un visi mani apsveic dzimšanas dienā. Jinah saka:"Dāvanas gan dabūsi vakarā." Es pasmejos un pamāju ar galvu. Un tad mēs braucam. Es turpinu ik pēc mirkļa pārbaudīt telefonu, gaidot uz kādu ziņu no Yoongi.
Es turpinu pie sevis domāt:"Vai tiešām Yoongi ir aizmirsis par manu dzimšanas dienu??" Es mēģinu paslēpt to, ka tas mani padara mazliet skumju. Bet tad es pie sevis turpinu domāt:"Min Jee. Viņš strādā pie sava sapņa. Esi priecīga par viņu un labāk atbalsti viņu."
Es nopūšos un pasmaidu.
Pēc skolas
Es šodien esmu paņēmusi brīvdienu no darba. Es aizeju mājās un atkal pasmaidu par tiem baloniem, kas stāv manā istabā. Interesanti, kurš to sadarīja?? Gan jau, ka Jinah. Lai nu kā, es uzvelku outfitu, kuru man Jinah pirms pāris dienām iedeva un lika šodien uzvilkt.
Es pasmaidu un nodomāju:"Nu. Nav slikti laikam." Tad man Jinah atbrauc pakaļ un ved uz kādu vietu, par kuru viņa atsakās ko pateikt.
Kad mēs nokļūstam tur, tur ir pilna telpa ar baloniem, tur ir cilvēki no manas skolas un mani draugi. Istabas malā stāv kaudze ar dāvanām. Es pagriežos pret Jinah un jautāju:"Tu to visu uztaisīji??" Viņa pakrata galvu un saka:"Kāds cits tev tuvs draugs to visu sarīkoja un tikai palūdza manu un Dohyuna palīdzību."
Es jautāju:"Kāds cits tuvs draugs??" Es mēģinu saprast, par ko viņa runā, bet tad es sabīstos, jo mani kāds no muguras apskauj. Es pasmaidu un domāju, ka tas ir Dohyuns, tāpēc es pagriežos un saku:"Oppa. Mani tā nevar biedēt." Bet, kad es pagriežos, tas nav Dohyuns.
Tas ir Yoongi.