intikam vol2

214 146 9
                                    

" lan ada kalk lan kantine gidek açım aç" dediğimde ada bıkmış bir ifadeyle " lan yeter yeter ne çok yemek yiyorsun sen ya, beni de ye artık kurtulam" dediğinde ordan çağatay atlayarak " gel sevgili kuzenim biz gidip kantine yemek yiyelim" dedi.
Tabi bunun iş belli yemeği beleşe getirecek ordan rüzgâr durur mu hiç " asya gel sen benim kuzenim ol ada bana bişey almıyor sen beleşe alıyorsun " dediği an ada kafasına bir tane geçirdi .

" sattın beni alçak " diyip trip attı ve bizden önce sınıftan çıktı biz de arkasından çıkarken şu lanet G sınıfının kapısında başkanını ve yardımcısını gördükçe sinirim bozuluyor bu mallar hep böyle kapının orda beklemekten bıkmadılar mı? acaba.
" kantine en son gelen kahve ısmarlar" diyen ve bizden önce kaçan adaya baktım hepsi bir anda arkadan atlı geliyormuş gibi koşmaya başladılar. Aha sıçtık bunlar bana hesabı kitleyecek gibi , onlara yetişmeye çalıştım bakın çalıştım diyorum merdivenleri beşer beşer indiler resmen , koridordaki herkes bize bakıyor ama takan yok .

Evet zenginiz ama hesap olaylarında cimri oluyoruz para lan bu boru değil.
Kantine en son ben geldim ve sıraya girdim bizim malaklar boş bir masaya geçtiler. " lan asya napiyon hiç sormuyon" diyen kişiye baktım bu 11-C sınıfından ezgi değil mi şu sevgilisi için kavgaya bizi çağıran ezgi aha valla hatırladım bu kız sevgilisi için okuldaki kızları toplayıp kavgaya gitmişti helal be ne aşklar var ağa. Ezgiye dönüp " gördüğün gibi boş boş takılıyoruz knk sen napiyon enişte bey nasıl? " dediğimde gülmeye başladı. tabi güler aklına kavgadaki hareketlerimiz gelmiştir.

                    Kavga zamanı

" kızlar hepinizi çağırdım ama istemeyen gidebilir dayağımı yiyeceksemde yerim" diyen ezgiye sinirle baktık okuldan meryem söze atlayarak " saçmalama sen bizim kardeşimizsin yiyeceksek beraber yiyelim dayağı kim bizim eniştemize bakar lan " diyen meltemi hepimiz onayladık.

Ezgi çağırdığı 15 kıza baktı sevinçle biliyordu onu yanlız bırakmayacaktık. Ordan söze girdim " lan bunlar niye gelmedi ben çok sıkıldım " dediğimde kızlar da onayladı ezgi telefondan birini aradı galiba karşı taraftı.

" nerdesiniz bekliyoruz biz "

"....."

" gelin lan bekliyoruz " dedi ve bize dönüp " 2 sokak ilerideler geliyorlarmış " dediğinde kızlardan ece " ya ben şu gözlüğümü nereye koysam ya bişey olursa gözlüğe, onlara sokarım! " dediğinde gülmeye başladık ordan gözlüğü derya alıp çantasına koydu. " aha geliyorlar götler" dediğinde hepimiz oraya döndük "oha ama bu ne lan utanmasa istanbulu getirecek " dediğimde ezgi " halâ geri dönebilesiniz" dediğinde hepimiz onlara doğru yürümeye başladık. Bu da demek oluyor ki sonuna kadar burdayız .

Karşıda 25 kız vardı onların tamda önündeki sarışın aptal " eee ezgi dayak yiyip gideceksin galiba cicim" dediğinde gülmeye başladık ezgi gülmesini zorla durdurarak " belli olmaz orası .şimdi sen burakın peşini bırakıyor musun onu söyle "

" asla bırakmıyacağım seni burda ezeceğim burak da kimin ne kadar iyi olduğunu görecek" dediğinde tekrar güldük biz asla bir erkek için kavga etmeyiz ama iki taraf da birbirlerine  deliler gibi aşıksa ve ağrımak isteyen olursa sorun büyük demektir. Biz gülmeyi kestiğimiz an  ezgi sarışın kıza kafa attı  kız yere kapaklandığı an herkes birbirine saldırdı bana doğru esmer bir kız saldırmaya çalışırken çelme taktım ve yere kapaklandı. adaya baktığım an oha ada uçmuş lan 3. Kıza geçiyor ahahah cennet desen kızın üstüne çıkmış hem gıkıklıyor hem de tokar manyağı yapıyordu.

                 Şimdiki zaman

"Valla çok iyi hatta ailesiyle tanıştırdı beni " tabi ki tanıştıracak böylesi seven bir kızı. kahveleri ve tostları kantinci ablamdan alırken " allah iyilik versin hep mutlu olun. Neyse ben kaçar bişey olursa hep burdayız " dediğinde gülümsedi " sağolun " dedi ve bizimkilerin masasına geçtim ordan cennet ve ada resmen tepsiyi elimden kaptılar. " bir de bana aç diyorlar şunlara bak tepsiyi de yiyin" dediğimde çağatay ve rüzgar gülmeye başladı.

-GÖREV-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin