" iğrenç kim yaptı lan bunu, Yaaaaağ nergis bu ne yaaağ, üstüm başım yapış yapış oldu iğrenç " dedi süt ürünleri reyonundan kaçmış alev.
"Bitleneceğiz yaaaa" diyen tabi ki aptal idal. " ya bari güzel koksa " diyen kiraz.
" iğrenç bu yumurta değil mi ya kim yaptı bunu çabuk söylesin ıyyyy iğrenç " sizin kadar iğrenç olamaz salak nergis.
30 dk önce
Lan asya kırk yıl düşünsem aklıma gelmez kızım sen ne şeytansın böyle. Diyen cennete bakarak güldüm " o intikam alınacak " dedim ve adaya dönerek " lan 2 saatir ki şu yumurtaları kıramadın haa " diye seslendiğimde.
"Bitti kanka şimdi 2 kişi içeride kalacak videoyu çekecek 2 kişi de kapının orda duracak G sınıfı kızları dışında kimseyi almayacak " dediğinde onaylayıp dışarı çıktık ada ve cemre içeride kalıp kapının üstüne yumurta kovasını koydular . O sırada bizim sınıfın kekosu ela " napıyorsunuz lan sıçmayacaksanız çekilin kalabalık yapmayın " diyerek lavaboya yöneldi anında önüne geçtik ve cennet " yapma yanarsın yapma! " dediğinde.
" Hayırdır noluyor?" diye soran elaya irem cevap verirken yanımızdan geçen gamze duydu ve " oha kızlara haber veriyorum mısır isteyen!" Diyerek sınıfa ilerledi lan hepsi mi değişik olur anlamadım ki.
30 dk sonra
Kızlar toplanmıştı ama hala G sınıfının kezbanları gelmemişti. Biz burda sıkıntıdan ölüyorduk acaba adalar ne durumda diyeceğim ama onlar dedikodu yapıyorlardır kesin cemreyle iyi günah kastılar.
Bir anda bizim cırtlak sema" geliyorlar lan geliyorlar " diye bağırdı kızlara dönüp " eğer bir boku belli ederseniz ebenizi bayrama kalmadan öperim " dediğimde kızlar dağıldı ve dört asalakları bekledik. Ahanda geliyorlar tam lavaboya girecekleri sırada " kankslar ders başlayacak bence girmeyelim " diyen kiraza öldürücü bakışlar attım. aq bu böyle olmayacak .
" lan siz zeki miydiniz ki ben sadece tipiniz güzel sanıyordum ama size kız olarak şunu söylemem şart kullandığınız fondöten markası ney yüzünüzde pütür pütür kalmış " dediğim an dört salak da lavaboya daldılar ahahaha çok iyi ya .
biz sınıfca gülerken."Yaaaaağ nergis bu ne yaaağ üstüm başım yapış yapış oldu iğrenç " dedi süt ürünleri reyonundan kaçmış alev
"Bitleneceğiz yaaaa" diyen tabi ki aptal idal. " ya bari güzel koksa " diyen kiraz.
" iğrenç bu yumurta değil mi ya kim yaptı bunu cabuk söylesin iyyyy iğrenç ağzıma kaçtı " sizin kadar iğrenç olamaz salak nergis. Biz hala gülüyorduk. Dört mal şok içinde söylenirken adalar lavabodan çıkıp videoyu okulun sitesine ' kaşarlı yumurtalar ' diyerek paylaştılar. biz daha da çok gülmeye başladık .
Tabi şu halde bizimle kavga edemezler de keyifli bir şekilde izliyoruz. Şimdilik G sınıfı kızlarından intikam aldık sıra erkeklerde bekleyin bizi hödükler bittiniz olum siz!!.
Ardından zil çaldı ve biz kaşarlı yumurtaları lavaboda bırakıp sınıfımıza çıkmaya başladık koridordaki herkes gülerek videoyu izliyordu tabi izleyecekler biz yaptık sonuçta.
Sınıfa girip adayla yoklamayı alıp yerimize geçtik . Offf ders müzikti kesin bize notaları sorucak veya şarkı söyleyin diyecek . bu adamın dersini hiç bir zaman kaynatamıyoruz ya her zaman bir yolunu bulup bize engel oluyor ve işte ayağa kalktı sınıfı süzmeye başladı işte başlıyoruz şimdi.
" evet arkadaşlar bu gün şarkı söyleyeceksiniz gönüllü arkadaşların sözlüsü 100 Ama ben kaldırırsam yandınız demektir" dediği an belki ders kaynar diye " hocam adanın sesi çok güzel o söylesin zaten diyordu bize ama utandığı için söylemek istemedi " dediğimde hoca hemen adaya baktı ada bunu beklemiyormuş gibi şaşırdıktan sonra bana kötü gülüş attı. Hayır hayır bunu bana yapamaz değil mi.
"Hocam asya da benimle okumak istiyordu söz vermişti bana ve çok güzel gitar çalıyor " dediğinde sıçtım ağzına hain bakışı atıp tahtaya çıktım . hocanın gözleri araba farı gibi parladı resmen hemen rüzgâra " rüzgâr müzik odasından gitar getir arkadaşına " dediğinde rüzgar bunu bekliyormuş gibi uçtu resmen.
Adaya dönüp " hangi şarkı olsun " dediğimde sanki davincinin şifresini çözüyor aq düşünmüş gibi yapıyor bir de, aniden " buldum perdenin ardındakiler ' sevemiyorum ' şarkısı olsun " diye bağırdı. Abi ne var bunda heyecanlanılacak onu anlamadım. Karar verdikten sonra rüzgar hızlı bir şekilde gitarı önüme koyup sırasına geçti . Lan sanki tabakhaneye bok yetiştiriyor neyse hocaya dönüp başlama izini aldım ve başladık şarkıya.
Perdenin ardındakiler "SEVEMİYORUM "
ada "Gözlerinde bekliyor hüzün Ellerinde gizli gökyüzüm
Dudaklarında var mıdır huzur
Saçlarında sevginin özü"Ben "Duramıyorum yine duramıyorum kendime yine gelemiyorum .Sevemiyorum seni sevemiyorum yüzüne bile bakamıyorum"
Ada "Rüyaların da var mıdır sonu
Seni son kez görmesem olur
Beni düşleyip de seviş onunla
Nasılsa kaybetmişim yolu "Ben "Duramıyorum yine duramıyorum kendime yine gelemiyorum
Sevemiyorum seni sevemiyorum
Yüzüne bile bakamıyorum "Ada "Aydınlığa karışmış bi parça karanlığın
Beni yıldızlarda beklesen solar mısın
Sen ordasın, yalanlarına kanmışım
Sarılmışım, beni seveceğini sanmışım"Ben "Duramıyorum yine duramıyorum kendime yine gelemiyorum
Sevemiyorum seni sevemiyorum
Yüzüne bile bakamıyorum"
Ben ve Ada aynı anda " DURAMIYORUM YİNE DURAMIYORUM KENDİME YİNE GELEMİYORUM
SEVEMİYORUM SENİ SEVEMİYORUM YÜZÜNE BİLE BAKAMIYORUM "
AyÇaR46Medya:Ada
Umarım bölümü beğenirsiniz❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GÖREV-
ChickLitHerkesin öldüğünü düşündüğü bir kız, Kalbi kırık bir adam, Yok olmuş bir aile, Gerçekler ortaya çıkıcak, Hayatlar tek tek yok olucak mı yoksa yeni bir hayat mi başlayacak...