İki gün tatil olacağı için üzgündüm en azından iki gün G sınıfını görmeyecektim kendimi öyle avutuyorum.
Ada " Hadi lunaparka gidelim nolur ya " dedi. rüzgar hala hayvan gibi yerken ada ısrar etmeye devam ediyordu" Ada tamam gidecez ya biraz sesiz olda yemek yiyelim" dedi çağatay.
ada çağataya sarıldı " Ya sen bir tanesin çağatay" dedi. ada sevinçle çağataya sarıldı " Ada bırak nefes alayım azıcık yav bir rahat bırakmadın" dediğinde ada geri çekilip yemeğini yemeye döndü ve asyaya " Asya acaba bizim kuzenleri karıştırmış olmasınlar" dedi. ' ben ne alaka' der gibi bakıyordum ki rüzgar ordan atladı hemen " Ne alaka kızım " demesiyle ensesine vurulması bir oldu " Çünkü ben birşey istediğim de ya cennet kabul eder ya da çağatay senin hiç umrunda olmaz" dedi, ellerini çiçek yaparak , rüzgar kolunu ada' nın omzuna atıp kendine çekti."Sen buna mı trip atıyorsun . Ya sen istemesen de ben kabul ederim benim en sevdiğim kuzenim" dedi .
Başlıyor gene yağcı hikmet .
biz böyle yemek yemeye devam ederken okulun lezbiyen kızı beren masamıza oturduğu an ada ve cennetin lokmaları boğazlarında kaldı. Tabi kalır kız zaten taktı bize kafayı. Bu kızı da görünce iştah falan kalmadı ama bende ya , kusacam şimdi. Yanlış anlamayın böyle şeylere karşı anlayışla bakarız onun durumunda biz de olabilirdik, onların seçimi ama bu kız takıntı haline getirmiş abi bizi illâ birimizi avlayacak.Ada ve cemre anında masadan kalkıp kaçtılar. rüzgar ve çağatayın ses kesildi sadece izliyorlar bizi. Beren bana dönerek " nasılsın asya iyi misin baktım çok tatlı yemek yiyordun geleyim dedim" dediği an çağatay ve rüzgar eşşek gibi anırmaya başladılar.
Allahım sen bana yardım et nolursun kurtar beni diye içinden geçirirken tüm yurttakilerin bizim masaya baktığını fark ettim. beren'e dönerek " iyiyim beren sen nasılsın arkadaşım!! ve bu arada iltifatın için sağol " dedim . Abi kıza nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum , kırmak da istemiyordum. Beren konuşmama karşılık çok mutlu bir şekilde bana baktı baktı ve tekrar baktı. Lan bu sadece bana bakıyor tövbe yarabbim, allahım nolur kızı kırmadan burdan uzaklaşayım diyerek iç çektim."Ben de iyiyim teşekkür ederim beni sorduğun için " dediğinde anlamıştım ne diyeceğini. hemen çağtaylara kaş göz yapıp kalktım beren'e dönüp " neyse biz kaçar sana afiyet olsun " diyip koşar adımlarla ordan uzaklaştım . Rüzgar ve çağatay halâ arkamdan gülerek geliyorlardı. Ama en çok da adalara kızdım beni orda yanlız bırakıp kaçtılar . onlara çok sinirliyim.
*******
" ya knk görmüyor musun kızın bakışlarını rahatsız oluyoruz " diyen cennete öldürücü bakışlar attım. " ne yani şimdi sen bizimle lunaparka gelmiyor musun?" Diye soran adayı başımla onayladım.
"Lan anlamıyor musunuz ? işim var işim " diye sinirle söylendim. Ordan cennet " atma lan bize trip attığın için gelmiyorsun" diyince daha da sinirlenmiştim. Bunların galiba beyinleriyle götleri yer değiştirmiş.
"Ne işin var lan treek " diyen çağataya ne kadar küfür etmek istesemde vazgeçtim. Bu arada gerçekten işim vardı. Köylüm batu gelecekti ve onunla beraber kafe, kırtasiye derken gezicektik . Rüzgâr " abi kız söylemek istemiyorsa niye üstüne gidiyorsunuz " diyince onun bunlardan ne kadar olgun davrandığını daha iyi anladım . " köylüm batu gelecek onunla takılacağım " dediğim an cennet ve çağatay aynı anda " yamuklun batu mu?" dediler , lan bunlar ne kadar geri kafalılar böyle yamuklu ne allah aşkına hangi çağda kaldık. Ordan ada ve rüzgar anlamayarak bakarken onlara da anlattım " küçükken bana seninle evlenecem dedi diye yamuklun diyorlar salaklar " dediğimde hepsi gülmeye başladılar komik mi lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GÖREV-
ChickLitHerkesin öldüğünü düşündüğü bir kız, Kalbi kırık bir adam, Yok olmuş bir aile, Gerçekler ortaya çıkıcak, Hayatlar tek tek yok olucak mı yoksa yeni bir hayat mi başlayacak...