2

40 7 5
                                    

•••
Yoongi saka:"Nav interesants piedāvājums." Es saku:"Ja tu nenāksi, tad es uz tevi apvainošos un atkal lekšu upē." Yoongi saka:"Ughh, labi. Ejam." Es pasmaidu.
•••

Pie manis mājās

Es uzvāru mums abiem tēju un pagatavoju kaut ko ātri ēst. Es saku:"Ir jau baigi vēls. Izguli nakti te, es negribu, lai tev kaut kas notiek." Yoongi saka:"Būs viss labi ar mani. Neuztraucies. Es negribu tevi apgrūtināt." Es saku:"Nē, paliec. Man...ir slikta sajūta par staigāšanu naktī. Paliec tepat." Pēc īsas diskusijas mēs paliekam pie tā, ka Yoongi paliek pie manis.

•••

Es saklāju Yoongi vietu manā gultā un saku:"Ej gulēt." Viņš jautā:"Kur tu gulēsi??" Es saku:"Neuztraucies par mani. Man būs, kur gulēt." Yoongi saka:"Nu...nu labi." Pēc mirkļa Yoongi ielien manā gultā un ātri aizmieg. Es uzvelku kedas un izeju no dzīvokļa, ejot pie upes sēdēt atkal stundām ilgi, kā jau pēdējos dažus mēnešus.

•••

Es apsēžos pie upes uz akmens, novilkdama kedas un samitrinādama kāju pirkstgalus. Es sēžu un domāju par dzīvi, kad man ataust prātā atmiņa par reizi, kad mani brālis iz******.....tas bija viens no pēdējiem mirkļiem, kad es viņu redzēju dzīvu.

***
Mans brālis, pilnīgi piedzēries, ieklibo dzīvoklī. Viņu tur draugs uz pleca. Viņš saka:"Nu, pārņem stafeti, Min Jee. Šis muļķis piedzērās, redz, tika paaugstināts darbā, gribot nosvinēt. Piedzērās." Es saku:"Paldies, Taeyang." Viņš aiziet un es aizstiepju/aizvelku brāli uz viņa istabu. Es eju uz savu istabu un ieeju tajā, bet, līdzko es gribu pārģērbties, es tieku iestumta gultā. Es paskatos uz augšu, tur brālis stāv un smīn mazliet biedējoši. Es jautāju:"Oppa, ko tu dari??" Viņš saka:"To, ko gribu." Viņš palēnām attaisa jostu, atpogā kreklu un tad.........notiek tas, par ko parasti liek cietumā, ja jūs saprotat, par ko es runāju.

Pēc 2 dienām

Es pamostos ar atkal noraudātām acīm un eju uz virtuvi. Es ieeju brāļa istabā, tur uz galda ir zīmīte.

Min Jee, piedod par to, ko es izdarīju. Es zinu, ka tas nav piedodams, es sev arī pats nekad nepiedotu. Es nevaru izturēt šo vainas izjūtu. Man ļoti žēl, ka mūs no pasaules pameta mamma, tētis un māsa. Bet piedod man par visu...es no visas sirds ceru, ka tu dzīvosi ilgi un laimīgi. Lūdzu nepārdzīvo par mani un dzīvo savu dzīvi laimīgi.

Tavs mīļotais brālis,
kurš izdarīja šausmīgu noziegumu

Es saprotu, ko tas var nozīmēt. Es gribu iet viņu meklēt, bet, kad es aizeju uz vannasistabu, es sabrūku. Mana brāļa līķis karājas pie griestu lampas, iekārts striķī.

***

Es atkal atceros šo brīdi un sāku raudāt klusi, ļaudama asarām ritēt pār maniem vaigiem.

Yoongi skatupunkts

Es dzirdu, kā mirklīti pēc tam, kad es iegūlos gultā, atverās un aizverās dzīvokļa durvis. Es žigli saģērbjos un izeju no dzīvokļa, sākdams sekot Min Jee. Viņa samērā lēnā tempā dodās uz upes pusi, nosēzdamās pie tās. Pēc kāda laiciņa viņa sāk raudāt. Es vairs nevaru izturēt un apsēžos viņai blakus.

My depressive heroWhere stories live. Discover now