çabuk, ikinci kitap çıkmadan önce

14.9K 424 233
                                    

Selamlar sevgili Vhartlox evreni okuyucuları,

Hepiniz ikinci kitabın ön okuma bölümlerine hoş geldiniz. Burada kitabı 1/3'ü yayınlanacak ve her ne kadar diğer kısımlarıyla aşık atamayacak olsa da burası da bayağı bir olaylı, benden demesi.

Aranızda çoktan uygulamaya sahip olup Hekate'nin Kızları yazılmaya devam etse de okusak diyenleriniz var. Kitap olarak okumuş olsa da buradan hiç göz atmamışlarınız var. Bir de ayakları geri gide gide sırf ön okuma bölümleri için Watty indirenleriniz hahaha

Açıkçası ben buranın organik okuma anlayışını seviyorum. Çok keyifli bir arka mutfak. Ve istemeden olsa da buradan kopardığım Vhartlox Cadı Akademisi serisinin burada az da olsa bulunabilmesini istiyordum. Yorumlarınız ve tepkilerinizi kitabın genelindense bölüm bölüm, satır satır görebileceğim burada.

Tabii sizler de belli şeylerden feragat edeceksiniz. Mesela yüzüncü kez üstünden geçilip cilalanmış bölümlerdense biraz daha ham metinler okuyacaksınız ama ben yine de elimden gelenin en iyisini paylaşacağım, söz.

Size buradan ufak bir duyurum da olsun. İkinci kitabı buradan tamamlayamasam da birkaç Wattpad projem var:

Kağıttan Kalpler Cemiyeti netflix sorunlu gençlik dizileri tadında bir entrika el kitabı. Ona ikinci kitap hazır olana kadar ara verdim ama kitabımızı en kısa zamanda bitirip elden çıkarıp bu projeme dönmek için yanıp tutuşuyorum.

Ama biliyorum. Aranızdan benim fantastik kalemimi daha önde tutanlar var. Onlara da bir müjdem var. İkinci kitabın bitişiyle buradan başka bir kurgu daha yayınlamaya başlayacağım. KKC ile eş zamanlı yürüteceğim. Daha özeli, bu kurgu Vhartlox evreni ve büyü dünyasında geçen bir kurgu olacak. Bu zamana kadar yazdığım genç yetişkinlerin aksine bir yeni yetişkin romanından bahsediyorum. Kurgusu Constantine'cilerin düşeceği vampirler üzerine... Üstelik Türkiye'de, İstanbul'un karanlık ve mistik sokaklarında geçiyor olacak. Vhartlox evreninin vampirlerinin özelliklerini henüz öğrenmediniz ama şöyle söyleyeyim, tipik bir kan bağımlılığından başka daha büyülü bir şeyle karşılaşacaksınız.

Şimdilik yeni sezonda bunlar olacak diyebiliriz.

Asıl konumuza dönelim: İkinci kitap... Maalesef ki biraz gecikecek. Hala umudum 2020 bitmeden çıkıp raflarda yerini alması ama başta planladığım gibi Ekim'de çıkmayacak. Sabırlı olalım. Ben size kitapla ilgili gelişmeleri instagramdan ve buradaki yazar notlarımdan vereceğim.

Daha fazla bekletmeden başlayalım mı? Ne dersiniz?

sizi çok seven yazarınız;
Ekin S Koch

Deniz Kızı Ağladığında - KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin