G Sınıf'ın intikam mı

194 148 7
                                    

               Ateşin Ağzından

" Lan ben de bunun intikamını almasam adım ateş değil amk" dedim. arafta beni onaylarcasına başını saladığıda hala spor salonunu temizliyorduk " Kolay gelsin gençler " dedi müdür içimden bir ses ' kolaysa gel sen yap' diyor ama neyse araf ordan" Hocam bittik biz yeter devamını yarın yapalım" dedi.  Heee amk hocada hemen izin verecekti zaten" Burası pırıl pırıl olmadan yurda gittmek yok anlaşıldı mı?" dedi. hepimiz kafamızı saladık, bunun intikamı çok kötü olacak.

Sonun da spor salonunu temizlemek bittiğinde de herkez odalarına çekildi " Ateş nasıl intikam alacaz aklında birşeyler var mı?"diye sordu ve aklımda ki planı anlatmaya başladım.

         Sabahın erken saatlerinde

" Lan ateş kalksana hadi lan" dedi araf. tamam mağnasında bir kaç ses çıkardıktan sonra yataktan kalkıp üstümü giyindim ve banyoya gidip ellimi yüzümu yıkadım.

Herşey hazırdı artık sadece alevle nergisin kamerayı alıp gelmesi kaldı." Lan bu kızlar nerde kaldı kamera alıp geleceklerdi amk" dedi araf. O sırada kızlar geldi, araf hala içinden söyleniyordu" Hadi artık alalım intikamımızı" dedim ve işe koyulduk.

Asya'nın ağzından

Ada kulamın dibinde "hadi kalk ya geç kalacaz " dedi yavaşca ayagımı yataktan aşağı uzatım , ada kolumdan tutup beni banyoya soktu " Seni kapının önünde bekliyorum çabuk ol yoksa gelir sana soğuk su banyosu yaptırım" dedi içimden ' he he' dedim. musluğu açmamla ada'nın bağırması bir oldu hemen banyoda çıkıp yanına gittmemle başımdan aşağı bir sıvı dökülmesi bir oldu" Amk kim yaptı lan bunu" dedim ada ordan" Gözlerim yanıyor lan kör oldum" dedi gözlerimi  ovalayıp bakarken başından aşağı birşey daha döküldü.
Ada" Ya iğrenç " dedi ordan ateşin sesi geldi " intikam almak gerçekten güzel bir his " dedi görsem üstüne atlıyacam ama göremiyorum çünkü başımda aşagı boya ve yumurta döktüler anasını satayım .

                      OLAY ANI

Kızların çıkmasını beklerken içerden gelen seslere kulak misafiri olduk arafla. Ada" Hadi kalk geç kalacaz" diye söyleniyordu ama asya'nın umrunda değildi içerden ada' nın sesi duyuldu.

"Seni kapının önünde bekliyorum çabuk ol yoksa sana gelip soğuk su banyosu yaptırım" dedi arafa baktımda yüzünde hafif tebesüm vardı , kapı kulpunun hafif tıkırtısıyla kapının kenarına geçtik , adanın çıkmasıyla araf başından aşağı boya döktü sonra ada bağırmasıyla asya gelince ben de onun başından aşağı boya döktüm " Amk kim yaptı lan bunu" dediğinde , ada ordan" Gözlerim yanıyor lan kör oldum" dedi , alevle nergis kamerayı arafa vermiş elerinde kovalarla kızların başından aşagı yumurta döktüler

" Ya iğrenç" dedi ada.
asya ya bakarak " İntikam almak gerçekten de güzel bir his" dedim sonra ordan uzaklaştık arafa dönüp " Okulun sitesin de paylaş"  dedim ve kızlar yurdundan çıktık.

Asya'nın ağzından

Adayla bonyaya girip kısa bir duş aldıktan sonra üstümüzü giydik ama ada hala burnundan soluyordu çünkü okul kıyafeti batığından ve yedeğide olmadığından sebest gidecekti, ada  hadi çıkalım der gibi bana baktı, zaten ilk iki dersi kaçırmıştık                  " Tamam bekle yav " dedim . ada üstüne siyah deri bir etek ve salaş beyaz tişört giydi. bende okul formamı tabi sonra hazırlanıp okula gittik ada hocalara neden serbest geldiği ile yalan sıralarken ben sınıfa çoktan geçmiştim.

Rüzgar aç gibi yemek yiyordu " Az nefes al hayvan" dedi ada.rüzgar kafasını salamakla yetindi sadece .
kantine iki dingil ve sürtükleri girdi sinirle burnumdan soluyordum , araf " Okula ne zamandan beri serbest geliniyor " dedi yapmacık bir gülüşle.

Ada " Sizin gibi malar okulu basmadan önce " dedi araf mort oldu. gülmemek için kendimi zor tutuyordum . Rüzgar bir kahkaha patlatı ben de daha fazla dayanamayıp rüzgara eşlik ettim.

Sonun da dersler bittmişti, adayla cennete baktığımda paytak paytak yürüyorlardı ve bu halleri çok komikti.

Adayla ders çalışmaya başlıyalı 1 saat falan oldu ve beynim acımaya başlamıştı "Asya galiba beynim hata veriyor... gel kuzenlerimizin yanına gidip ne yaptıklarına bakalım."dedi aslında güzel olurdu da bu saate oraya gidemeyiz" Olmaz biri görürse yanlış anlarlar" dedim. Ada kafasını olumlu mânada saladı, oturduğu yerden kalkıp " O zmn hafta sonu dışarı çıkalım hep beraber olmaz mı?" dedi güzel fikir aslında " Tamam" dedim. sevinç çığlıkları attıp boynuma sarıldı,  zar zor onu ittim ve" Lan az kalsın ölüyordum " dedim . Ada yavru köpek  gibi bakınca gülesim geldi. lan bu kız bu işleri biliyor . ada' nın yüzüne bakmadan sesizce güldüm ama dayanamayıp bir kahkaha patlattım ada da bana eşlik etti.

Medya:ATEŞ 
Umarım bu bölümü seversiniz
❤❤❤

-GÖREV-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin