Bölüm 6

706 46 1
                                    

Aynı odanın içinde mesajlaşıyorlardı çünkü ikisinin de saçı yapılıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynı odanın içinde mesajlaşıyorlardı çünkü ikisinin de saçı yapılıyordu.

Hobi: Sorulara bakacak mıyız başlamadan?

"Hayır" diye yanıtladı yanlarında duran asistan. "Tepkilerinizin doğal olmasını istiyorlarmış."

Namjoon: Sıkıntılı konular yoktur umarım. Lider olduğu için kendimi sorumlu hissediyordu.

"Sanmıyorum, ... beyefendi önceden bakmıştır muhakkak." Menajerin adını söylemişti.

Yaklaşık on dakika sonra hepsi giyinmiş halde stüdyoya geçmişti. Karşı taraftan gelen, etkinliği yapacak kişiyle selamlaşıp yerlerine oturdular. 

"Hazırsanız başlayabiliriz." Kayda girdiler.

Kısa bir girişten ve şarkılar hakkında konuşulduktan sonra, seyirciler ve üyeler için oyunun konseptini açıkladı adam.

"Önünüzde duran kutunun içinde 14 farklı soru var. Herkes içine bakmadan rastgele bir kart seçip çıkan soruyu yanındaki kişiye soracak. İki tur. Herkese aynı şeyleri sormaktansa bu şekilde daha eğlenceli olacağını düşündük."

En başta oturan Jin'le başlamışlardı. Elini kutuya daldırıp seçti. Çıkan soruyu okumadan önce istemsizce gülmüştü.

"Aranızdaki en hareketli, yerinde duramayan kişi kimdir?" 

Bunu duyunca herkesle birlikte Hobi de gülmüştü. Cevap belliydi çünkü.

"Ben, evet benim. Kabul ediyorum."

Kendi sorusunu çekti. Şaşırdığını belli eden bir ses çıkarmıştı.

"Yalnızca bir kere canlı performans olarak sergilediğiniz, söylerken sahnede hepinizin beyaz gömlek ve siyah pantolon giydiği eski şarkınızın adı nedir?"

Herkes düşünüyordu, hatırlayanlar vardı. O kadar zaman geçmesine, sayısız parça ve konsere rağmen Jimin de onlardan biriydi. Unutmayacak kadar duygusaldı çünkü. Hemen gözünün önüne gelmişti bile o anlar.

"Rain" dedi tereddüt etmeden. 

Gruptan coşkulu sesler yükselmişti. Röportajcı rica edince kısa bir kısmını söylediler.

Sıra Jimin'deydi.

Bir iki saniye elindeki kartta yazana bakıp Jungkook'a döndü.

"Herhangi bir derdin olduğunda paylaşmak için kime gidersin?"

Jungkook böyle bir soru beklemiyordu, kimse beklemiyordu. Aslında soruda kastedilen sadece üyeler değildi. Genel anlamda "kim" denmişti. Ama fark etmiyordu, Jungkook'un cevabı her halükarda aynı olacaktı.

Tae: Bu soruları hazırlayan kişi balık burcu mu? diyince herkes gülmüştü. Hemen ardından cevap verdi Jk. "Park Jimin." Jimin'e bakarak söylemişti. Sonra diğer herkesin yaptığı gibi kameraya dönüp bir kere de oraya söyledi. "Jimin'e giderim."

Jimin hem utanmış, hem de sevinmişti. Gözlerini kaçırıp kafasını çevirdi hemen. Çok belli etmemeye çalışıyordu hislerini. Zaten çoğunluk fanservis olduğunu düşünür diye rahatlattı kendini. Gerçekten sık sık arkasına sığınabildiği büyük bi kalkandı bu. İstemli ya da istemsiz yaptığı hareketlerin hayranlar için olduğu düşünülüyordu. Halbuki büyük çoğunluğunda samimiydi. Tıpkı az önce Jungkook ve kendisinin olduğu gibi. Jungkook'un onu gerçekten derdini paylaşabileceği kişi olarak görmesine mutlu olmuştu. Bu dostane bi sevgi olsa da, demek ki o güveni verebilmişti Jimin.

Jikook | Turkish AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin