Offfff kim benim popoma dokunuyor lan sıçtım ağzına. aniden gözümü açtım karşımda bir adet sapık ada duruyordu tabi ki ada olacaktı başka kim benimle oda arkadaşı olmak isterdi ki?
" Ya gerizekalı kalksana G sınıfı kalktı okulu tutuluyor malak gibi . bizim başkan hala yatıyor. Kızım kime diyorum G sınıfı alay edicek sonra bizimle." Dediği an hemen yataktan kalktım.
"Onlar kim oluyor da alay edecekler gömerim lan onları buraya " derken hemen üstümü giymiştim. lan ben yüzümü yıkamayı unuttum salak ada akıl mı bıraktı gelmiş bana düşman sınıfımızı anlatıyor hemen odamızdaki lavaboya ilerledim.
Ben size kim olduğumuzu anlatmadım değil mi? Ben Asya SERT 11-B sınıfı başkanıyım oda arkadaşım da sarışın bomba Ada ÇETİN başkan yardımcısı olur kendisi.
biz ilkokuldan beri arkadaşız liseye gelene kadar da öyle olduk baktık böyle olmuyor liseyi de bir yatılı kolejde okuyalım dedik iyi ki de dedik .
Yatılı Yıldız kolejinde okuyoruz. Tabi karşı sınıfta düşmanımız 11-G sınıfı da var . Gelenek haline gelmiş artık illa ki kavga olucak. ben böyle sizinle konuşurken yatılı bölümünden okula gelmiştik bile ve sıralara girdik."Günaydın başkan "
"Günaydın başkan yardımcımız "
"Günaydın knkslar"
....
Bunu gibi selâmlaşmalar ile yerimize geçtik sınıfımız bizi çok sever, hep aile gibiyiz ada ve ben onların danışmanı sayılıyoruz.
Bu gün pazartesi olduğu için istiklal marşı vardı anlayacağınız en gür biz söyleyecektik anında sınıfa döndüm anlamışlar gibi kafalarını salladılar.*********
Sonuç biz daha iyi söyledik artık nasıl söylediysek G sınıfının sesini bile bastırdık ahahahaah yaşasın kötülük.
Şu an mi ne yapıyoruz sınıfın akıllı tahtasından halay açtık ve havaya girmeye başladık. Oha adaya bak sen nasıl da kıvırtıyor aq aha benim kuzenler cennet ve çağatay da geldiğine göre kadro tamam bir dakika "halaya noldu lan? " diye bağırdığımda adanın kuzeni rüzgar roman havası açtı aha en sevdiğim.Rüzgarla coştuk mu coştuk sınıf da bizimle coştu koridora çıkıp halaya devam ettik seslerimizi duyan G sınıfı kapıya toplandı. Ama takan yok hala halaya devam ettik halay bittiği an rüzgar ve ada (muhteşem kuzenler)
G sınıfına hareket çekti ahahaha ölüyoruz gülmekten sınıfca.
evet arkadaşlar ne sandınız bizi akıllı başkan ve başkan yardımcısı mı?"Başkan sen nasıl sınıfınla ilgileniyorsun?" Bunu diyen G sınıfının başkanı kelaynak ateş. Ona karşılık olarak ada " sen sus keş önce kendi sınıfınla ilgilen malak" dedi helâl ada .
"Hayırdır yardımcı başkanın konuşamadığı için sen mi konuşuyorsun" diyen tabi ki aptal araf. aga gerçekten bazen çok boş yapabiliyorlar."Lan araf mısın nesin çok boş yaptın ikile belanızı bulmayın ya da bulun bizim zekâmız bile size yeter"
koridor eline mısır alacak dereceye gelmiş öğrencilerle dolu amk ama takan yok hepimiz ani bir hareketle atağa gececek durumdayız . Ateş malı konuşmaya başladı.
" Bizim sınıf bu sene de zekasıyla kazanıcak" dediğinde ona bakıp gülerek "Amk gene ki geçen sene kazandınız ama bu sene her zamanki gibi yine biz kazanacağız." Tam G sınıfından ateşin sürtüğü alev üstüme atlayacağı zaman.
"11-B ve 11-G sınıfı yine noluyor çocuklar ne bu şiddet bu celâl herkes sınıflara biz bıktık siz bıkmadınız " diyerek isyan eden edebiyatçı aykut hoca karşıladı bizi.
Onlara küçümser bakışlar atıp sınıfımıza girdik. Kızlar sessizdi onlardan nasıl intikam nasıl alıcağını düşünüyorlardı .
ada öfkeyle " O nergise bir gün asfaltı yalatacağım" dediğinde hep beraber güldük sıralarımıza geçtik. Acaba bu ders nasıl olacak hiç ders dinlemek istemiyorduk .
rüzgar ve çağatay aynı anda " dersi kaynatsak mı?" Dediklerinde onayladık ve hocanın gelemsini bekledik...
Medya:Asya
Bu ilk kitabımız umarım seversiniz ❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GÖREV-
Literatura FemininaHerkesin öldüğünü düşündüğü bir kız, Kalbi kırık bir adam, Yok olmuş bir aile, Gerçekler ortaya çıkıcak, Hayatlar tek tek yok olucak mı yoksa yeni bir hayat mi başlayacak...