NELER OLUYOR!!

159 120 10
                                    

Asya' nın anlatımından

" Hocam benim kol kırık ben ne yapayım " dedim. Hoca bana üzgünce baktı. Lan niye öyle baktı şimdi bu.
" Asya sen o zaman benimle geleceksin G sınıfı öğrencilerinin boy ölçümünü alacağız " dediği an kalbime bir öküz oturdu kalkmıyor abi öküz.

Sınıf bana acıyarak bakıyordu, neden hocanın bana üzgünce baktığını anladım. " Hocam yok hocam , canım hocam ben kafamla bile futbol oynarım " dediğimde hocayla beraber bizim sınıf gülmeye başladı. Komik bir şey mi söyledim onu bile anlamadım ki.
" Hadi başkanım hadi, gel benimle " diyen hocayla ilerlemeye başladım. Arkamı dönüp bizimkilere " hakkınızı helal edin " dedim.

********

"Lan oğlum hareket etmesene!! " diye salak merte bağırıyordum. Sabahtan beri boyunu ölçmeye çalışıyorum ama yerinde durmuyor sırf böyle intikam alıyorlar bizden.
" bana ne kızım ölçmeyi bilmiyorsun gelmiş bana kızıyorsun " dediğinde hoca görmeden bir tane geçirdim kafasına.

"Asya kızım hala erkeklerin boy ölçümünü almadın mı?" Dediğinde erkekler gülmeye başladı. Hoca biliyor kızlarla daha çok uğraşacağımı bu yüzden erkekleri bana kakaladı.
" Hocam inat ediyorlar hareket edip edip duruyorlar " dediğinde hoca onlara kızdı ve ben zorla mertin boyunun ölçüsünü aldım. Merte dönüp " yürü koçum ense tıraşını görelim " diyip mal mal güldüm.

Herkes bana ' Bu ne tür bir mal ' bakışı atıyordu ama onları takmıyorum sıradakine baktığımda sırık ateşi gördüm. " lan ben senin boyunu nasıl ölçeceğim boya bak " dediğimde gamzeleri çıkacak derecede güldü ve arafa dönüp
" Başkan için sandalye getir kardeşim. boylarımızı daha rahat ölçer " dedi.
Ben şok bu bana iyilik mi yaptı hem de laf da sokmadı hayret!!

Araf sandalyeyi getirdiğinde benim çıkmamda ateş yardımcı oldu. lan ben daha ne kadar şaşıracağım.
" kolun nasıl oldu ?" Diye sorunca bu gün bimden şoka girdim ve çıkmaya da niyetim yok gibi, kesin bunlar bisey planlıyor kesin yani.
" iyi " dedim ve boyunu ölçmeye başladım. Ya bu dik durmuyor ki allahım ya!!
"Dik durmaz isen boyunu benim boyumla aynı yaparım " dediğimde daha çok gülmeye başladı. Gülme lan herkes bize bakıyor mal!! Dememek için kendimi zor tutuyorum . Kendini daha da dikleştirdi ve boyunu ölçüp yazması için merte söyledim.
Hoca merti görevlendirdi bana yardım etmesi için. mert hocaya yalvardı ama hoca reddetti , sonuç bana yardım ediyor salak.

Ateş'in boyunu ölçüp "sıradaki " dedim. Araf geldi ve o salağın da boyunu ölçtüm tam sıradaki diyeceğim an araf " Asya sana birşey söylemek istiyorum, ama döveceksen şu an elindeki cetvelle dövebilirsin" dediğinde çok merak ettim ne diyecek bu acaba.

" Söyle bakalım dayaklıksa cetvele gerek yok alçılı kolumla da dalarım " dediğimde araf önce yutkundu sonra bana bakıp " Ada nasıl? " dedi bu mu yani amk ben de 'okul müdürü gay ' diyecek diye bekliyordum.

" Gerizekalı ben de merak ediyorum ne diyecek diye. Ada iyi oyun oynuyordu.... Bir dakika yoksa SEN!!" dediğimde dedim yüksek çıktığı için araf ağzımı kapattı. Lan oha yani araf ve ada , ada ve araf. Oha!!

" lan kızım sussana!! ben de bilmiyorum aşık mıyım, ama hoşlanıyorum . bunu da sana güvendiğim için söyledim seni 3 yıldır ki tanıyorum düşman olarak da olsa iyi birisin" dediğinde egom tavan yaptı şu an .
" ayarlardım sana onu ama gördüğün gibi düşmanız ve siz özür dilerseniz barışırız. Bir de onu kırmayacağın ne malûm " dedim o da ' İlk defa doğru birşey söyledin ' dermiş gibi baktı bana.

"O zaman ona aşık olduğumu anladığımda sizinle barışmak için her şeyi yaparım, ama özür dileyen siz olacaksınız!" dedi . Ona ' sen mal mısın?' Bakışı attım. " biz niye özür diliyoruz lan . Sinizin yüzünüzden düşmanız " dediğimde araf " biz ne için düşmandık?" Dediğinde düşündüm ama hatırlamadım " valla ben de hatırlamadım aklıma geldiğinde derim bir ara " dedim ve onu yanımdan zorla yolladım.

-GÖREV-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin